سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کلیه دانشجویانی که در واحدهای مختلف دانشگاه علمی کاربردی در سطح کشور پذیرفته شده و در حال تحصیل هستند در صورت نداشتن شرایط برای ادامه تحصیل در دانشگاه محل پذیرش می توانند برای ثبت درخواست انتقالی و میهمانی دانشگاه علمی و کاربردی اقدام نمایند.

این دانشجویان می توانند در بازه زمانی مربوط به نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه با مراجعه به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

موضوع مقاله پیش رو در رابطه با سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه ، زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه  و … است. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

یکی از امکاناتی که در دانشگاه ها معمولا در اختیار دانشجویان و پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی قرار می گیرد، امکان ثبت درخواست میهمانی و انتقالی می باشد. دانشگاه علمی و کاربردی هم این امکان را در دسترس دانشجویان در حال تحصیل در مراکز آموزشی این دانشگاه قرار داده است.

دانشجویان این دانشگاه در صورتی که بنا به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه محل پذیرش خود را نداشته باشند ، می توانند در صورت واجد شرایط بودن با مراجعه به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام و ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی بوده و با آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس می باشد . دانشجویان با اطلاع از شرایط و ضوابط و در زمان مقرر می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمایند.

سامانه هم آوا ، سایت جامع دانشگاه علمی و کاربردی بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه هم آوا، بسیاری از امور خود از جمله انتخاب واحد، ثبت نام، فرآیند حذف و اضافه ، ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی ،دریافت کارنامه و مشاهده نمرات کسب شده، درخواست انصراف از تحصیل و … را انجام دهند.

مقاله پیشنهادی « سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

ورود به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که اشاره شد سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت درخواست نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در نظر گرفته شده است.

دانشجویان این دانشگاه در صورت واجد شرایط بودن و  تمایل به انتقالی یا میهمانی به دیگر واحدهای دانشگاه علمی و کاربردی می توانند به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir مراجعه نموده و ثبت نام نمایند.

پس از ثبت درخواست در سامانه، تقاضای انتقالی و یا مهمانی فرد متقاضی مورد بررسی دانشگاه مبدأ، دانشگاه مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه قرار خواهد گرفت و نتیجه درخواست به اطلاع دانشجو رسانده خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که لازم است دانشجویان برای ثبت این درخواست در بازه زمانی مشخص شده اقدام نموده و همچنین پیش از اقدام شرایط نقل و انتقالات دانشگاه علمی  و کاربردی را مطالعه نمایند و در صورتی که واجد شرایط بودند برای ثبت درخواست میهمانی و انتقالی دانشگاه علمی و کاربردی اقدام کنند.

برای ورود به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه نقل و انتقالی وارد خواهید شد و می توانید بعد از ورود به حساب کاربری خود برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی و کاربردی edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

ورود به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود اطلاعات خواسته شده بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شده و برای ثبت نام و ثبت درخواست خود اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی « سایت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی

نحوه ثبت درخواست انتقالی و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

سامانه هم آوا سامانه ی مخصوص دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی بوده و انجام بسیاری از امور مربوط به دانشجویان از جمله ثبت درخواست نقل و انتقال و میهمانی با استفاده از این سامانه انجام می پذیرد. علاوه بر دانشجویان، کارکنان و متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی و کاربردی هم می توانند به این سامانه وارد شده و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایند.

برای ثبت درخواست نقل و انتقال و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی می بایست به این ترتیب عمل کنید.

ابتدا با استفاده از راهنمایی های ارائه شده به سامانه هم آوا وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی ، بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست انتقالی و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

  • با توجه به نوع درخواست و شرایط خود گزینه “درخواست انتقال” یا “درخواست میهمانی” را بفشارید.

درخواست انتقال و مهمانی دانشگاه علمی و کاربردی

پس از این به صفحه مربوط به ثبت درخواست وارد خواهید شد. اطلاعات لازم را تکمیل نموده و مدارک مورد نیاز را نیز بارگذاری نمایید.

توجه داشته باشید که زمان نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی  دو مرتبه در سال می باشد و دانشجویان در این زمان مقرر شده می توانند برای ثبت درخواست نقل و انتقال اقدام نمایند.

برای ورود مستقیم به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

پذیرفته شدگان در دانشگاه علمی و کاربردی چنانچه از محل پذیرش خود در دانشگاه محل تحصیل رضایت نداشته باشند می توانند درخواست انتقال و یا میهمانی خود را به دانشگاه محل تحصیل ارائه نمایند. انجام این روند به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می پذیرد و افراد متقاضی برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه علمی و کاربردی می توانند در زمان مقرر شده با مراجعه به سایت ثبت نام انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی نسبت به ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی خود اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، ورود به این سامانه ، مراحل و نحوه ثبت درخواست در سایت edu.uast.ac.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن دانشجو دانشگاه علمی کاربردی

سؤالات متداول سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1403

سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir می باشد و دانشجویان در صورت نیاز به انتقال و میهمانی به واحدهای دیگر می توانند با مراجعه به این سامانه ثبت درخواست نمایند.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به این سامانه وارد شوید و ثبت نام نمایید.

در این خصوص در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا