سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org و نحوه دانلود این هفته نامه خبری خواهیم پرداخت.

پیک سنجش در واقع هفته نامه اطلاع رسانی سازمان سنجش است ، که در بردارنده آخرين اخبار و اطلاعيه‌هاي سازمان سنجش در رابطه با آزمون هایی است که از سوی سازمان سنجش به عوان مجری آن آزمون برگزار می گردد.

اگر شما هم در صدد اطلاع بیشتر در خصوص سایت پیک سنجش و نحوه دانلود این هفته نامه برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون های محتلف و به طور کلی اطلاعیه های آموزشی و استخدامی و … هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

سایت پیک سنجش

داوطلبانی که علاقه مند هستند از آخرین اخبار و اطلاعیه های مرتبط با آزمون های سراسری اطلاع پیدا نمایند می توانند با مراجعه به سایت پیک سنجش نسبت به مشاهده و دانلود هفته نامه پیک سنجش آخرین شماره آن اقدام نمایند. همان طور که گفته شد با مراجعه به این سامانه می توانید آخرین اخبار و اطلاعیه ها را از منبعی موثق پیگیری و دریافت نمایید.

هفته نامه پیک سنجش، دربردارنده آخرین اخبار و اطلاعيه‌هاي سازمان در باره مراحل مختلف آزمون‌هايي است كه از ابتدا تا انتها ( ثبت‌نام تا اعلام نتیجه آزمون و اعلام اسامی پذیرفته شدگان )، از سوي سازمان سنجش و آموزش كشور برگزار مي‌شود.

هفته نامه پیک سنجش دارای بخش ها و ستون های ثابت و متغییری بوده و با توجه به برنامه زمانی آزمون های مختلف با گروه های مختلف سنی از جمله دانش‌آموزان ، دانشجويان دوره‌هاي مختلف مانند كارداني، كارشناسي، كارشناسي‌ارشد، دکتری، داوطلبان شرکت در آزمون های مختلف مقاطع تحصیلی و …. همراه می شود و به ارائه راهنمایی های مختلف در زمینه های مرتبط می پردازد.

سایت پیک سنجش با آدرس اینترنتی peyk.sanjesh.org در دسترس می باشدو داوطلبان برای دانلود این هفته نامه می توانند با مراجعه به این سامانه آخرین نسخه پیک سنجش مد نظر خود را دانلود نمایند.

نحوه ورود به سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

همان طور که اشاره شد داوطلبان شرکت در آزمون های مختلف تحصیلی و استخدامی که در صدد اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های آزمون های در حال برگزاری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور هستند می توانند با مراجعه به سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org برای دانلود آخرین نسخه این هفته نامه اقدام نمایند. به این منظور باید ابتدا به این سامانه وارد شوید. برای ورود به سامانه پیک سنجش تنها کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی peyk.sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و سرچ نمایید بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به این سامانه وارد شوید و نسخه مورد نظر خود را دانلود نمایید.

سایت پیک سنجش

نحوه دانلود پیک سنجش

برای دانلود پیک سنجش باید به این ترتیب عمل نمایید. ابتدا به سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org وارد شوید. بعد از ورود به این سامانه از منوی موجود در سمت راست صفحه بر روی گزینه pdf کلیک کنید.

دانلود پیک سنجش از سایت پیک سنجش

 

بعد از کلیک بر روی این گزینه می توانید شماره ها و نسخه های مختلف هفته نامه پیک سنجش را مشاهده نمایید. برای دانلود این هفته نامه بر روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید. بعد از این می توانید گزینه مورد نظر خود را دانلود و مشاهده نمایید.

دانلود آخرین شماره پیک سنجش از سایت peyk.sanjesh.org

در ادامه آخرین نسخه ارائه شده پیک سنجش ارائه شده است . برای دانلود بر روی گزینه زیر کلیک نمایید.

هفته نامه پیک سنجش آخرین شماره (شماره 1319)

زمان انتشار هفته نامه پیک سنجش

همان طور که اشاره شد هفته نامه پيک سنجش، هفته نامه خبري و اطلاع‌رساني زیر نظر سازمان سنجش آموزش كشور است. این هفته نامه که حاوی اطلاعیه های این سازمان درباره مراحل مختلف آزمون های استخدامی و آزمون های تحصیلی است از سال 1375 تا کنون به طور مستقیم هر دوشنبه منتشر می شود.

بنابراین داوطلبان برای آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های سازمان سنجش می توانند هر دوشنبه با مراجعه به سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org برای مشاهده و دانلود هفته نامه پیک سنجش آخرین شماره اقدام نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org کلیک کنید.

هفته ‌نامه پيک ‌سنجش در واقع پیک خبری و اطلاع رسانی است که هر هفته از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود این هفته نامه در بردارنده ی آخرين اخبار و اطلاعيه ‌های سازمان سنجش و آموزش کشور در رابطه با  مراحل مختلف آزمون ‌هایی است كه از ابتدا تا انتها (ثبت‌نام آزمون تا اعلام نتايج نهايی و انتشار اسامی پذيرفته‌شدگان ) توسط این سازمان برگزار می گردد.

در متن پیش رو به معرفی در خصوص سایت پیک سنجش نحوه ورود و دانلود پیک سنجش و … پرداختیم. چنانچه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

سایت پیک سنجش با آدرس اینترنتی peyk.sanjesh.org در دسترس می باشد. و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت آخرین نسخه مد نظر خود را دانلود نمایید.

نحوه دانلود پیک سنجش در متن مقاله توضیح داده شده است. برای مطالعه این مورد به متن مقاله مراجعه کنید.

هفته نامه پیک سنجش هر هفته دوشنبه منتشر می شوند و داوطلبان می توانند در روز مذکور به سایت پیک سنجش مراجعه نموده و نسخه مد نظر خود را دانلود کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پیک سنجش peyk.sanjesh.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا