بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران / ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی و یا غیر دولتی امروزه چالش و دغدغه بسیاری از خانواده‌هایی است که نگران آینده فرزندان خود هستند. والدین می بایست با جمع بندی شرایط و پس از تحقیق در مورد مناسب ترین مدرسه برای تحصیل دانش آموزان در نهایت اقدام به تصمیم گیری نمایند.

تلاش برای فراهم آوردن شرایط بهتر و ساختن آینده فرزندان همواره در تمامی جوامع و در طول همه ی دوران وجود داشته است و این غریزه عاملی برای رشد و تعالی و پیشرفت نوع بشر محسوب می شود. انتخاب مدرسه مناسب یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در رشد و پیشرفت فرزندان محسوب می شود، تحصیل در مدارس دولتی گزینه انتخاب شده بسیاری از خانواده ها می باشد. مدارس دولتی فراگیرترین مدارس موجود در سطح کشور بوده و دانش آموزان زیادی در حال تحصیل در این نوع از مدارس می باشند.

اگر شما ساکن منطقه 11 نهران بوده و در صدد جمع آوری اطلاعات در مورد بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران هستید، پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید

بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران

همان طور که اشاره شد هر ساله در آستانه ورود به سال تحصیلی جدید، والدین در تکاپو برای یافتن مدرسه مناسب و نام نویسی فرزندان در مدرسه مورد نظر خود هستند. بدون شک یافتن مدرسه مناسب از لحاظ محیط و کیفیت آموزش می تواند نقش عمده ای در پیشرفت و موفقیت دانش آموزان ایفا نماید.

مدارس دولتی گزینه مد نظر بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان در مقطع ابتدایی است.انتخاب مدرسه مناسب در مقطع ابتدایی اهمیت بیشتری دارد، از آن جایی که دانش آموز زمان زیادی را در مدرسه طی می کند، علاوه بر آیتم تحصیلی در مدرسه، شخصیت آنان نیز طی این دوران شکل گرفته و رشد و تکامل پیدا می کنند، از این رو انتخاب مدرسه مناسب یکی از دغدغه های مهم والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی به حساب می آید.

مدارس دولتی در میان دانش آموزان علاقمندان بسباری دارد و بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندانشان این مدارس را ترجیح می دهند، در مدارس دولتی از تمام اقشار جامعه، دانش‌آموز حضور دارد و حضور کودکان در این نوع مدارس محدودیت خاصی ندارد.

نکته مورد توجه در این مدارس این است، که تحصیل در این مدارس مانند مدارس غیر دولتی مستلزم پرداخت هزینه نمی باشد  و به عبارتی دانش آموزان برای تحصیل در مدارس دولتی نیاز به پرداخت شهریه نداشته و هزینه لازم از سوی دولت تامین می گردد. البته این موضوع به معنای کیفیت و سطح پایین تر این مدارس نمی باشند و هستند بسیاری از مدارس دلتی که زمینه پیشرفت تحصیلی مناسبی را برای دانش آموزان خود فراهم می نمایند.

باید توجه داشته باشید که نام نویسی و ادامه تحصیل در مدارس دولتی منطقه 11 تهران هم دارای محدودیت‌هایی است از جمله محدودیت‌ها می‌توان به محدوده محل سکونت دانش آموزان اشاره کرد. همچنین از آن جایی که مدارس دولتی با توجه به ظرفیت پذیرش خود اقدام به ثبت نام از دانش‌آموزان می‌کنند، والدین می‌بایست در بازه زمانی مشخص شده  و پیش از تکمیل ظرفیت مدارس برای ثبت نام به این مدارس مراجعه نمایند.

در صورتی که تمایل دارید لیست بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران موجود در محدوده سکونت خود را پیدا کنید، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران

نام دبستانآدرس دبستانشماره تماس
بهشتخیابان انقلاب- خیابان ابوریحان- نبش سزاوار66407127
امام حسین (ع)میدان قزوین- خیابان قزوین- خیابان شهید رامین مرادی- بن بست صفایی- پلاک 955421824
ن والقلمخیابان ولیعصر- ایستگاه دلبخواه- کوچه علی اکبر جنابی- بن بست دوم- پلاک 3355387488
ایل بیگیخیابان خرمشهر شمالی- نرسیده به خیابان کمیل- بن بست مدرسه55428207
شهیدحسن مدرسخیابان آزادی- خیابان اوستا- خیابان شهید کلهر- پلاک 15166920909
مطهرآذربایجان- پیروز جنوبی66922147
حضرت ابوالفضلخیابان ولی عصر- خیابان شیخ بهائی55389243
عماریاسرخیابان ولی عصر- پل امیر بهادر- کوچه مافی55380396
میثمخیابان مولوی- کوچه شهیدملحوجی قمی (سلیمانخانی)- پلاک 5655380888
رسالتخیابان امام خمینی- نرسیده به چهارراه ولی عصر66464183
استقلال 1و2میدان رازی- خیابان رباط کریم اصلی- خیابان شهیدخطیب55644923
راهنمای کودکخیابان ابوسعید- جنب کلانتری 11266406325
احمدیه اسلامیخیابان مولوی – بین خیابان ولیعصر و خیابان وحدت اسلامی- پلاک 21955383555
صدرخیابان جمهوری- خیابان باستان- خیابان شهیدچنگیزی- پلاک 13466920407
قدسمیدان منیریه- خیابان معیری- کوچه بنکدار- پلاک 566409461
مولویخیابان ولیعصر- خیابان فرهنگ- پلاک 6355481415
شهید آسایشخیابان ولیعصر (عج)- چهار راه گمرک – کوچه آقازاده55369121
شیخ یزدیخیابان ولیعصر- بعد از چهار راه مختاری- کوچه شهیدجنابی- پلاک 1155385251
جلوه معراجخیابان اسکندری جنوبی- بالاتر از خیابان امام خمینی66832121
امام سجاد(ع )خیابان جمهوری اسلامی- تقاطع کارگرجنوبی66925569
دانش بخشخیابان قزوین- خیابان غفاری- تقاطع طوس و سینا- کوچه حسین عارف55424941

در این مقاله به معرفی و ارائه بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 11 تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه یازده تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا