سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402 از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی که در واقع همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور است انجام می پذیرد.

سازمان تامین اجتماعی کشور معمولا هر ساله در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در واحدهای تابعه سراسر کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی متمرکز می نماید.

داوطلبان استخدام و فعالیت در واحدهای مربوط به سازمان تامین اجتماعی کشور می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم و مندرج در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی، در بازه های زمانی مقرر به سامانه ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی برای طی مراحل و انجام فرآیند ثبت نام مراجعه نمایند.

در این مقاله به معرفی بیشتر در خصوص سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402 ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، زمان شروع ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی 1402 و … خواهیم پرداخت. برای اطلاع کامل از این موضوع تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعیسایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

همان طور که اشاره شد سازمان تامین اجتماعی کشور، جهت تکمیل کادر نیروی انسانی مورد نیاز در حوزه های مختلف تحت پوشش خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید.

داوطلبان علاقمند به شرکت در این آزمون استخدامی در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند با مراجعه به سایت برای انجام ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند. این داوطلبان پس از نام نویسی و شرکت در آزمون در صورت کسب حد نصاب لازم می توانند در واحد مورد پذیرش به فعالیت مشغول شوند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

داوطلبان می بایست پیش از اقدام به ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی منتشر می شود را به طور دقیق مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط ، ثبت نام خود را انجام نمایند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی که همان سایت سنجش و آموزش کشور می باشد با نشانی اینترنتی sanjesh.org در دسترس می باشد.

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

 افرادی که پس از مطالعه دفترچه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی خود را واجد شرایط درج شده در این دفترچه یافتند می توانند با مراجعه به سایت برای ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.

این افراد می توانند پس از طی مراحل و در صورت کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و طی روندگزینش در واحدهای تحت پوشش تامین اجتماعی استخدام شده و مشغول به کار شوند.

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402 باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی که در واقع همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ورود به سایت ثبت نام استخدام تامین اجتماعی

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام کنید، در ادامه مراحل ثبت نام آزمون استخدام تامین اجتماعی 1402 را مشاهده می نمایید.

  • ابتدا به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402 یا همان سایت سازمان سنجش با آدرس اینترنتی sanjesh.org وارد شوید.
  • پس از ورود به سامانه از منوی موجود در سمت راست گزینه “سایر آزمون های استخدامی” را انتخاب کنید.
  • پس از اینکه به صفحه جدید هدایت شدید بر روی گزینه ای با نام ” سیستم ثبت نامی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی” کلیک کنید.
  • پس از ورود به صفحه ثبت نامی، موارد اعلام شده را مطالعه نموده، و پس از این اقدام به خرید کارت اعتباری آزمون تامین اجتماعی نمایید. در پایان مراحل خرید کارت اعتباری شماره سریالی به شما ارائه خواهد شد که می بایست آن را برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.
  • پس از خرید کارت اعتباری گزینه تایید و ادامه را برای تکمیل ثبت نام و وارد نمودن سایر اطلاعات کلیک نمایید.
  • در گام بعد باید شماره سریال کارت اعتباری که در مرحله قبل خریداری نمودید را در کادر مخصوص به آن وارد نموده تا به مرحله ثبت و تکمیل اطلاعات خود وارد شوید.
  • پس از این می بایست کلیه اطلاعات خواسته شده را به طور صحیح و دقیق تکمیل نموده و ثبت نام خود را نهایی نمایید.

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

آزمون استخدامی تامین اجتماعی زیر نظر سازمان تامین اجتماعی و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می گردد.

جزئیات دقیق مربوط به بازه های ثبت نام و اعلام نتایح و … به طور دقیق از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی یا سایت سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان رسانده می شود و این افراد می بایست با توجه به بازه های زمانی دقیق اعلام شده برای انجام مراحل مختلف آزمون اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی 1402 باید توجه داشته باشند که تاکنون زمان دقیق آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402 اعلام نشده است، در صورت اعلام تاریخ حتما در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

قابل توجه است که ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 1401 از مرداد ماه سال 1401 آغاز و تا شهریور ادامه داشت.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی برای دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون اقدام کنند. در صورتی که دارای کلیه شرایط لازم و مندرج در دفترچه راهنما بودید می توانید اقدام به ثبت نام در این سامانه نمایید.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام، زمان ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی 1402 و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

سایت ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی 1402 در واقع سایت سازمان سنجش با نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد و داوطلبان می توانند در بازه زمانی مقرر شده با مراجعه به سامانه اقدام به ثبت نام نمایند.

در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع بیشتر از نحوه ثبت نام به متن بالا مراجعه فرمایید.

تاکنون زمان ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی 1402 مشخص نشده است، در صورت انتشار در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا