سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medi.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

علاقمندان به تحصیل در مدارس شاهد نیز می توانند برای انجام فرآیند ثبت نام خود در این مدارس به سایت ثبت نام مدارس شاهد 1402 –  1403  my.medu.ir مراجعه نموده و مراحل مربوط به ثبت نام را انجام نمایند.

سایت ثبت نام مدارس شاهد برای داوطلبان تحصیل در این مدارس با آدرس اینترنتی my medu.ir  در دسترس می باشد هر دو گروه دانش آموزان شاهد و غیر شاهد، بعد از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، بایستی مدارک لازم را با مراجعه به مدرسه محل تحصیل به مسئول ثبت نام این مدارس تحویل دهند. ثبت نام قطعی دانش آموزان بعد از بررسی مدارک و تعیین امتیازات کسب شده انجام خواهد شد.

در ادامه این مطلب می توانید در مورد راهنمای کامل ثبت نام مدارس شاهد، نحوه ثبت نام مدارس شاهد و … نکات بیشتری را مطالعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ادامه این مطلب همراه باشید.

Customer Self Service Portal The Future of Customer Support

به نقل از مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌ و پرورش: ‏ ۲۰ شهریور، پایان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد 

پیش‌بینی کرده بودیم که ثبت‌نام‌ها در مدارس شاهد تا آخر مرداد تمام شود اما امسال کل ثبت‌نام‌ها از طریق فناوری اطلاعات وزارتخانه انجام می‌شود و به همین دلیل ثبت‌نام‌ها مقداری با تاخیر انجام شد. بنابراین هنوز کارهای ثبت‌نام‌ در حال انجام است و شاید حداقل تا ۲۰ شهریور زمان ببرد که ثبت‌نام‌ها به طور کامل در همه مقاطع تحصیلی به اتمام برسد.  ظرفیت کلاس‌های مدارس شاهد به دلیل استقبال بسیار زیاد  در سراسر کشور، پر شده و با سیل عظیمی از خانواده‌ها و مراجعه‌ کنندگان روبه‌رو هستیم.

امسال ۳۰ مدرسه‌ و چند هنرستان ‌به تعداد مدارس شاهد در کشور اضافه شده است.

ثبت نام مدارس شاهد pada.medu .ir 1.jpg
ثبت نام مدارس شاهد

سایت ثبت نام مدارس شاهد 1402

همان گونه که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده در سال جاری ثبت نام مدارس شاهد در سامانه مای مدیو my.medi.ir برگزار میشود همچنین این را نیز اضافه کنیم در گذشته ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه پادا انجام می گرفت ولی از سال 1402 این روند تغییر کرد و سایت my medu ir جایگرین آن شد در ادامه نحوه ورود و ثبت نام در سایت medu ir را برای شما شرح خواهیم داد.

اگر شما نیز قصد ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه ( my medu.ir )  1402- 1403 را دارید مراحل زیر را طی کنید.

  1. ابتدای برای ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ وارد سامانه مای مدیو my.medu.ir شوید.
  2. گزینه مربوط به نوع مدرسه مد نظر خود (شاهد) را کلیک کنید و بعد گزینه “بعدی” را انتخاب کنید.
  3.  سپس بر روی گزینه “استعلام” کلیک کنید.
  4. تیک “با قوانین بالا موافقم” را انتخاب کنید و بعد  دکمه “مرحله بعد” را کنید. 
  5. فیلد های مربوط به اطلاعات مورد نیاز، بر روی گزینه “بعدی” کلیک کنید. 
  6. اکنون در نهایت برای ثبت نام مدارس شاهد در قدم بعدی باید نسبت به انتخاب مدرسه و ثبت نام نهایی دانش آموز در مدارس شاهد اقدام کنید.

توجه : کد رهگیری که از طرف سامانه ثبت نام صادر می شود، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید. حتما در جای ذخیره کنید.

پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد در سامانه my.medu.ir فعال شده است. ثبت نام میان پایه نیز به احتمال زیاد یکشنبه فعال خواهد شد.

واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu .ir

ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir

برای ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد مراحل زیر را طی کنید.

1- والدین محترم برای ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد کافیست به آدرس اینترنتی www.my.medu.ir مراجعه کنید.

بعد از ورود به سایت مای مدیو نقش خود را بر روی والدین و سایر انتخاب نمایید. بر روی ورود از درگاه دولت را انتخاب نمایید.

بدین صورت شما میتوانید وارد سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu.ir شوید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir جهت ارائه خدمات غیر حضوری به صورت آنلاین و غیرحضوری برای عموم هموطنان راه اندازی شده و همچنین با هدف حفظ حریم خصوصی کاربران، از طریق ارتقای امنیت و احراز هویت‌ به روش های نوین، احراز هویت یکپارچه با بهبود سیستم ارائه خدمات و دسترسی سریع به خدمات، از طریق تجمیع خدمات و سامانه‌های دولتی و عمومی در یک پنجره واحد، راه اندازی شده است.

نام مدارس شاهد 1 e1684285564635
سایت ثبت نام مدارس شاهد

سایت ثبت نام مدارس شاهد 1402- 1403

 ثبت نام مدارس شاهد در دو مرحله پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی انجام می شود که به دلیل غیر حضوری بودن نام نویسی اولیه، تمامی داوطلبان اعم از دانش آموزان شاهد و غیر شاهد در پایه های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم، بایستی در زمان مقرر به سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

برای ثبت نام مدارس شاهد از طریق سامانه مای مدیو  به آدرس اینترنتی https://my.medu.ir مراجعه کنید. و سپس نوع نقش خود را بر روی والدین انتخاب کنید

واحد خدمات الکترونیک به نشانی my.medu .ir

اکنون می بایست تابعیت دانش آموز خودتان را انتخاب کنید و سپس برای تکمیل روند بر روی گزینه “بعدی” کلیک کنید.

دانش آموز را انتخاب نموده و بر گزینه بعدی کلیک نمایید

در ادامه ثبت نام مدارس شاهد my medi.ir بر روی گزینه مربوط به نوع مدرسه مد نظر خود (شاهد) را فشرده و سپس گزینه “بعدی” را انتخاب نمایید.

نام مدارس شاهد my medi.ir

اکنون می بایست اطلاعات دانش آموز خودتان را در کادر های مربوط وارد کنید و بعد بر روی دکمه “استعلام” کلیک نمایید.

لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

برای نهایی شدن ثبت نام دانش آموز خود در مدارس شاهد my medi.ir می بایست تیک کلمه “با قوانین بالا موافقم” را انتخاب کنید و سپس بر روی دکمه “مرحله بعد” را کلیک کنید.

ثبت نام مدارس شاهد
  • کادرهای مربوط به اطلاعات  مورد نیاز، بر روی گزینه “بعدی” کلیک نمایید.
ثبت نام مدارس شاهد اول ابتدایی
  • در مراحل بعدی می بایست نسبت به انتخاب مدرسه و ثبت نام نهایی دانش آموز اقدام کنید. لازم به ذکر است کد رهگیری که از طرف سامانه ثبت نام صادر می شود، بایستی تا انتها نزد فرد محفوظ بماند.

اما این نکته را نیز اضافه کنم هر دو گروه دانش آموزان شاهد و غیر شاهد، بعد از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی، بایستی مدارک لازم را با مراجعه به مدرسه محل تحصیل به مسئول ثبت نام این مدارس تحویل دهند. ثبت نام قطعی دانش آموزان بعد از بررسی مدارک و تعیین امتیازات کسب شده انجام خواهد شد.

در سایت مای مدیو  my medi.ir خدمات متعددی متناسب با نقش‌های مختلف کاربران (دانش‌آموز، فرهنگی، والدین و سایرین) ارائه می شود که از آن جمله می توان به خدمات: دریافت کارنامه، ثبت نام آزمون‌ها و جشنواره ها، هدایت تحصیلی، درخواست نقل و انتقال بین مدارس، خرید کتب درسی «برای دانش آموزان»، دریافت فیش حقوقی ، حکم، ابلاغ معلمان my medu ir ، خلاصه سوابق درخواست نقل و انتقال، کارنامه رتبه بندی «برای فرهنگیان»، و خدمات عمومی شامل ثبت نام سنجش بدو ورود کودکان به دبستان، جستجوی مدارس، و دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی «برای والدین و فارغ‌التحصیلان» اشاره کرد.

زمان ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403

زمان ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش زمان ثبت نام مدارس شاهد در سال جاری  پایه اول ابتدایی از یازدهم خرداد ماه تا 28 خرداد؛ پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از 24خرداد ماه لغایت دهم تیر ماه و‌ پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر شروع و تا 20 تیر انجام خواهد شد.

اولیا دانش آموزان می بایست با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی https://my.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.

لیست زمان پیش ثبت نام مدارس شاهد 1402-1403 

  • ابتدائی از ۱ تا ۲۰ خردادماه
  • متوسطه اول از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه
  • متوسطه دوم از ۱ تا ۲۰ تیرماه
  •  میان پایه از ۱ تا ۱۰ مردادماه

مدارک عمومی ثبت نام مدارس شاهد 1402

ثبت نام در مدارس شاهد شامل چند مرحله است، که مرحله اول آن با پیش ثبت نام اینترنتی آغاز می شود. ثبت نام مدارس شاهد به طور کلی شامل ثبت نام دو دسته از داوطلبان شاهد و غیرشاهد خواهد بود. تمام متقاضیان ثبت نام بدون توجه به این که دارای سهمیه ثبت نام هستند و یا نه، نیاز به ارائه یک سری از مدارک عمومی ثبت نام مدارس شاهد هستند:

  1. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه دانش آموزان
  2. اصل و کپی کارت ملی دانش آموزان
  3. 12 قطعه عکس 4*3 دانش آموزان
  4. ارائه پرونده و مدارک تحصیلی سال تحصیلی قبلی دانش آموز
  5. مدارک مربوط به محل سکونت به همراه قبوض خدمانی منزل دانش آموزان
  • مدیرکل امور شاهد و ایثارگران با تاکید بر اینکه ثبت نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://my.medu.ir انجام می شود.
مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد

اگر شما نیز دانش آموزی هستید و میخواهید به دلیل امکاناتی که مدارس شاهد دارند در آن ثبت نام کنید و ادامه تحصیل دهید همان که میدانید برای ثبت نام هر سازمان یا ارگانی می بایست مدارک های مورد لازم به آن موسسه را تهیه کنید.

مدارس شاهد my.medi.ir نیز شامل مدارک های می باشند که در هنگام ثبت نام باید آنان را ارائه دهید در ادامه مقاله سایت ثبت نام مدارس شاهد 1402 – 1403 در این مورد با یک دیگر صبحت خواهیم کرد.

مدارک عمومی لازم برای ثبت نام کلاس اول در مدارس شاهد لیست زیر می باشد.

  1. 12 قطعه عکس 4*3
  2. اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه دانش آموز
  3. اصل و کپی کارت ملی دانش آموز
  4. کلیه مدارک مربوط به محل سکونت به همراه قبوض منزل
  5. پرونده و مدارک تحصیلی سال تحصیلی قبلی دانش آموز

مقاله پیشنهادی » سایت مای مدیو اموزش پرورش

سامانه ایثار من

سامانه ایثار من my.isaar.ir

سامانه ایثار من my.isaar.ir ، سامانه ای است که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران راه اندازی شده است. این سامانه خدمات مختلفی را به ایثارگران و خانواده های آنها ارائه می دهد.

سؤالات متداول سایت ثبت نام مدارس شاهد my.medu ir

برای ثبت نام در مدارس شاهد می بایست به آدرس اینترنتی my medu.ir مراجعه کنید. آدرس سایت ثبت نام مدارس شاهد مای مدیو دات آی آر  www.my.medu.ir می باشد.

برای ورود به سایت my medu.ir ثبت نام در مدارس شاهد شما میبایست در سایت درگاه دولت ثبت نام کرده و سپس وارد سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir مای مدیو شوید. مراحل ورود در سایت بصورت تصویری آموزش داده شده است.

پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد در سامانه my.medu.ir فعال شده است ثبت نام میان پایه نیز به احتمال زیاد یکشنبه فعال خواهد شد/ تاریخ 1402/05/16

۲۰ شهریور 1402 ، پایان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس شاهد می باشد.

ثبت نام مدارس شاهد دوره اول ابتدایی: از 20 خرداد ماه 1402
ثبت نام مدارس شاهد دوره اول اول متوسطه: از 21 خرداد ماه تا 10 تیر ماه 1402
ثبت نام مدارس شاهد دوره اول دوم متوسطه: 1 تیر تا 20 تیر

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس شاهد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا