سامانه ریلاین twlms.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ریلاین twlms.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ریلاین

یکی از سامانه های دانشگاه علمی و کاربردی که در جهت بهبود کیفیت خدمت رسانی و تسهیل آموزش به صورت مجازی ایجاد شده است سامانه ریلاین twlms.ir می باشد

امروزه سامانه های متعدد و بسیاری به ارائه خدمات مختلف به دانشجویان می پردازند. دانشگاه های مختلف کشور برای ارائه خدمات مختلف آموزشی و تحصیلی به دانشجویان اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های مختلفی نموده اند.

با افزایش همه گیری ویروس کرونا و به دنبال آن فرآیند غیر حضوری شدن دانشگاه های کشور در مقاطع مختلف، روند مراجعه به سامانه ها و استفاده از آن ها افزایش یافت.

اکثر دانشگاههای کشور در بازه زمانی مربوط به بیماری کرونا اقدام به راه اندازی و یا بروز رسانی سامانه های مربوط به دانشگاه نمودند تا بتوانند از طریق این سامانه ها کلیه نیازهای آموزشی و تحصیلی دانشجویان دانشگاههای مختلف کشور را برطرف نمایند.

یکی از سامانه هایی که در جهت ارائه خدمت به دانشجویان و در جهت اهداف آموزشی و تحصیلی آنان راه اندازی شده است سامانه ریلاین می باشد.

این سامانه مخصوص دانشجویان دانشگاه های علمی و کاربردی کشور است و این دانشجویان می توانند به سامانه ریلاین علمی و کاربردی مراجعه نمایند و از خدمات و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

در ادامه می توانید با سایت ریلاین، نحوه ورود و استفاده از امکانات آن و… بیشتر آشنا شوید.

سامانه ریلاین علمی و کاربردی

سامانه ریلاین دانشگاه علمی کاربردی برای ارائه خدمات آموزشی از قبیل شرکت در کلاس های درس به صورت غیر حضوری، شرکت در آزمون های دانشگاه و… می پردازد.

سامانه ریلاین علمی کاربردی با آدرس اینترنتی twlms.ir در دسترس بوده و دانشجویان دانشگاه های علمی و کاربردی می توانند به آدرس مذکور مراجعه نموده و از خدمات مختلف آن استفاده کنند.

دانشجویان می توانند با استفاده از این سامانه در کلاس های دانشگاه که به صورت غیر حضوری برگزار می شود شرکت نموده و علاوه بر این، این امکان را خواهند داشت که پس از اتمام کلاس درسی به فایل های مربوط به آن درس دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایند.

دقت داشته باشید که با استفاده از این سامانه شما امکان شرکت در کلاس های غیر حضوری و یا شرکت در آزمون را خواهید داشت و روند پرداخت شهریه دانشگاه و انتخاب واحد دانشگاه را نمی توانید با استفاده از این سامانه انجام دهید.

ورود به سامانه ریلاین twlms.ir

برای استفاده از خدمات مختلف سامانه ریلاین twlms.ir از قبیل شرکت در کلاس های غیر حضوری، شرکت در آزمون های درسی مختلف و… ابتدا باید به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سامانه ریلاین، ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود عبارت آدرس اینترنتی این سامانه یعنی twlms.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس  از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه ریلاین علمی و کاربردی وارد خواهید شد.

ریلاین

بعد از ورود به این سامانه می توانید خدمات اصلی و صفحه کلی این سامانه را مشاهده نمایید.

برای استفاده از سامانه ریلاین واحد دانشگاهی محل تحصیل خود باید ابتدا دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب نموده و برای ورود اقدام کنید.

برای ورود بر روی دکمه زرد رنگ موجود در صفحه کلیک نمایید.

به سامانه ریلاین

 

در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و در ادامه بر روی دکمه ورود کلیک نمایید.

ورود به سامانه ریلاین علمی و کاربردی

معمولا نام کاربری که به طور پیش فرض برای دانشجویان در نظر گرفته شده است شماره دانشجویی آنان می باشد، برای رمز عبور هم باید کد ملی خود را وارد نموده و در انتهای کد ملی حرف انگلیسی Aa را وارد نمایید.

بعد از ورود اطلاعات گفته شده خواهید توانست به پنل کاربری خود در سامانه ریلاین وارد شوید.

شرکت در کلاس های سامانه ریلاین

دانشجویان برای شرکت در کلاس های درسی دانشگاه علمی و کاربردی می توانند به سامانه ریلاین واحد دانشگاهی خود وارد شوند و از امکانات و خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

برای شرکت در کلاس های سامانه ریلاین ابتدا لازم است به این سامانه وارد شوید.

همان طور که پیش از این هم  اشاره شد بعد از ورود به سامانه، دانشگاه محل تحصیل خود را انتخاب نموده و با استفاده از دکمه ورود و وارد کردن اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور خود، به پنل کاربری خود در سامانه ریلاین وارد شوید.

بعد از ورود به پنل کاربری خود دراین سامانه، برای شرکت در کلاس ها ، گزینه کلاس ها را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب این گزینه، لیست کلاس ها برای شما به نمایش در خواهد آمد. در مقابل نام هر کلاس، گزینه ورود به کلاس قرار دارد، برای ورود به کلاس درس بر روی این گزینه کلیک کنید.

با انتخاب این گزینه به صفحه جدید هدایت خواهید شد. در صفحه جدید کلیه اطلاعات مربوط به کلاس، تعداد جلسات، ساعات شروع و پایان را می توانید مشاهده کنید.

لینک ورود به کلاس حدود یک ربع پیش از زمان شروع کلاس، فعال خواهد شد.

بعد از انجام این مراحل خواهید توانست در کلاس خود که به صورت غیر حضوری برگزار می شود شرکت کنید. دقت داشته باشید که در زمان حضور در کلاس مجازی از فیلتر شکن و پروکسی استفاده نکنید تا روند شرکت در  کلاس با اختلال مواجه نشود.

شرکت در امتحانات سامانه ریلاین

علاوه بر شرکت در کلاس های درسی به صورت غیر حضوری با استفاده از سامانه ریلاین می توانید در آزمون های طرح شده نیز شرکت نمایید. برای شرکت در آزمون امتحانات سامانه ریلاین بعد از ورود به پنل کاربری خود در این سامانه، گزینه کلاس و بعد از آن ورود به کلاس را انتخاب نموده و به کلاس درسی مد نظر خود وارد شوید.

بعد از ورود به کلاس درس مد نظر، می توانید اطلاعات مختلف مربوط به آن درس و آزمون درس مورد نظر را مشاهده نمایید.

برای شرکت در آزمون درس مد نظر، برروی گزینه ورود به آزمون کلیک کنید.

بعد از این و در صفحه آزمون، می توانید به سوالات مطرح شده پاسخ داده و در پایان جواب گویی به هر سوال گزینه ثبت پاسخ را کلیک نمایید.

دانلود برنامه ریلاین علمی و کاربردی

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد تمایل داشته باشید به جای ورود به سامانه از برنامه ریلاین بر روی گوشی تلفن و یا سیستم کامپیوتر خود استفاده نمایید.

باید توجه داشته باشید که سامانه ریلاین تاکنون اقدام به تهیه این برنامه  ننموده است و هنوز هیچ نسخه ای از برنامه ریلاین منتشر نشده است لذا باید برای استفاده از خدمات گفته شده باید همچنان به سامانه ریلاین علمی و کاربردی وارد شوید.

سامانه ریلاین دانشگاه علمی و کاربردی یکی از سامانه های مربوط به دانشگاه علمی و کاربردی است که به ارائه خدماتی از قبیل برگزاری کلاس های درسی و شرکت در آزمون دروس مربوطه می پردازد. این سامانه با آدرس اینترنتی twlms.ir در دسترس بوده و دانشجویان می توانند ضمن مراجعه به این سامانه از خدمات مختلف آن نیز استفاده نمایند.

در صورتی که به هنگام ورود یا استفاده از این سامانه دچار مشکل شده اید یا نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ریلاین twlms.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا