سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آزمون ادواری فنی حرفه ای advari.irantvto.ir - سامانه ثبت نام

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون های ادواری فنی حرفه ای می توانند برای ثبت نام در این آزمون ها به سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir مراجعه نموده وثبت نام نمایند

سازمان فنی و حرفه ای کشور هر سال و در فواصل زمانی مشخص و برنامه ریزی شده اقدام به برگزاری دوره های مهارتی و کاربردی مختلفی می نماید. داوطلبان و علاقمندان به یادگیری حرفه و مهارت برای ورود به بازار کار می توانند در دوره های برگزار شده توسط سازمان و فنی و حرفه ای شرکت نموده و بعد از شرکت در این دوره ها و قبولی در آزمون های عملی و کتبی، مدرک رشته مورد نظر را کسب کنند و شروع به فعالیت و  کار در رشته مد نظر نمایند.

آزمون های ادواری نیز یکی از آزمون هایی هستند که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود و افراد می توانند بعد از شرکت در این آزمون ها و کسب حد نصاب لازم ، مدرک قبولی در آزمون دوره مورد نظر را کسب نمایند.

سایت آزمون ادواری فنی حرفه ای با آدرس اینترنتی advari.irantvto.ir در دسترس علاقمندان و داوطلبان قرار دارد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه در آزمون های ادورای سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایند.

در ادامه این مطلب می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آزمون ادواری، شرکت در آزمون های ادواری، ثبت نام و اعلام نتایج آزمون های ادواری و… به دست آورید.

آزمون ادواری چیست؟

شاید شما هم تاکنون نام آزمون های ادواری را شنیده باشید و برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که آزمون ادواری چیست و یا ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر به دنبال مراجعه به سایت آزمون ادواری بوده باشید.

همان طور که می دانید سازمان فنی و حرفه ای در طول دوره های مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزشی متفاوت می نماید و در پایان این دوره ها شرکت کنندگان می توانند در آزمون های برگزار شده توسط سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک رشته مورد نظر را دریافت کنند.

گاهی اوقات ممکن است فرد نیاز به شرکت در دوره ها و کلاس های درحال برگزاری را نداشته باشد و خود دارای مهارت لازم در آن زمینه باشد و فقط تمایل داشته باشد که در آزمون رشته مورد نظر شرکت کرده و مدرک آن رشته را اخذ نماید.

در این صورت فرد می تواند در این آزمون ها که از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود شرکت نماید به این آزمون ها آزمون های ادواری گفته می شود.

 یعنی آزمون هایی که در طول زمان و در فواصل زمانی معینی برگزار می شود و پس از شرکت و قبولی در این آزمون ها به فرد مدرک رشته مورد نظر اعطا می شود.

برای شرکت در آزمون های ادواری  الزامی وجو ندارد که فرد حتما در دوره ای آموزشی برگزار شده شرکت کرده باشد بلکه می تواند بدون شرکت در دوره های و کلاس های آموزشی و در صورت داشتن مهارت و دانش در آن رشته، صرفا در آزمون رشته مورد نظر شرکت نماید

سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای

همان طور که پیش از این هم اشاره سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای با آدرس اینترنتی advari.irantvto.ir در دسترس است و افراد علاقمند می توانند با مراجعه به این سایت در آزمون های ادواری شرکت نمایند. برای شرکت در این آزمون ها نیازی به شرکت و گذراندن دوره های آموزشی نبوده و فرد در صورت داشتن مهارت در رشته مورد نظر می تواند در آزمون آن رشته شرکت کرده و در صورت قبولی مدرک آن را اخذ نماید.

لاز به ذکر است که کلیه مراحل برگرازی آزمون های ادواری از جمله ثبت نام آزمون های ادواری فنی و حرفه ای ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اعلام نتایج و… از طریق سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای advari.irantvto.ir انجام می پذیرد.

 

ثبت نام آزمون ادواری

افرادی که تمایل دارند در آزمون های ادواری رشته های مختلف شرکت نمایند لازم است در بازه زمانی معینی که در این سامانه مشخص شده است به سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بهتر است پیش از انجام مراحل ثبت نام و اقدام برای شرکت در این آزمون ها، دفترچه راهنمای شرکت در آزمون های ادواری که در سایت آزمون های ادواری advari.irantvto.ir موجود می باشد را دانلود و مطالعه نمایید و در صورت هم خوانی با شرایط خود برای ثبت نام در این آزمون ها اقدام نمایید.

برای ثبت نام آزمون ادواری باید به این طریق عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آزمون ادواری یعنی advari.irantvto.ir را وارد نموده و در ادامه جستجو نمایید.

با جستجوی عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت آزمون ادواری وارد خواهید شد.

به سایت آزمون ادواری

 

بعد از ورود به سایت آزمون ادواری از نوار بالا بر روی گزینه ثبت نام و سپس گزینه ثبت نام آزمون کلیک نمایید.

نام در سایت آزمون ادواری

 

در این صفحه می توانید لیست آزمون ها ( مثلا در این صفحه آزمون ادورای سال1401) را مشاهده نمایید.

های ادواری فنی و حرفه ای

 

در این فیلد ، اطلاعات مربوط به این آزمون از جمله بازه ثبت نام، نوع برگزاری آزمون، ظرفیت های شهر آزمون و… قرار دارد.

های آزمون ادواری حتما دقت داشته باشید که پیش از خرید کارت اعتباری ابتدا از قسمت جستجو حرفه از وجود حرفه مد نظر برای ثبت نام و وجود ظرفیت برای ثبت نام در شهر خود اطمینان حاصل کرده و سپس نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام در آزمون اقدام نمایید.

بر روی قسمت مربوط به خرید کارت اعتباری کلیک نموده و با استفاده از توضیحات ارائه شده در خصوص خرید کارت اعتباری آزمون ادواری، برای خرید این کارت با استفاده از دو روش گفته شده اقدام نمایید.

کارت اعتباری سایت آزمون ادواری

(هزینه خرید کارت اعتباری برای حرفه های گروه فنی یعنی صنعت و کشاورزی 15000 تومان و برای حرفه های مربوط به گروه خدمات مبلغ 10000 تومان برای سال 1401 می باشد )

بعد از انجام این مرحله به شما شماره پرونده و شناسه پرداخت ارائه می شود.

در ادامه برروی گزینه ثبت نام کلیک نمایید و با وارد کردن شماره پرونده، شناسه پرداخت و کد امنیتی مندرج در صفحه نسبت به ثبت نام خود در آزمون های ادواری فنی و حرفه ای اقدام کنیدنام آزمون های ادواری

 

  دقت داشته باشید که در طول مراحل ثبت نام اطلاعات و موارد درخواستی را به طور صحیح و دقیق تکمیل نمایید، در صورت وارد نمودن اطلاعات نادرست و غیر واقعی ، ثبت نام فرد در آزمون های ادواری ملغی خواهد شد.

–        در پایان مراحل ثبت نام، به فرد کد رهگیری داده خواهد شد. دریافت این کد رهگیری نشان دهنده تکمیل فرآیند ثبت نام می باشد. داوطلب موظف است این کد رهگیری و همچنین شناسه پرداخت و شماره پرونده خود را تا انتهای مراحل و اعلام نتایج آزمون ادواری نگهداری نماید.

–        قبول شدگان در آزمون کتبی در صورت قبولی در این آزمون باید در بازه زمانی مشخص شده در سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای برای تشکیل پرونده و شرکت در آزمون عملی رشته مد نظر به صورت حضوری مراجعه نمایند.

نتایج آزمون ادواری فنی و حرفه ای

شرکت کنندگان در آزمون های ادواری لازم است برای مشاهده نتایج آزمون ادواری فنی و حرفه ای در بازه زمانی مشخص شده اقدام نمایند. بازه زمانی مربوط به اعلام نتایج این آزمون ها از طریق سایت آزمون ادواری اعلام خواهد شد و افراد شرکت کننده باید با داشتن اطلاعاتی نظیر کد رهگیری ، شماره پرونده و… برای مشاهده نتایج آزمون ادواری به سایت آزمون ادواری فنی و حرفه ای advari.irantvto.ir مراجعه کنند.

 

آزمون های ادواری معمولا چند بار در سال و از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار می شوند. داوطلبان علاقمند و واجد الشرایط برای شرکت در این آزمون ها می توانند با مراجعه به سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir در صورت داشتن شرایط لازم برای ثبت نام خود اقدام نمایند

در صورت داشتن سوالات بیشتر در مورد سایت آزمون ادواری و یا نحوه شرکت در این آزمون ها می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

 

سؤالات متداول سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir
به جدول زمانبندی در منوی اصلی مراجعه فرمائید.
خیر. در صورت عدم استفاده از کارت اعتباری می توانید برای آزمون بعدی جهت ثبت نام استفاده نمایید
به جدول زمانبندی در منوی اصلی مراجعه فرمائید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آزمون ادواری advari.irantvto.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا