سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ، زیر نظر خانه کتاب و ادبیات ایران و با آدرس اینترنتی ketab.ir در دسترس کاربران مختلف می باشد.

خانه کتاب و ادبیات ایران موسسه ای غیرانتفاعی و غیر دولتی بوده که در راستای نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با هدف رشد و شکوفایی فرهنگ، کتاب و ادبیات ایران از سال 1372 شروع به کارنموده است.

این موسسه در راستای ارائه خدمات مختلف به کاربران، انتشار اخبار و اطلاعیه های مرتبط و … اقدام به راه اندازی سایت خانه کتاب و ادبیات ایران نموده است. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ketab.ir ، نحوه ورود و عضویت در این سامانه ، ثبت نام ناشران دیجیتال در نمایشگاه مجازی کتاب تهران و … خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با موضوع مورد اشاره تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

خانه کتاب و ادبیات ایران در جهت اهداف و ماموریت های خود و با رویکرد اجرای سیاست های تصویب شده شورای عالی انقلاب فرهنگی و ابلاغی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وظیفه اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلفی را عهده دار است.

از برخی از فعالیت ها و برنامه های انجام شده توسط خانه کتاب و ادبیات ایران می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • برگزاری نمایشگاه‌ بین المللی کتاب تهران
  • برگزاری جوایز و جشنواره‌های دوره ای مختلف
  • برگزاری نمایشگاههای کتاب استانی در سطح کشور
  • اجرای طرح‌های فصلی فروش کتاب
  • جمع آوری، انتشار و تحلیل بانک اطلاعات کتاب کشور
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه شعر و داستان
  • و …..

سایت خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در راستای ارائه خدمات مختلف مربوط با فعالیت های خانه کتاب و ادبیات راه اندازی شده است. با مراجعه به این سامانه می توانید از خدمات مختلف آن از جمله اطلاع از آخرین اخبارمرتبط با این حوزه، ثبت نام ناشران، خرید بن کتاب، برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران و …. استفاده نمایید. سایت خانه کتاب و ادبیات ایران با آدرس اینترنتی ketab.ir در دسترس می باشد.

 

ورود به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

برای استفاده از خدمات مختلف سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir می بایست به این سامانه وارد شوید. دقت داشته باشید که استفاده از تعدادی خدمات این سامانه از جمله دریافت بن کتاب و … مستلزم ثبت نام در این سامانه است. یعنی باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و بعد از داشتن اطلاعات کاربری خود می توانید به حساب خود وارد شده و از امکانات و خدمات موجود استفاده نمایید.

برای ورود به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران باید ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی ketab.ir را در صفحه مرورگر خود وارد کرده و جستجو نمایید.

بعد از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران وارد خواهید شد.

سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه گزینه ورود را بفشارید و در ادامه اطلاعات کاربری از جمله کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده تا به پنل کاربری خود در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران وارد شوید.

ورود به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

 

نحوه ورود به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

اگر پیش از این در سامانه عضو نشده و دارای اطلاعات کاربری نیستید باید ابتدا با استفاده از گزینه ثبت نام و ورود اطلاعات ثبت نام نموده و بعد از این با وارد کردن اطلاعات کاربری، به پنل خود در این سامانه وارد شوید.

ثبت نام در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

ثبت نام ناشران دیجیتال در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب

با توجه به اینکه سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛ از تاریخ 20 تا 30 اردیبهشت برگزار می گردد ، سازمان‌ها، نهادها، مؤسسات و دیگر عرضه‌کنندگان محتوای دیجیتال می توانند برای شرکت در این نمایشگاه در دو بخش ناشران برخط و برحامل شرکت نمایند. ثبت‌نام ناشران در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir و در بخش مربوط به ناشران دیجیتال، به منزله ثبت نام قطعی نیست و صرفا به معنای درخواست حضور می باشد، ثبت نام قطعی پس از ارزیابی و بررسی کلیه درخواست ها اعلام می گرد.

برای ثبت نام در بخش ناشران دیجیتال باید ابتدا به عضویت خانه کتاب و ادبیات ایران دربیایید. ابتدا بر روی گزینه مشخض شده در تصویر ( ثبت نام ناشران دیجیتال) کلیک کنید. در صفحه جدید نیز گزینه عضویت را بفشارید.

ثبت نام ناشران دیجیتال در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

در صفحه مربوط به تکمیل اطلاعات، کلیه اطلاعات خواسته شده در بخش های حساب کاربری، اطلاعات زمینه فعالیت، اطلاعات مدیر، اطلاعات تماس را وارد نمایید. در انتهای مراحل گزینه عضویت را انتخاب نمایید.

پس از عضویت در سامانه و تشکیل حساب کاربری می توانید به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران وارد شده و برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

برای ورود به حساب کاربری خود گزینه ورود در ابتدای همین صفحه را کلیک کنید.

اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و گزینه ورود را کلیک کنید با انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید

دقت داشته باشید که در صورتی که پیش از این در قسمت ناشران ثبت‌نام کردید ، برای حضور در بخش ناشران دیجیتال نیز باید مجدداً عضو شوید و باید توجه داشته باشید که ایمیل آدرس ثبت شده در سامانه نباید تکراری و همسان با ایمیل مورد استفاده در بخش ناشران باشد.

 

ثبت نام بن کتاب نهادها و سازمان ها در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

خانه کتاب و ادبیات ایران به عنوان مجری برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب تهران هر ساله در جهت تشویق علاقمندان به کتاب خوانی و ترویج این امر، اقدام به ارائه بن اعتباری خرید کتاب می نماید.

نهادها و سازمان ها برای ثبت نام بن کتاب باید از طریق سایت خانه کتاب و ادبیات ایران و یا مراجعه مستقیم به سایت bon-org.tibf.ir اقدام نمایند.

ثبت نام بن سازمان ها و نهادها در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران

برای انجام ثبت نام اولیه ، ابتدا به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران وارد شوید. بعد از ورود به سامانه گزینه ثبت نام بن سازمان هاو نهادها ( سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ) را انتخاب کنید. بعد از این به سامانه bon-org.tibf.ir وارد خواهید شد و باید بای ثبت نام اولیه اقدام کنید.

توجه داشته باشید که می توانید از ابتدا به صورت مستقیم ب سایت bon-org.tibf.ir وارد شوید.

با استفاده از گزینه ورود، به حساب کاربری وارد شده و برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید. در صورتی که پیش از این در سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نام ننموده اید می بایست ابتدا با استفاده از گزینه عضویت و ورود اطلاعات، ثبت نام خود را انجام نموده و پس از ورود به حساب کاربری برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

شروع ثبت نام بن کتاب سازمان ها و نهادها از تاریخ  1402/02/06 لغایت 1402/02/21 می باشد.

برای ورود مستقیم به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران کلیک کنید.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، ثبت درخواست بن کتاب سازمان ها و نهادها و… پرداختیم. در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

ورود مستقیم به سایت bon-org.tibf.ir

سؤالات متداول سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران با آدرس اینترنتی ketab.ir در دسترس می باشد و کاربران می توانند با توجه به توضیحات متن به این سامانه مراجعه نموده و از خدمات آن استفاده نمایند.

ناشران دیجیتال می توانند با ورود به سایت خانه کتاب و ادبیات ایران و عضویت در سامانه و ثبت درخواست برای شرکت در نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام نمایند.

سازمان ها و نهادها با مراجعه به سایت ketab.ir و یا سایت bon-org.tibf.ir و با توجه به توضیحات ارائه شده می توانند برای ثبت نام بن کتاب اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خانه کتاب و ادبیات ایران ketab.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا