سایت آموزش و پرورش استان کرمان kerman.medu.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان کرمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آموزش و پرورش استان کرمان kerman.medu.gov.ir

سایت آموزش و پرورش کرمان kerman.medu.gov.ir برای اطلاع رسانی و ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان، کارکنان آموزش و پرورش و دانش آموزان راه اندازی شده است.

امروزه دیگر انجام بسیاری از امور به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد و برای انجام امور مختلف نیازی به مراجعه حضوری و اتلاف وقت و زمان نیست. کاربران می توانند صرفا با مراجعه ی حضوری به سامانه ها از امکانات مختلف ارائه شده به خوبی استفاده کنند، امور مد نظر  خود را پیگیری نموده و یا درخواست خود را ثبت نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سایت آموزش و پرورش استان کرمان ، نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان ، امکانات این سایت و … خواهیم پرداخت. برای آشنایی بیشتر می توانید با ادامه مطلب همراه باشید.

سایت آموزش و پرورش استان کرمان

وزارت آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات مختلف به کاربران در زمینه های تحصیلی، آموزشی و … اقدام به راه اندازی و ایجاد سامانه های مختلفی نموده است . فرهنگیان شاغل در این وزارت، کارکنان زیر مجموعه های آموزش و پرورش ، دانش آموزان سراسر کشور و اولیا می توانند با مراجعه به این سامانه ها ضمن اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها از امکانات و خدمات ارائه شده نیز استفاده نمایند.

سایت آموزش و پرورش کرمان نیز در راستای خدمت رسانی و ارائه خدمات با کیفیت بهتر راه اندازی شده و افراد مختلف می توانند پس از مراجعه به سامانه برای انجام امور مد نظر خود اقدام کنند. سایت آموزش و پرورش کرمان با آدرس اینترنتی kerman.medu.gov.ir در دسترس می باشد.

این سایت دارای بخش های مختلفی بوده و به ارائه خدمات و امکانات زیادی به کاربران می پردازد. با مراجعه به این سامانه علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها می توانید، از خدمات الکترونیک ارائه شده در این سامانه ، پایگاه های زیر مجموعه و … اطلاع پیدا نمایید.

قابل توجه فرهنگیان محترم جامانده از سامانه نقل و انتقلات درون استانی استان کرمان

با عنایت به درخواست تعدادی از همکاران جامانده از ثبت نام در این سامانه و هماهنگی بعمل آمده با وزارت آموزش و پرورش، سامانه نقل و انتقالات درون استانی جهت ثبت نام از روز پنجشنبه مورخ ۹ شهریور ماه لغایت جمعه ۱۰ شهریور باز است. لذا مقتضی است افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند و یا به صورت ناقص ثبت نام نموده اند، اقدام به ثبت نام و یا تکمیل فرایند انتقال نمایند.

ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان kerman.medu.gov.ir

به منظور ارائه خدمات با کیفیت به صورت غیر حضوری و در راستای پاسخ به نیازهای کاربران مختلف در زمینه های آموزشی و تحصیلی، سامانه های زیادی ایجاد شده است. سایت آموزش و پرورش کرمان نیز در همین راستا و در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به دانش آموزان ، فرهنگیان و …. و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف آموزشی راه اندازی شده است.

سایت آموزش و پرورش کرمان زیر نظر وزارت آموزش و پرورش بوده  با آدرس اینترنتی kerman.medu.gov.ir در دسترس می باشد.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد این سامانه دارای امکانات مختلفی بوده  و افراد و کاربران می توانند با مراجعه به سامانه علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها به فراخور نیاز خود از بخش های مختلف آن از جمله خدمات الکترونیک عمومی ، خدمات الکترونیک مربوط به دانش آموزان ، خدمات مربوط به والدین و خدمات معلمان استفاده نمایند.

با استفاده از هر کدام از این بخش ها می توانید به سامانه های مورد نیاز دسترسی پیدا نمایید.

برای ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان می بایست به این ترتیب عمل کنید

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه آموزش و پرورش کرمان یعنی kerman.medu.gov.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو آدرس اینترنتی مذکور به طور مسقیم به سایت آموزش و پرورش کرمان kerman.medu.gov.ir وارد خواهید شد.

سایت آموزش و پرورش کرمان

 

بعد از ورود به این سامانه می توانید اخبار مرتبط آموزشی استان کرمان را مشاهده نموده و با استفاده از گزینه های مختلف به سایر بخش های سامانه وارد شوید.

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان کرمان بر روی گزینه مشخص شده کلیک کنید.

ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان

بعد از ورود به صفحه جدید، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و گذر واژه را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

نحوه ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان

بعد از ورود این اطلاعات، کد امنیتی مندرج در صفحه را در کادر مخصوص آن وارد نموده و گزینه ورود را بفشارید. بعد از این به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش کرمان وارد شده اید و می توانید برای انجام امور مد نظر اقدام کنید.

امکانات سایت آموزش و پرورش استان کرمان kerman.medu.gov.ir

بعد از ورود به سایت آموزش و پرورش کرمان kerman.medu.gov.ir مشاهده می کنید که این سامانه دارای بخش های مختلفی بوده وبه ارائه امکانات مختلف به کاربران می پردازد.

بخش ها و امکانات سایت آموزش و پرورش کرمان

این سامانه دارای بخش های مختلفی است. در ادامه به توضیح در رابطه با بخش های متفاوت این سایت می پردازیم.

آموزش و پرورش استان کرمان

در این قسمت به معرفی و توضیح در رابطه با استان کرمان ، شورای معاونان استان کرمان و روسای آموزش و پرورش مناطق پرداخته شده است.

اخبار

یکی از بخش های پر کاربرد سایت آموزش و پرورش کرمان بخش مربوط به اخبار است. کاربران مراجعه کننده به سایت می توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین اطلاعیه ها و اخبار مربوط به استان کرمان و مناطق این استان اطلاع حاصل نمایند.

خدمات الکترونیک

یکی از مهمترین بخش های سایت آموزش و پرورش استان کرمان، بخش مربوط به خدمات الکترونیک این سامانه است.

خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش کرمان

این گزینه دارای بخش های مختلفی از جمله خدمات الکترونیک عمومی، خدمات الکترونیک مربوط به دانش آموزان، خدمات مربوط به والدین و خدمات معلمان می باشد.

با استفاده از هر کدام از این گزینه ها می توانید به سایت های پر کاربرد و مهم برای هر گروه دست پیدا کنید. با استفاده از هر کدام از گزینه ها خواهید توانست به سایت مد نظر خود وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایید.

 به عنوان مثال اگر دانش آموز می باشید گزینه مربوط به خدمات دانش آموزان را کلیک کنید

خدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمانخدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمانخدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمانخدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمانخدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمانخدمات الکترونیک دانش اموزان در سایت آموزش و پرورش کرمان

بعد از این مشاهده می کنید که لیست سامانه های مختلف و متنوعی از جمله موارد زیر برای شما نشان داده می شود

  • سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

  • سامانه دانش آموزی سیدا

  • سایت ثبت نام المپیادهای علمی

  • سایت ثبت نام مدارس سمپاد

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

  • سایت ثبت نام کتب درسی

 و …

 با استفاده از هر کدام از این گزینه ها می توانید به سامانه مورد نظر وارد شوید برای این منظور کافی است بر روی گزینه مد نظر خود کلیک کنید.

معلمان نیز با استفاده از سایت آموزش و پرورش کرمان kerman.medu.gov.ir و در قسمت خدمت الکترونیک، به سامانه های مختلفی از جمله سامانه های زیر دست پیدا می نمایند.

  • سامانه ثبت نام ارزیابی رتبه بندی معلمان

  • سامانه دانش آموزی سیدا

  • سامانه رتبه بندی معلمان

  • اتوماسیون اداری

  • سامانه خرید اعتباری و اقساطی توانا

  • سامانه اسکان فرهنگیان

  • شبکه آموزش تربیتی رشد

 و ….

خدمات الکترونیک معلمان در سایت آموزش و پرورش کرمان

فرهنگیان عزیز نیز می توانند با انتخاب هر کدام از این گزینه ها به سایت مد نظر خود وارد شده و از خدمات موجود استفاده کنند.

پایگاه های زیرمجموعه

با استفاده از گزینه پایگاه های زیر مجموعه می توانید لیست مناطق و پایگاه های زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان را مشاهده نمایید.

پایگاه های زیر مجموعه آموزش و پرروش در سایت آموزش و پرورش کرمان

دانستنی ها

این گزینه مربوط به مهمترین دانستنی ها و نکات برای معلمان ، دانش آموزان و اولیا دانش آموز می باشد.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت آموزش و پرورش کرمان ، نحو ورود به این سامانه kerman.medu.gov.ir ، امکانات و بخش های مختلف سایت آموزش پرورش کرمان و … پرداختیم. در صورتی که تمایل به ارتباط با ما دارید می توانید نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را در قالب کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت آموزش و پرورش استان کرمان kerman.medu.gov.ir

سایت آموزش و پرورش کرمان با آدرس اینترنتی kerman.medu.gov.ir در دسترس افراد مختلف از جمله دانش آموزان ، معلمان، اولیا و … می باشد.

برای ورود به این سامانه باید دارای اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و کلمه عبور باشید. در متن بالا دراین رابطه توضیحات بیشتری ارائه شده است.

با مراجعه به این سامانه می توانید ضمن اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه ها از امکانات مختلف سامانه از جمله خدمات الکترونیک استفاده نموده و برای ورود به سامانه های مختلف از این قسمت استفاده نمایید. در متن بالا توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه شده است.

5.9/6 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان کرمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام چرا سامانه برای ثبت نام اتباع کامل نیست وبعداز چهارروز از ثبت نام در سامانه سمها که در سایت اعلام شده بگذرد به طور خودکار در می مدیو میشود ثبت نام راکامل کرد ولی متاسفانه بالای 10 روزشده هنوزهم خبری نیست ونمیشه مدرسه را انتخاب کنیم

    1. با سلام با پشتیبانی سایت آموزش و پرورش استان کرمان kerman.medu.gov.ir تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا