سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های معروف و پر طرفدار در سطح کشور است که هر ساله اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله مقطع کارشناسی ارشد می نماید.

ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش قبولی از طریق شرکت در کنکور سراسری ارشد و قبولی از طریق دوره های فراگیر پیام نور امکان پذیر است. علاقمندان به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانند در بازه زمانی مقرر شده با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، مراحل ثبت نام خود را طی نمایند.

در این مطلب در نظر داریم در رابطه با سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور sanjesh.org ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت نام ارشد فراگیر و … توضیح دهیم ، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، دانشگاه پیام نور برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به دو روش زیر دانشجو می پذیرد

ثبت نام کنکور سراسری ارشد

ثبت نام از طریق دوره های فراگیر

علاقمندان به پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور، نیازی به شرکت در آزمون ارشد سراسری ندارند ولی می بایست در بازه زمانی مقرر شده با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور برای ثبت نام خود اقدام کرده و در آزمون فراگیر این دانشگاه شرکت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سازمان سنجش آموزش کشور

 داوطلب پس از مطالعه دفترچه راهنما می تواند رشته مورد نظر خود را انتخاب نماید. همچنین در دفترچه راهنما لیست منابع و دروسی که باید برای امتحان مطالعه شود نیز مشخص شده است. دروس امتحانی، شامل چند درس عمومی واختصاصی می باشد، دانشجو پس از انجام ثبت نام در سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 می تواند در آزمون ارشد فراگیر در زمان مشخص شده شرکت نماید. دانشجو پس از قبولی در آزمون و کسب حدنصاب لازم از سوی سازمان سنجش ، برای ادامه تحصیل به دانشگاه معرفی خواهد شد.

سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

همان طور که اشاره شد متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور به این سبک می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در واقع همان سایت سازمان سنجش و اموزش کشور با نشانی اینترنتی sanjesh.org می باشد.

ورود به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور sanjesh.org

یکی از شیوه های ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد، ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور است.

باید توجه داشته باشید که تمامی مراحل مربوط به پذیرش در رشته های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، ازجمله ثبت نام، اعلام زمان ثبت نام، انتشار دفترچه، تکمیل فرم ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج نهایی آزمون فراگیر و …. از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org انجام می پذیرد و داوطلبان برای طی مراحل مختلف می توانند به این سایت مراجعه نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام و یا دیگر مراحل مربوط اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی  : سایت پاسخگویی سازمان سنجش

نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

سازمان سنجش، مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می باشد و علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت سازمان سجش و آموزش کشور برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

بر خلاف تصور تعداد زیادی از افراد که فکر می کنند پذیرش فراگیر پیام نور بدون کنکور است، پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با قبولی در آزمون ورودی امکان پذیر است اما نظر بسیاری از افراد این است که قبولی در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آسان تر از قبولی در کنکور سراسری کارشناسی ارشد می باشد.

در صورتی که شما هم قصد ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور را دارید می توانید در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش، جزئیات دفترچه این آزمون را مطالعه کرده و سپس در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام کنید.

روند ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور شامل مراحل زیر می باشد.

  • ابتدا به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور که همان سایت سازمان سنجش با نشانی اینترنتی sanjesh.org است وارد شوید.
  • در صفحه اصلی سایت، از منوی موجود در سمت راست صفحه، گزینه مربوط به پیام نور را انتخاب کنید.
  • در صورتی که در بازه زمانی مقرر شده اقدام کرده باشید، لینک فعال “ثبت نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور” را مشاهده می کنید، بر روی لینک اشاره شده کلیک کنید.
  • با استفاده از گزینه خرید کارت، هزینه ثبت نام آزمون فراگیر ارشد را پرداخت کنید.
  • با استفاده از کد پیگیری پرداخت ارائه شده و دیگر اطلاعات ، به سامانه وارد شده و اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید.
  • پس از تکمیل موارد مورد نیاز و در انتهای مراحل به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و می بایست این کد را برای استفاده در مراحل بعدی نگهداری نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت گلستان دانشگاه پیام نور

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور کلیک کنید.

همان طور که در متن بالا هم به طور کامل اشاره کردیم، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور هر ساله برگزار می گردد و داوطلبان شرکت در مقطع کارشناسی ارشد در صورت دارا بودن شرایط می توانند برای انجام ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. پس از این در صورت کسب حد نصاب لازم می توانید در مقطع ارشد به ادامه تحصیل بپردازید. تمامی مراحل ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد و داوطلبان با ورود به سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور می توانند مراحل مربوط به این آزمون را انجام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در واقع همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور با نشانی اینترنتی sanjesh.org بوده و داوطلبان ورود به این مقطع می توانند با ورود به این سامانه مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

در خصوص نحوه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور راهنمایی لازم در مقاله بالا ارائه شده است. به متن مقاله بالا مراجعه نمایید.

زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 1402 به طور دقیق مشخص نمی باشد ولی طبق روال سال های قبل ممکن است، ثبت نام فراگیر 1402 در بهمن ماه یا اسفند ماه باشد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا