سایت ثبت نام آزمون MSRT

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام آزمون MSRT ام اس آر تی یکی از آزمون معتبر زبان انگلیسی می باشد که توسط وزارت علوم ایران برگزار می شود متقاضیان این دسته از آزمونها دانشجویان دکتری می باشد لذا این آزمون ها توسط وزارت علوم ایران در سامانه سجاد به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برگزار می شود.

 در ادامه به ارائه اطلاعاتی مربوط به زمان برگزاری و نحوه ثبت نام آزمون MSRT خواهیم پردازیم.

معرفی سامانه ثبت نام آزمون MSRT

سایت ثبت نام آزمون MSRT 1402

باید توجه داشت که آزمون MSRT برای وزارت علوم ایران است و تنها در ایران قابل استناد است. پس تنها در ایران می توانید از آن بهره ببرید اما اگر به هر حال نیاز دارید که در دوره دکتری بین آزمون تافل ، آیلتس و یا آزمون MSRT انتخاب کنید مطمئنا به دلیل کم بودن هزینه این آزمون ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

درقدم  ابتدا باید پروفایل یا همان حساب کاربری خود را بسازید برای ساختن پروفایل بهتر است طبق نظر وب سایت عمل کنید و ۸ ساعت قبل از شروع هر آزمون اقدام به ایجاد پروفایل نمایید.

تمامی مراکز مجاز برگزاری آزمون و همچنین تاریخ های آزمون MSRT می توانید به وب سایت مراجعه کنید مدارک ارسالی از شما باید توسط سامانه مورد تایید قرار بگیرد ، پس سعی کنید مدارک را به همان ترتیب که در وب سایت اعلام شده تهیه نمایید از آنجا که تمامی روند ثبت نام به صورت اتوماسیون انجام می شود، شما می توانید به راحتی و با دریافت کد پیگیری خود اقدام به شرکت در آزمون MSRT نمایید.

جهت استفاده از خدمات، ابتدا ثبت نام عمومی در این سامانه انجام می شود و بسته به اطلاعاتی که متقاضی در زمان ثبت نام وارد می شود، خدمات متناسب با وضعیت متقاضی برای ایشان نمایش داده می شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه نشا nesha.saorg.ir

ثبت نام آزمون

اطلاعیه برگزاری آزمون بهمن ماه 
تاریخ و زمان برگزاری آزمون جمعه مورخ 28/11/1401


تاریخ و زمان ثبت نام :
شنبه مورخ 08/11/1401 از ساعت12 لغایت سه شنبه 18/11/1401ساعت18
توجه:حوزه های برگزاری در تقویم آزمون درج می گردد.

ثبت نام در آزمون MSRT

سایت ثبت نام در آزمون MSRT

از زمان شروع ثبت نام طبق جدول تقویم آزمون امکان ورود به سامانه msrttest.saorg.ir وجود دارد اگر در سامانه سجاد اطلاعات شخصی آزمون زبان شما تایید شده باشد امکان ورود به سامانه ثبت نام به آدرس  msrttest.saorg.ir خواهید داشت.

افرادی که در سامانه سجاد جدید ثبت نام می کنند، پس از گذشت 24 ساعت و تایید اطالعات امکان ورود به سامانه ثبت نام را خواهند داشت. ثبت نام و پرداخت مبلغ در همین سامانه انجام می شود. نتیجه ثبت نام در سامانه ir.saorg.msrttest قابل مشاهده است.

پس از پایان ثبت نام اطلاعات به کارتابل سامانه سجاد منتقل می شود. بنابراین در طی زمان ثبت نام، در گزارش ثبت نام سامانه سجاد آزمون قابل مشاهده نیست. ثبت نام آزمون جاری، دو روز کاری پس از پایان ثبت نام در کارتابل سامانه سجاد قابل مشاهده خواهد بود.

امکان تغییر حوزه قبل و بعد از پرداخت مبلغ وجود دارد. در صورتیکه در حوزه مقصد ظرفیت خالی هست می توانید حوزه را تغییر دهید. در صورتیکه ظرفیت حوزه ای تکمیل شده باشد، امکان افزایش ظرفیت نیست. در صورت عدم پرداخت مبلغ توسط دیگر داوطلبان یا تغییر حوزه توسط آنها ظرفیت آزاد می شود. در طول زمان ثبت نام سایت را چک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت آزمون MSRT

در قدم اول می بایست از طریق آدرس اینترنتی https://portal.saorg.ir وارد سامانه ی آزمون MSRT (سامانه جامع امور دانشجویان(سجاد) شوید.

سامانه-آزمون-MSRT-scaled

سپس بعد از ورود به  سامانه ثبت نام آزمون MSRT، با صفحه ای مشابه تصویر زیر رو به رو می شوید که اگر کمی صفحه رو اسکرول کنید و پایین تر بروید، با قسمت ثبت نام که در مرکز این صفحه قرار دارد، رو به رو می شوید.

نحوه ثبت نام زبان MSRT

با کلیک بر روی گزینه “ثبت نام” وارد یک صفحه جدید می شوید که می باید مراحل و اطلاعات پیش رو را تکمیل کنید.

در قسمت بعدی، سیستم صفحه قوانین و مقررات را نمایش می دهد. پس از مطالعه و پذیرش قوانین، با انتخاب گزینه “با قوانین گفته شده موافق هستم” ادامه فرم به شما نمایش داده می شود.

حالا اگر ثبت نام شما به صورت کامل انجام شده باشد و بعد از اینکه توسط سیستم تایید شد، طبق جدول برگزاری آزمون MSRT می توانید در این آزمون ثبت نام کنید.

 فقط می بایست روی بخش “آزمون زبان” از نوار بالای صفحه ی کلیک کنید تا به صفحه https://portal.saorg.ir/dashboardexamlan/ منتقل شوید. دقت کنید که برای نمایش این بخش، می بایست حتما در سایت وارد شده باشید.

مقاله پیشنهادی » سایت سجاد وزارت علوم

MSRT

حالا از منوی سمت راست فقط کافیست که بر روی بخش “ثبت نام در آزمون” کلیک کنید. در مرحله ی بعدی از شما می خواهد تا حوزه امتحانی خود را انتخاب کنید که می بایست شهری که می خواهید در آن این آزمون را شرکت کنید، برگزینید. در آخر هم با پرداخت هزینه آزمون، ثبت نام شما نهایی خواهد شد.

در صورتی که برای ورود به ثبت نام آزمون MSRT دچار مشکل شده اید و یا سوالی دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی : سامانه دریافت ارز دانشجویی

سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون MSRT

سوال : من رمز خود را فراموش كرده ام چگونه ميتوانم رمز جديد بگيرم؟

جواب : اگر پيش از اين ثبت نام انجام داده ايد و رمز را فراموش کرده ايد، در قسمت ورود به سامانه گزينه (رمزتان را گم كرده ايد) را انتخاب و رمز جديد انتخاب کنيد.

اگر درخواست شما در مرحله بررسي دانشگاه مي باشد با دانشگاه تماس بگيريد تا گزينه نياز به بازبيني را براي شما فعال نمايند. در آنصورت امكان ويرايش براي شما فراهم خواهد شد.  پس از آن روي كد پيگيري آبي رنگ درخواست ثبت شده خود كليك نماييد.اصلاحات را روي همان درخواست ثبت شده انجام دهيد و در انتها گزينه بروزرساني (ثبت) را كليك نماييد. درخواست جديدي ثبت نكنيد.( دقت نماييد گزينه هايي مثل رشته، گرايش ، تاريخ و .. امکان ويرايش پس از ثبت درخواست ندارند بنابراين در چنين مواردي دانشگاه بايد درخواست را عدم تاييد نمايد تا درخواست جديدي ثبت نماييد).

6/6 - (43 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون MSRT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دکمه بازگشت به بالا