دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf

آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال با آزمون سال های قبل در موارد متعددی تفاوت دارد که برزگترین آنها برگزاری دو آزمون در دو زمان مجزا برای جذب دبیر و هنرآموز و نیز جذب آموزگار ابتدایی و استثنایی می باشد. این آزمون ها توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. یکی از مورد های مهم این آزمون ها دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 می باشد که متقاضی می بایست قبل از شرکت در آزمون آن را با دقت مطالعه کرده.

در چند سال اخیر دفترچه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت PDF ارائه می شود که در ادامه می توانید دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf نیز میتوانید به صورت مستقیم دانلود میکنید.

دانلود دفترچه ازمون استخدامی 1402

دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش ويژه رشته شغلي دبيري و هنرآموز سال 1402 بالاخره پس از مدتها دفترچه دبیری منتشر شد با دقت مطالعه کنید و ثبت نام کنید.

جهت دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید و سپس فایل دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf را دانلود کنید.

 نکته بسیار مهم و سوال پرتکرار

داوطلبانی که در آزمون آموزگاری شرکت کرده اند در صورت دارا بودن شرایط  میتوانند در ازمون دبیری نیز شرکت کنند ولی در صورتی که شما قبول نهایی اموزگاری شوید و ازمون دبیری نیز کارنامه سبز شوید از لیست افرادی ک به مصاحبه دبیری و هنر اموز میروند خط خورده و قبول نهایی اموزگاری میشوید

(درکل و خلاصه اگه آموزگاری قبول نهایی شدید و دبیری قبولم بشید خط میخورید از مصاحبه؛ اما ریسک نکنید حتما شرکت کنید دبیری رو شاید آموزگاری نهایی نشدید)

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

  1. قسمت اول دفترچه : تعاریف مربوط به ارگان های مربوطه، داوطلبان و سهمیه های مورد پذیرش این آزمون
  2. قسمت دوم دفترچه : شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402
  3. قسمت سوم دفترچه : مواد آزمون عمومی و اختصاصی و تخصصی
  4. قسمت چهار دفترچه : سهمیه های مورد پذیرش در آزمون و تسهیلات ارائه شده برای هر یک از سهمیه ها
  5. قسمت پنجم دفترچه : مراحل ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و جزئیات کارت ورود به جلسه
  6. قسمت  ششم دفترچه : جزئیات نحوه پذیرش آموزش و پرورش، مصاحبه ها و پذیرش نهایی
  7. جدول شماره 1: رشته های تحصیلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲
  8. جدول شماره 2: فرآیند امتحان مشترک فراگیر و ارزیابی تکمیلی
  9. جدول شماره 3: کد و نام استان، کد شهرستان (محل تولد، محل صدور شناسنامه و اقامت)

اعلام نتایج آزمون آموزگاری ابتدایی و استثنائی آموزش و پرورش

دلیل تاخیر اعلام نتایج آزمون آموزگاری ابتدایی و استثنائی آموزش و پرورش

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه در حالی که قرار بود نتایج این آزمون تا 12 خرداد اعلام شود تا این لحظه این موضوع محقق نشده است. با این حال » رئیس سازمان سنجش گفته بود: نتایج آزمون آموزگاری تا قبل از توزیع دفترچه دبیری منتشر می‌شود.

او همچنین درباره دلایل تأخیر در اعلام نتایج مطرح کرد: این آزمون در موعد مقرر خود برگزار شد و نتایج آزمون باید تبدیل به نمره تراز شود. برای اعلام نمره تراز و رتبه‌بندی نیازمند ضریب کشوری هستیم چراکه مناطق مختلف کشور ضریب متفاوتی بر اساس شرایط مختلف دارند که این ضرایب از وزارت کشور به ما منتقل می‌شود.

ضرایب منطقه‌‎ای هر سال به سازمان سنجش منتقل می‌شود ولی امسال با تأخیر همراه بود. این ضرایب با تأخیر هفته گذشته به ما رسید در حالی که هر ساله این ضرایب در ابتدای سال به ما منتقل می‌شد.

ﺑﺎﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻣﺠﻮﺯ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻣﺸﺎﻏﻞ ﺁﻣﻮﺯﮔﺎﺭﺍﺑﺘﺪﺍﻳﻲ، ﺩﺑﻴﺮﻱ ﻭﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﻣﺸﺘﺮﻙ ﺻﺎﺩﺭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ، ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﻳﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩﻱ ﻛﻪ ﺩﺭﺁﺯﻣﻮﻥ ﺁﻣﻮﺯﮔﺎﺭﺍﺑﺘﺪﺍﻳﻲ ﺷﺮﻛﺖ ﻧﻤﻮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﺩﺭﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﺍ ﺑﻮﺩﻥ ﺷﺮﺍﻳﻂ ﻭ ﻣﻔﺎﺩ ﺍﻳﻦ ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺩﺭﺍﻳﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻧﻴﺰ ﺷﺮﻛﺖ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ. ﻟﻴﻜﻦ ﭘﺬﻳﺮﻓﺘﻪ ﻧﻬﺎﻳﻲ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺁﻣﻮﺯﮔﺎﺭﺍﺑﺘﺪﺍﻳﻲ ﭼﻨﺎﻧﭽﻪ ﺩﺭﺩﺭﻳﻒ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﭼﻨﺪ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﻗﺮﺍﺭﮔﻴﺮﻧﺪ ﺍﺯﻓﺮﺍﻳﻨﺪ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺍﻳﻦ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺣﺬﻑ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ. وﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻡ ﺁﻧﺎﻥ ﺻﺮﻓﺎً ﺑﺮﺍﻱ ﺁﻣﻮﺯﮔﺎﺭﺍﺑﺘﺪﺍﻳﻲ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ.

برگزاری آزمون جدید آموزش و پرورش 12 مرداد ماه خواهد بود | اعلام نتایج آزمون استخدام آموزگاری آموزش و پرورش در روزهای آینده  وزیر آموزش و پرروش: در خصوص نتایج آزمون استخدامی اظهار داشت خوشبختانه نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی مشخص شده است و تا چند روز آینده اعلام می‌شود، آزمون دیگری هم 12 مرداد خواهیم داشت برای استخدام حدود 22 هزار دبیری که ثبت نام آن هم از هفته آینده آغاز می شود. اعلام نتیجه برعهده ما نیست و یک متغیرهای دیگری در نتیجه آزمون تاثیر می‌گذارد مانند نرخ باروری که وزارت کشور باید در اختیار سازمان سنجش قرار می‌داد. این نتایج در چند روز آینده اعلام می شود و از هفته اول تیرماه ارزیابی های تکمیلی آغاز خواهد شد.

سؤالات متداول دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf

جهت دانلود دفترچه آزمون استخدامی ۱۴۰۲ می بایست به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. لذا در مقاله نیز لینک مستقیم دانلود دانلود دفترچه آزمون استخدامی  برای شما درج شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

4.5/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ pdf

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا