راهنمای نقل و انتقال دانش آموزان در سیدا و پادا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه راهنمای نقل و انتقال دانش آموزان در سیدا و پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

راهنمای نقل و انتقال دانش آموزان در سیدا و پادا

خدمات سامانه پادا شامل ( پیش ثبت نام، ثبت نام دانش آموزجدیدالورود، دریافت کارت ورود به جلسات نهایی، مشاهده کارنامه، دریافت پرونده تحصیلی، و…)

سامانه دانش‌آموزی سیدا sida.medu.ir،برای ثبت‌ نام و ثبت ارزشیابی دانش‌آموزان ویژه مدارس کشور راه‌ اندازی شده است. همانطور که می دانید آشنایی و آموزش کار با قسمت های مختلف سامانه سیدا برای کلیه مدیران ضروری است سامانه سیدا sida.medu.ir ، سامانه یکپارچه مدیریت ثبت اطلاعات و مشخصات فردی تا سوابق تحصیلی دانش آموزان می باشد

نقل و انتقال دانش آموزان در سامانه پادا

نحوه ثبت درخواست در سامانه پادا این قسمت برای دانش آموزانی است که قصد انتقال از مدرسه ی کنونی را دارند و الزم به ذکر است که دانش آموز باید ثبت نام 1402 داشته باشد. ابتدا برای انجام این مراحل می بایست وارد سامانه پادا شد و در قسمت نقل انتقال دانش آموزان کلیک کرد.

جهت ورود به سامانه کارنامه پادا، شما به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. دقت داشته باشید که به طور پیش فرض نام کاربری دانش آموز، کد ملی دانش آموز می‌باشد، رمز عبور نیز توسط مدیر مدرسه ایجاد می گردد و با مراجعه به مدرسه محل تحصیل میتوانید رمز عبور سامانه پادا خود را دریافت کنید.

سامانه پادا
  • بعد از ورود به سامانه پادا توسط دانش آموز با کاربری خود در هر مقطعی امکان ثبت درخواست وجود دارد.
آموزان پادا

راهنمای آموزشی نقل انتقال دانش آموزان در سامانه سیدا و سامانه پادا

sidaa e1687874125269

مراحل ثبت درخواست به شرح ذیل می باشد:


بعد از وارد شدن با نام کاربری و رمز عبور خود وارد صفحه زیر شده و مشخصات دانش آموز قابل مشاهده است

Sida site support

سامانه دانش آموزی سیدا sida.medu.ir نسخه تحت وب برنامه دانش اموزان است که کاربران باید برای ورود به این سایت بایستی سنجش مناطق باید کابری برای کلیه مدارس خود فعال کند.

شروع از مقطع پیش دبستانی شامل پرونده تحصیلی، پرورشی و بهداشتی ارتقاء پایه، ثبت نام، انتخاب واحد، درج نمرات، اخذ کارنامه های سالیانه در پایه دوازدهم برای شخص انجام امور فارغ التحصیلی، تاییدیه تحصیلی و صدور گواهینامه پایان تحصیلات معرفی فرد به مراکز آموزش عالی و یا مراکز نظام وظیفه.

سیدا پ

در قسمت انتخاب مدرسه گزینه های استان و منطقه مورد نظر خود را جهت انتقال انتخاب کرده و براساس آن لیس مدارس آن استان و منطقه نمایش داده می شود. دانش آموز می تواند مدرسه مورد نظر را انتخاب کند. بعد از کلیک روی گزینه انتخاب، ثبت رشته در مدرسه انتخابی را تایید می کند.

اموزان در پاداا

پس از ثبت درخواست توسط دانش آموز در سامانه پادا درخواست او به کارتابل مدرسه مقصد مدرسه انتخاب شده جهت انتقال ارسال می شود.

کارتابل مدرسه در سامانه سیدا

بر روی گزینه عملیات اولیه از منوی سمت راست کلیک میکنیم بعد از آن آیتم سازماندهی و ثبت نام را انتخاب می کنیم سپس بر روی بررسی نقل و انتقال دانش آموزان کلیک می کنیم بعد از وارد شدن به در قسمت بررسی و نقل و انتقال دانش آموزان در صورتی که مدرسه مقصد دانش آموز را تایید کند.

درخواست آن دانش آموز برای مدرسه مبدا مدرسه ای که دانش آموز می خواهد خارج شود ارسال می شود و در کارتابل خروجی مدرسه مبدا مشخصات دانش آموز قابل مشاهده است در صورتی که هر کدام از مدارس مبدا و مقصد توسط مدیر آن مدرسه دانش آموز را عدم تایید کند درخواست دانش آموز خاتمه می یابد. بدیهی که دانش آموز از ابتدا قادر به درخواست جدید می باشد.

نقل و انتقال دانش آموز در سیدا و پادا

الزم بذکر است تا زمانی که درخواست انتقال دانش آموز به تایید مدرسه در نیامده باشد امکان ابطال توسط دانش آموز امکان پذیر می باشد و اگر آن درخواست از طرف مدرسه تایید شده باشد دانش آموز قادر به ابطال درخواست خود نمی باشد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه راهنمای نقل و انتقال دانش آموزان در سیدا و پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا