سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir با هدف تشخیص هویت دانشجویان دانشگاه آزاد راه اندازی شده است، کاربران می توانند با ورود به این سامانه و با داشتن کد مخصوص به تمامی اطلاعات تحصیلی و سامانه های تحصیلی مربوط به خود دسترسی پیدا نمایند.

کاربران از جمله دانشجویان، کارکنان، اساتید دانشگاه آزاد و دیگر ذینفعان می توانند با مراجعه به سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی و با استفاده ازیک درگاه واحد به تمامی سامانه های مجاز دسترسی داشته باشند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir ، ورود و ثبت نام در این سامانه و … خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد که بزرگترین دانشگاه غیر دولتی کشور است دارای تعداد واحدهای بیشماری در سراسر کشور و همچنین تعداد اساتید و دانشجویان زیادی است، این دانشگاه در جهت ارائه خدمات مختلف به این افراد اقدام به ایجاد و معرفی سامانه های خدماتی و آموزشی زیادی نموده است. دانشجویان مشغول به تحصیل در واحدهای مختلف این دانشگاه می توانند با استفاده از این سامانه ها نیازهای آموزشی و علمی خود را بدون حضور فیزیکی در دانشگاه رفع نمایند

تعدد این سامانه ها و داشتن نام کاربری و رمز عبور جداگانه برای هر کدام از آن ها ، می تواند موجب سردرگمی دانشجویان و فراموشی اطلاعات کاربری توسط آنان شود. در راستای حل این مسئله ، دانشگاه آزاد اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir نموده است. دانشجویان می توانند با ثبت نام در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد و دریافت نام کاربری و رمز عبور این سامانه ، به دیگر سامانه های دانشگاه آزاد از جمله ساامنه آموزشیار دانشگاه آزاد، سامانه پژوهشیار ، سایت وادانا، سایت منادا و …. وارد شوند. با ثبت نام در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد و داشتن نام کاربری و رمز عبور آن دیگر نیازی به ثبت نام در دیگر سامانه ها نبود ه و می توانید با مراجعه به سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی و با استفاده از یک درگاه واحد به تمامی سامانه های مجاز دسترسی پیدا نمایید.

 

ورود به سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir، یکی از سامانه های است که به تازگی دانشگاه آزاد راه اندازی شده است.

هدف از راه اندازی ای سامانه انجام تشخیص هویت دانشجویان دانشگاه آزاد است، این دانشجویان می توانند پس از ثبت نام با ورود به این سامانه و با وارد کردن کد مخصوص خود به اطلاعات خود دسترسی پیدا نموده و بتوانند بدون ثبت ناو و انجام نام نویسی جدید در سایت های مختلف به دیگر سامانه های دانشگاه آزاد نیز دسترسی پیدا نمایند.

برای ورود به سامانه سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sso.iau.ir  را سرچ نمایید، بعد از این می توانید به طور مستقیم به سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد وارد شوید.

همان طور که اشاره شد برای ورود به این سامانه باید دارای کد مخصوص به خود باشید و لازمه دریافت کد، ثبت نام در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد می باشد. یعنی باید ابتدا در سامانه متمرکز احراز هویت دانشگاه آزاد ثبت نام نمایید و بعد از این با داشتن اطلاعات لازم به این سامانه وارد شده و به خدمات اشاره شده دسترسی پیدا نمایید.

 

ثبت نام در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

دانشجویان با مراجعه به سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی می توانند به تمامی سامانه های دانشگاه آزاد دسترسی پیدا نمایند. عدم نیاز به ثبت اطلاعات در سایر سامانه‌های دانشگاه آزاد از اصلی ترین مزایای سامانه احراز هویت متمرکز دانشگاه آزاد اسلامی است.

برای ثبت نام در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سایت احراز هویت دانشگاه آزاد یعنی  sso.iau.ir  را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد

در صفحه مربوط به ثبت نام اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی و شماره تلفن همراه را وارد کنید و گزینه بعدی را کلیک نمایید.

مرحله بعد مربوط به ورود کد ارسالی است. کد 5 رقمی ارسال شده به گوشی تلفن همراه خود را در کادر مخصوص وارد نموده و بر روی گزینه بعدی کلیک نمایید.

بعد از ورود به سامانه ، دیگر اطلاعات خواسته شده از جمله تاریخ تولد و رمز عبور مورد نظر را تکمیل کنید.

با طی این مراحل شما توانستید در سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد ثبت نام نمایید و پس از این می توانید به  تمامی سایت هایی که نیاز دارید را مشاهده نموده و به سامانه ی مورد نظر خود وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت متمرکز احراز هویت دانشگاه آزاد کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … پرداختیم

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

سامانه متمرکز احراز هویت، سامانه ای است که توسط دانشگاه آزاد و با هدف تشخیص هویت دانشجویان این دانشگاه راه اندازی شده است.

سایت احراز هویت دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی sso.iau.ir در دسترس می باشد و با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع از این مورد به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه احراز هویت دانشگاه آزاد sso.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا