ورود به سایت ساهت 1402 sahat.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ساهت 1402 sahat.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir

سامانه ساهت آموزش و پرورش sahat.medu.ir، که توسط وزارت آموزش و پرورش با هدف دسترسی آسان دانش آموزان به سوابق تحصیلی خود و همچنین جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها راه اندازی شده است.

سامانه جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش در در اصل سامانه ساهت sahat.medu.ir 1402 به صورت تخصصی جهت جمع آوری اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی دانش اموزان کشور راه اندازی شده است.

سوابق تحصیلی یا همان نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه دوازدهم از طریق سامانه‌ای تحت عنوان “سامانه ساهتsahat در اختیار دانش آموزان و مدیران گرامی بصورت الکترونیکی قرار می‌گیرد. نکته آموزشی : در صورتی که از طریق سایت ساهت و یا سایت دیپ کد موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نمی شوید می بایست به مدرسه خود مراجعه کنید.

اگر شما نیز یکی از کاربران سایت ساهت هستید در ادامه نحوه ورد به سامانه ساهت  |سایت ساهت جهت تایید دیپلم | ثبت نام در سامانه ساهت و…. را برای شما توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

اهمیت کد سوابق تحصیلی

سایت ساهت sahat.medu.ir 1402

سامانه sahat.medu.ir 1402 ساهت یکی از جدیدترین سامانه های دانش آموزی جهت انجام برخی از امور دانش آموزی به صورت غیر حضوری می باشد یکی از اصلی سامانه sahat medu ir مخاطبین سایت ساهت دانش آموزان و معلمان آموزش و پرورش می باشند که می توانند از طریق sahat.medu.ir 1402 اقدام به دریافت سوابق تحصیلی خود نمایند.

دانش آموزان و کارشناسان محترم آموزش و پرورش جهت دریافت کلیه سوابق تحصیلی خود از طریق سامانه ساهت باید رمز عبور خود را نیز در اختیار داشته باشند بدون داشتن رمز ورود سامانه ساهت امکان ورود به سامانه ساهت به نشانی sahat.medu.ir وجود ندارد.

معرفی سایت ساهت sahat.medu.ir

 در سال های اخیر به طور پیوسته تاثیر معدل در آزمون کنکور افزایش پیدا کرده تا قبولی داوطلبان در دانشگاه ها، صرفا به نتیجه آزمون وابسته نبوده و نمراتی که در امتحانات نهایی به دست می آورند هم تاثیرگذار باشد. کد سوابق تحصیلی دیپلم کدی است که به صورت منحصر به فرد برای هر یک از داوطلبان کنکور سراسری تعریف شده و امکان مشاهده و بررسی نمرات آن ها را فراهم می کند.

سامانه ساهت به منظور سهولت و دسترسی آسان دانش آموزان، معلمان و کارمندان آموزش و پرورش جهت دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان، به نشانی اینترنتی sahat.medu.ir توسط وزارت آموزش و پرورش، ایجاد شده است.

یکی از سوالات مهمی که داوطلبان هنگام مشاهده کد سوابق در فرم ثبت نام کنکور با آن مواجه می شوند، این است که این کد به چه دردی می‌ خورد و چرا به آن احتیاج داریم. همان گونه که اشاره کردیم، در سال های اخیر تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در این آزمون بیش تر شده است.

در این مقاله در مورد موضاعاتی چون | ورود سامانه ساهت، ثبت نام در سامانه ساهت، مراحل دریافت کد تحصیلی در سامانه ساهت آموزش و پرورش، راهنمای کامل استفاده از سایت ساهت برای تایید سوابق تحصیلی پس با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی « سامانه ساهت sahat.medu.ir

sahat.medu.ir 1402
sahat.medu.ir 1402

ورود به سامانه ساهت sahat medu ir

سامانه ساهت (sahat.medu.ir) sahat medu ir یک سایت جدید می باشد که توسط آموزش و پرورش با امکان جمع آوری سوابق فارغ التحصیلان که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند بتواند با آنان خدماتی را ارائه کند. همچنین می بایست مدیران گرامی متوسطه دوم برای تعریف کاربری خود در این سایت اقدام کنند.

یکی از  اهداف اصلی این سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان توسط معلمان، کارشناسان وزارت آموزش و پرورش و دانش آموزان راه اندازی شده است. همچنین سایت ساهتsahat دارای امکانات متعددی است که در ادامه این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد.

Sahat medu ir ورود به سامانه ساهت بسیار کار اسانی می باشد در ادامه به نحوه ورود به سایت ساهت مفضل توضیح خواهیم داد. 
 
برای ورود به sahat medu ir ورود به سامانه حتما فیلترشکن خود را خاموش کنید.

دانش آموزان گرامی برای دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند از سامانه دیپ کد نیز استفاده کنند. اکنون برای شما نیز سوال پیش آمده تفاوت میان این دو سامانه چیست؟  سامانه ساهت و دیپ کد برای ارائه سوابق تحصیلی طراحی شده است اما سامانه ساهت امکان معلمان نیز امکان ثبت نام و دسترسی به اطلاعات تحصیلی دانش آموزان را در سامانه ساهت خواهند داشت.

ثبت نام در سایت ساهت sahat.medu.ir 1402

sahat medu ir ورود به سامانه
sahat medu ir ورود به سامانه

کلیپ آموزش sahat medu ir ورود به سامانه ساهت sahat.medu.ir 1402

سامانه کد سوابق تحصیلی آموزش پرورش dipcode.medu.IR جهت تسهیل در امور ثبت نام و اطلاعات هویتی و تحصیلی دانش آموزان در خدمت متقاضیان محترم می باشد. همچنین این سامانه تا الان توانسته خدمات منحصر به فردی متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور سراسری هستند ارائه دهند.

جهت ورود به سامانه ساهت ( سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبین آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها ) در قدم اول می بایست مراحل آموزش زیرا انجام دهید. آدرس اینترنتی sahat.medu.ir را در مروگر خود سرچ کنید پیشنهاد می شود از کامپیوتر برای ورود به سامانه sahat استفاده کنید. استفاده از گوشی امکان پذیر است.

در ادامه شما مستقیم وارد سایت ساهت می شوید اکنون اگر قصد وارد شدن به سامانه را دارید بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید سپس برای شما یه باکس باز میشود که با تکمیل کردن آن می توانید به پنل کاربری خود در سامانه ساهت شوید. (طبق تصویر زیر عمل کنید)

چند نکته آموزشی در مورد سایت ساهت:

سامانه ساهت sahat وابسته به سایت سیدا می باشد یعنی اطاعات ورود نظر خود را از این سامانه تهیه می کنند.

اگر اطلاعت شما در سامانه سیدا ثبت شده باشد بصورت خودکار در سایت ساهت نیز ثبت می گردد.

سامانه کد سوابق تحصیلی آموزش پرورش dipcode.medu.IR جهت تسهیل در امور ثبت نام و اطلاعات هویتی و تحصیلی دانش آموزان در خدمت متقاضیان محترم می باشد. همچنین این سامانه تا الان توانسته خدمات منحصر به فردی متقاضیانی که مشمول سوابق تحصیلی در کنکور سراسری هستند ارائه دهند.

سؤالات متداول ورود به سایت ساهت sahat.medu.ir 1402

 برای ورود به سایت ساهت به آدرس اینترنتی sahat.medu.ir مراجعه کنید.

در اصل سامانه ساهت به صورت تخصصی جهت جمع آوری اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی دانش اموزان کشور راه اندازی شده است.

نحوه ثبت نام دانش آموزان در ساهت

  • وارد سامانه ساهت به آدرس sahat.medu.ir شوید
  • گزینه ثبت نام دانش آموز را انتخاب نمایید
  • کد ملی و شماره همراه و کد امنیتی را وارد کنید
  • کلید ثبت نام را انتخاب کنید
  • نام کاربری و رمز عبور برای شماره همراهی که وارد کرده اید پیامک می‌شود.ورود به سامانه را بزنید
  • نام کاربری و رمز عبور را وارد نمایید
  • کد دانش آموزی و مقطع متوسطه 6-3-3 را انتخاب کنید
  • نمایش کارنامه را بزنید
  • پیغام عدم یافتن کارنامه می آید. آن را ببندید
  • اطلاعات شما نمایش داده میشود را چک کنید که درست باشد
  • کد 17 رقمی سوابق تحصیلی را یادداشت نمایید
  •  اگر اطلاعات شما درست بود ، کلید سبزرنگ تایید اطلاعات را بزنید
  • نام کاربری و رمز عبوری که برای شما پیامک شده یادداشت و حفظ کنید

آموزش کامل نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی از سایت ساهت در مقاله توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ساهت 1402 sahat.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. sahat medu ir ورود به سامانه ساهت به مشکل خوردم یک ساعته میخوام وارد سایت ساهت بشم نمیشه دلیلش چیه لطفا کمک کنید خیلی سریع باید کد تحصیلی خودمو از سامانه ساهت بگیرم

    1. با سلام امید عزیز برای sahat medu ir ورود به سامانه ساهت به نکات زیر توجه کنید.1
      1- حتما فیلترشکن گوشی یا سیستم باید خاموش باشد
      2- اینترنت خود را بررسی کنید.
      3- گاهی اوقات به دلیل ترافیک بالای کاربران در سامانه ساهت sahat.medu.ir 1402 سایت قطع میشود که می بایست در ساعات دیگری به سایت مراجعه کنید.
      3- اگر صورت بازنشدن سایت ساهت ساعات دیگر تلاش کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا