دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلیه شرکت کنندگان در کنکور سراسری 1402 گروه آزمایشی زبان های خارجی که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه ، مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اند، می بایست در بازه زمانی مشخص شده اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی ۱۴۰۲ نموده و انتخاب رشته نمایند.

دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 شامل کلیه رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه های روزانه، نوبت دوم، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان بوده و کلیه اطلاعات لازم برای انتخاب رشته را در اختیار داوطلبان قرار می دهد.

در ادامه این مطلب می توانید توضیحات تکمیلی در رابطه با دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان 1402، سایت دریافت دفترچه، زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته 1402 و … را مطالعه بفرمایید، ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402

شرکت در آزمون کنکور سراسری و آمادگی برای این آزمون بزرگ، بدون شک تلاش و دقت زیادی را می طلبد، علاوه بر شرکت در این آزمون نفسگیر ، یکی دیگر از مراحلی که داوطلبان باید در انجام آن نهایت دقت و توجه را داشته باشند مربوط به روند انتخاب رشته داوطلبان می باشد. داوطلبان باید برای کسب موفقیت تحصیلی و شغلی در آینده ، با دقت و بر اساس فاکتورهای مختلف اقدام به انجام انتخاب رشته نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان خارجی به جهت اطلاع داوطلبان از کد رشته محل ها، ظرفیت هر رشته محل، شرایط و ضوابط انتخاب رشته و … منتشر می گردد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می بایست نسبت به دانلود دفترچه و مطالعه دقیق تمامی موارد اقدام نمایند.

از آن جایی که انتخاب رشته کنکور و انتخاب درست گزینه های مد نظر با رعایت اصول و شرایط مربوط به پذیرش دانشگاه ، ظرفیت رشته محل ها و … نقش مهمی در قبولی یا عدم قبولی داوطلبان خواهد داشت، لذا متقاضیان می بایست پیش از اقدام به انتخاب رشته با دقت کلیه مفاد و مندرجات موجود در دفترچه را مطاله نموده و در ادامه اقدام به انتخاب رشته نمایند.

 سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 در واقع همان سایت سازمان سنجش با نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد و داوطلبان موظف هستند در زمان مشخص شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 نموده و پس از تصمصم گیری، فرم انتخاب رشته خود را با مراجعه به همین سامانه تکمیل نمایند.

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان سنجش

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی

دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402 در موعد مقرر توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در گروه های آزمایشی مختلف منتشر می گردد و داوطلبان با استفاده از مندرجات این دفترچه می بایست اقدام به انتخاب رشته نمایند

تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی در قالب دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و عزیزانی که بر طبق نتایج اولیه کنکور مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی مقرر شده برای انجام انتخاب رشته اقدام نمایند. تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان برای انجام انتخاب رشته از جمله کد رشته ها محل ها، ظرفیت هر رشته محل، شرایط و ضوابط انتخاب رشته و … در این دفترچه راهنما به طور دقیق و کامل درج شده است و داوطلبان بهتر است پس از مطالعه دقیق دفترچه اقدام به انجام انتخاب رشته خود نمایند.

در ادامه نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی را توضیح خواهیم داد.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 می بایست به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور وارد شوید. برای ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور وارد خواهید شد

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از منوی موجود در صفحه گزینه سراسری را انتخاب کنید.

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402

پس از این به صفحه جدید وارد می شوید، و می توانید تمامی لینک های فعال را مشاهده کنید.

بر روی عبارت “راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو (سراسری سال 1402) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی” کلیک کرده و دفترچه انتخاب رشته خود را دانلود نمایید.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که دفترچه انتخاب رشته گروه های مختلف به صورت مجزا بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و داوطلبان هر گروه آزمایشی می بایست برای دانلود دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی خود اقدام نمایند.

تاکنون دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر نشده است ولی برای آشنایی بیشتر شما عزیزان، لینک دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی سال گذشته (1401) در ادامه آورده شده است. برای آشنایی نسبی با رشته محل ها ، ضوابط، دانشگاه ها و … می توانید با استفاده از لینک زیر دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1401 را دانلود و مشاهده نمایید. برای مشاهده دفترچه راهنما کافی است بر روی لینک فعال زیر کلیک نمایید.

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1401

بروز رسانی جدید:دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی1402

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمایشی زبان های خارجی باید در زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی  اقدام به دانلود این دفترچه و مطالعه دقیق آن نمایند. داشتن یک انتخاب رشته اصولی و درست، مستلزم مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور 1402 و انتخاب رشته بر اساس شرایط و ضوابط ذکر شده می باشد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402

مقاله پیشنهادی : سامانه جامع آزمون سراسری my.sanjesh.org

دفترچه انتخاب رشته کنکور زبان های خارجی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و در مرداد ماه منتشر خواهد شد، معمولا این دفترچه حدود 1 الی 2 روز پیش از موعد شروع انتخاب رشته در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 تاکنون منتشر نشده است ، پس از انتشار دفترچه مذکور در این صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

همان گونه که مستحضرید کنکور سال 1402 طی دو مرحله برگزار شد و ممکن است این سوال برای بسیاری از داوطلبان پیش آمده باشد که آیا برای دو نوبت کنکور دی و کنکور تیر ماه دفترچه انتخاب رشته جداگانه ای در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت؟

در جواب این سوال باید عرض کنیم که بر طبق اخبار منتشر شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، برای هر دو نوبت کنکور تیر و دی ماه، یک دفترچه انتخاب رشته کنکور در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

برای ورود مستقیم به سایت sanjesh.org کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور کامل تشریح شد ، داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی، پس از انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری 1402، در صورت مجاز بودن به انتخاب رشته می توانند با مراجعه به سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 برای دانلود و مشاهده این دفترچه اقدام نمایند. داوطلبان باید با استفاده از مندرجات موجود در این دفترچه و با توجه به اطلاعات و جزئیات ذکر شده اقدام به انجام انتخاب رشته کنکور سراسری نمایند.


در این مقاله در رابطه با دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی، سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان 1402، زمان انشتار دفترچه زبان ، لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان خارجی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی ۱۴۰۲

دفترچه راهنمای انتخاب رشته زبان های خارجی 1402 معمولا چند روز پیش از شروع فرآیند انتخاب رشته توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر خواهد شد. در این رابطه می توانید توضیحات بیشتری در متن بالا مطالعه نمایید.

از آنجایی که تمامی مراحل کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می پذیرد ، لذا داوطلبان انتخاب رشته نیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور با نشانی اینترنتی sanjesh.org برای دانلود دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایید.

در رابطه با نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بالا را مطالعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته زبان های خارجی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا