بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب مدارس برتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امروزه دغدغه و مشغله فکری بسیاری از والدین انتخاب مدرسه مناسب برای تحصیل فرزندان می باشد. انتخاب مدرسه مناسب در هر مقطع تحصیلی می تواند عاملی برای رشد و پیشرفت و موفقیت تحصیلی وی باشد. این انتخاب به خصوص در مقطع دبستان یعنی زمانی که بنیان بسیاری از مسائل شخصیتی در وجود کودک نهاده می شود، اهمیت بیشتری خواهد داشت.

به هنگام انتخاب مدرسه مناسب می بایست به معیارها و فاکتورهای زیادی توجه داشته باشید تا در نهایت بتوانید با تکیه بر بررسی خود بهترین مدرسه برای تحصیل فرندان را انتخاب کنید. 

از جمله موارد مد نظر به هنگام تصمیم گیری می توان به وجود معلمان باتجربه و دلسوز، ارائه آموزش مناسب به دانش آموزان، امکانات آموزشی کافی و لازم، وجود برنامه‌ریزی درسی صحیح، مدیریت قوی و کارآمد و …. اشاره نمود.

اگر شما هم در صدد یافتن بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران هستید پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطب با ما همراه باشید.

در ادامه این مقاله در نظر داریم به معرفی و ارائه بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه 6 تهران بپردازیم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشید.

مقاله پیشنهادی » بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی دخترانه منطقه 5 تهران

بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران

هر ساله با شروع سال تحصیلی جدید و موسم نام نویسی مدارس، والدین در صدد یافتن مدرسه مناسب و مورد نظر خود برای نام نویسی فرزندان هستند، یافتن مدرسه مناسب برای ادامه تحصیل فرزندان که هم دارای محیط خوب بوده و هم به لحاظ تحصیلی و کیفیت آموزش مناسب باشد؛ دغدغه تمامی والدین در شروع سال تحصیلی جدید است.

بی شک ثبت نام و ادامه تحصیل در مدارس خوب، نقش عمده ای در پیشرفت و موفقیت دانش آموزان و ارتقا او ایفا خواهد نمود. انتخاب مدرسه مناسب یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در رشد و پیشرفت تحصیلی، شخصیتی و اجتماعی دانش آموزان است،

مدارس دولتی گزینه مد نظر بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان در مقطع ابتدایی است. این مدارس در میان دانش آموزان، علاقمندان بسباری دارد و بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندانشان این مدارس را انتخاب می کنند. 

در مدارس دولتی از تمام اقشار جامعه، دانش‌آموز حضور دارد و حضور کودکان در این نوع مدارس باعث رشد مهارت‌های اجتماعی آنان و ایجاد تعاملات اجتماعی بهتری و بیشتری خواهد شد.

تحصیل در این مدارس مستلزم پرداخت هزینه نمی باشد و به عبارتی دانش آموزان برای تحصیل در مدارس دولتی نیاز به پرداخت شهریه نداشته و هزینه لازم از سوی دولت تامین می گردد.

دقت داشته باشید که نام نویسی و ادامه تحصیل در مدارس دولتی منطقه 6 تهران هم دارای محدودیت‌هایی است از جمله محدودیت‌ها می‌توان به محدوده محل سکونت دانش آموزان اشاره کرد.

همچنین از آن جایی که مدارس دولتی با توجه به ظرفیت پذیرش خود اقدام به ثبت نام از دانش‌آموزان می‌کنند، والدین می‌بایست در بازه زمانی مشخص شده و پیش از تکمیل ظرفیت مدارس برای ثبت نام به این مدارس مراجعه نمایند.

در صورتی که در منطقه 6 تهران سکونت دارید و تمایل دارید لیست بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران موجود در محدوده سکونت خود را پیدا کنید، ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

مقاله پیشنهادی » بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه 6 تهران

بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران

نام دبستانآدرس مدرسهشماره تماس
گیوخیابان انقلاب- نرسیده به چهار راه کالج- کوچه سعید66483736
قرآنی مینوچهرخیابان اسکندری شمالی – کوی حمید- پلاک 1066921305
فرهنگ وهنرمیدان گلها- بلوار گلها- خیابان مرداد (تیرگرسابق)- کوچه شاهرخ شرقی- پلاک 1288633179
امیدانقلابخیابان انقلاب- خیابان ولیعصر- نرسیده به بزرگمهر- پلاک 40066407409
شهیدمدرسخیابان کارگرشمالی- نبش بلوارکشاورز- کوچه گیتی- پلاک 266592727
اتفاقخیابان انقلاب- خیابان قدس- ضلع شرقی دانشگاه تهران- پلاک 166406672
شهدای رسانهکریمخان زند- نبش میرزای شیرازی – پلاک 188822139
ادرسخیابان ولیعصر- روبروی فاطمی- کوچه عبده- پلاک 1888905776

 

در این مقاله به معرفی و ارائه لیست بهترین مدارس دولتی ابتدایی دخترانه منطقه شش تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس ابتدایی دولتی دخترانه منطقه 6 تهران داشتید، می توانید 

با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

مقاله پیشنهادی » بهترین مدارس ابتدایی دولتی پسرانه منطقه 5 تهران

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب مدارس برتر

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا