بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش روی شما درباره ی بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران است. مثل تمامی والدین چنانچه شما هم فرزند مدرسه ای داشته باشید حتما تاکنون بارها از خود پرسیده اید مدرسه خوب چیست و دارای چه ویژیگی های است؟ یا فرزندم را در کدام یک از مدارس ثبت نام نمایم؟
یکی از مهمترین نکات و الزامات در بحث آموزش و تعلیم و تربیت کودکان وجود مدرسه خوب با کادر آموزشی متبحر و کاردان و امکانات مناسب برای تحصیل است. پایه و اساس تعلیم تربیت کودکان با ورود آنان به دبستان و تحصیل در این مقطع نهاده می شود، بنابراین وجود عوامل و امکانات  مختلف در این دوران می تواند نقش تعیین کننده ای در سرنوشت کودکان و جامعه در آینده داشته باشد.

امروزه مدارس زیادی در سطح کشور وجود داشته که به امر آموزش و تعلیم کودکان اشتغال دارند، یکی از مدارس موجود در سطح کشور که شما نیز تاکنون حتما نام آن را شنیده اید مدارس غیر انتفاعی است.
مدارس غیر انتفاعی به دلایل مختلف از جمله قرار دادن امکانات آموزشی بیشتر در اختیار دانش آموزان و ارائه برنامه های آموزشی متعدد همواره یکی از گزینه های پیش روی بسیاری از خانواده ها برای ادامه تحصیل فرزندان است.

در ادامه این مقاله در نظر داریم به معرفی و ارائه بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران بپردازیم، والدین می توانند با استفاده از اطلاعات ارائه شده انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشند.

لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران

همان طور که اشاره شد انتخاب مدرسه مناسب یکی از دغدغه های اصلی والدین است بخصوص برای والدینی که دارای فرزند دبستانی هستند، علاوه بر بعد تحصیلی از آن جایی که دانش آموز زمان زیادی را در مدرسه طی می کند و در سال های نخست زندگی، جایی بیرون از منزل با افراد زیادی در تعامل است انتخاب مدرسه مناسب می تواند در روند رشد شخصیتی و تحصیلی اون نقش عمده ای ایفا کند.

یکی از مدارس موجود در سطح کشور که مورد نظر بسیاری از والدین و خانواده ها می باشد، مدارس عیر انتفاعی می باشد، مدارس غیر انتفاعی که با نام مدارس غیر دولتی نیز شناخته می شوند مانند تمامی مدارس موجود در سطح کشور تحت نظر اداره کل آموزش و پرورش کشور اداره می شوند. بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل فرزندان و بهره مندی آنان از امکانات و فضای آموزشی این مدارس تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام فرزندان خود در این گونه مدارس دارند. بدون شک عوامل و فاکتورهای مختلفی در انتخاب مدرسه غیر انتفاعی دخیل می باشد و می بایست در نهایت با توجه به تمامی عوامل اقدام به تصمیم گیری نمایید.

این مدارس جزء مدارس برتر در سطح کشور محسوب می شوند و با پرداخت هزینه و با مشارکت مردم و حمایت های مالی آنان اداره می شود. ادامه تحصیل در مدارس غیر انتفاعی مستلزم پرداخت شهریه می باشد و سایر قوانین موجود در این مدارس با دیگر مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش یکسان است.

در صورتی که شما هم ساکن منطقه چهار تهران بوده و در نظر دارید لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران موجود در محدوده سکونت خود مطالعه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ادامه مطلب همراه ما باشید.

در ادامه مطلب برای کمک به فرآیند انتخاب مدرسه مناسب لیست مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران را قرار داده ایم، با استفاده از اطلاعات ارائه شده می توانید انتخاب بهتر و راحت تری داشته باشید.

بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران

نام دبستانشماره تماسآدرس دبستان
آموزش2155384113میدان وحدت اسلامی- خیابان فروزش- کوچه صالح زاده- پلاک 22
رجاء2166922144خیابان جمالزاده جنوبی – کوچه مهدی زاده – پلاک 20
 پاستور2166407206میدان پاستور- خیابان اردیبهشت- نبش کوچه همایون
صاحب الزمان (عج)2166485145خیابان ولیعصر- بالاتر از جامی- کوچه نوری و کوچه ناظم
علوی تهران2166564222خیابان جمهوری- خ جمالزاده جنوبی خ جمهوری اسلامی پ1314
جامی2166406911خ ولیعصر عج خ حسین سخنور پ33
علوم2166499561خیابان امام خمینی بعد از باستیون پلاک 344 ساختمان غربی
حکمت2166400561خیابان ولیعصر بالا تر منیریه کوچه 14 معصوم پلاک 16
میلاد2166400506خیابان جمهوری خیابان ابوریحان کوچه رازی پ28

در مقاله بالا لیست بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران و اطلاعات آدرس و شماره تلفن را برای استفاده شما عزیزان قرار داده ایم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس ابتدایی غیر انتفاعی پسرانه منطقه 11 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا