سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir

در مطلب پیش رو به شرح و توضیح در رابطه با سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان خواهیم پرداخت.

داوطلبان واجد شرایط جذب در دانشگاه فرهنگیان به عنوان هیات علمی می توانند با مراجعه به سامانه jazbtd.cfu.ac.ir مراحل ثبت نام و ثبت درخواست خود را انجام نمایند.

در ادامه این مطلب توضیحاتی بیشتر در رابطه با سایت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان 1402، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و …. ارائه خواهد شد برای اطلاع از موارد بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با آدرس اینترنتی jazbtd.cfu.ac.ir در دسترس می باشد. علاقمندان و داوطلبانی که واجد شرایط شرکت و ثبت نام در این فراخوان می باشند می توانند با مراجعه به سامانه اشاره شده در بازه های زمانی مشخص برای ثبت نام خود و انجام سایر مراحل اقدام نمایند.

دانشگاه فرهنگیان در راستای ارتقای علمی این دانشگاه و تامین کادر اساتید مجرب خود در بازه های زمانی مختلف اقدام به صدور مجوز برای جذب اعضای هیئت علمی می نماید. داوطلبان علاقمند به شرکت در این فراخوان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده برای مراجعه به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

داوطلبان باید پیش از شرکت در این فراخوان و اقدام به ثبت نام تمامی شرایط لازم برای شرکت را مطالعه نموده و در صورتی که واجد الشرایط باشند برای ثبت نام در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایند. لازم است دقت داشته باشید که سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان به طور خودکار از ثبت نام داوطلبانی که واجد شرایط ثبت نام در فراخوان نیستند ممانعت به عمل خواهد آورد.

همان طور که اشاره شد سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان با آدرس اینترنتی jazbtd.cfu.ac.ir در دسترس می باشد. برای ورود مستقیم به این سامانه می توانید با کلیک بر روی گزینه زیر به طور مستقیم به این سامانه وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

 همان طور که اشاره شد داوطلبان متقاضی استخدام و جذب در هیات علمی دانشگاه فرهنگیان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده برای ثبت نام خود به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان مراجعه و در صورت دارا بودن کلیه شرایط لازم اقدام به ثبت نام نمایند.

برای ورود به این سامانه کافی است، آدرس اینترنتی سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان یعنی jazbtd.cfu.ac.ir را سرچ نمایید. پس از سرچ این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان وارد خواهید شد.

سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

پس از ورود به سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

ورود به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

ن کلیه شرایط مندرج در شیوه نامه جذب دکتر معلمان و دکتر کارشناسان می توانند با ورود اطلاعات کاربری خود ( نام کاربری و رمز عبور ) به سامانه وارد شوند و برای تکمیل پرونده و ثبت اطلاعات خود اقدام نمایند.

نحوه ورود به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

داوطلبانی که هنوز در این سامانه ثبت نام ننموده و دارای اطلاعات کاربری لازم نمی باشند می بایست ابتدا برای ثبت نام در سامانه jazbtd.cfu.ac.ir اقدام نمایند.

نحوه ثبت نام در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

فراخوان ثبت نام و شرکت در روند جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان از طریق سامانه jazbtd.cfu.ac.ir ، در راستای تامین نیروی انسانی لازم برای خدمت در دانشگاه فرهنگیان و در بازه های زمانی مشخص انجام می پذیرد.

داوطلبان ثبت نام در این فراخوان با شرط داشتن تمامی شرایط می توانند با مراجعه به سایت jazbtd.cfu.ac.ir فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

لازم است توجه داشته باشید که طبق اعلام دانشگاه فرهنگیان تمامی درخواست‌های ارائه شده از طریق این سامانه jazbtd.cfu.ac.ir بررسی شده و این دانشگاه به درخواست‌های ارائه شده به نحوه دیگر و خارج از سامانه ترتیب اثر نخواهد داد.

برای ثبت نام در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان باید به این صورت عمل نمایید.

ابدا به سایت jazbtd.cfu.ac.ir وارد شوید.

در صورتی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اید از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه نحوه ثبت نام را انتخاب نمایید.

ثبت نام در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

پس از ورود به صفحه جدید بر روی لینک مشخص شده ( لینک ثبت نام ) کلیک کنید.

ثبت نام اولیه در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

 

پس از این با اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی ، کد ملی و … را در سامانه ثبت نمایید و بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک نمایید.

بعد از انجام مراحل ثبت نام چنانچه ثبت نام اولیه شما با موفقیت انجام شده باشد، می توانید با ورود اطلاعات کاربری و به روش گفته شده به حساب کاربری خود در سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان وارد شود و بقیه اطلاعاتی درخواستی و پرونده الکترونیک خود را تکمیل نمایید.

زمان ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در بازه های زمانی معین انجام می پذیرد و داوطلبان می بایست در تاریخ های اعلام شده با مراجعه به سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان  jazbtd.cfu.ac.ir برای شرکت در این فراخوان اقدام نمایند.

آخرین فراخوان جذب هیات علمی در سال 1401 منتشر شده است و داوطلبان فرصت داشتند از تاریخ 27 آذرماه 1401 تا تاریخ 4 دی ماه 1401 برای ثبت نام اقدام نمایند.

در صورت انتشار فرخوان جذب در دانشگاه فرهنگیان در سال 1402 اطلاع رسانی صورت خواهد شد.

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

متقاضیان جذب به عنوان هیئت علمی در دانشگاه فرهنگیان باید دارای تمامی شرایط لازم باشند این داوطلبان بایدعلاوه بر دارا بودن شرایط عمومی مندرج در دستورالعمل جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم ، شرایط اختصاصی لازم را نیز دارا باشند.

در ادامه می توانید شرایط عمومی و اختصاصی لازم برا شرکت و ثبت نام در این فراخوان را مشاهده نمایید

شرایط عمومی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

  • داشتن تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
  • پیرو یکی از ادیان رسمی مندرج در قانون اساسی کشور
  • داشتن تعهد و اعتقاد به انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و قانون اساسی کشور
  • وفاداری به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • داشتن اخلاق علمی و رفتار مناسب با شئونات اسلامی و دانشگاهی
  • نداشتن سوء پیشینه و یا منع قانونی برای استخدام در موسسات و دستگاه های دولتی.
  • داشتن سلامت جسمی و روحی و نداشتن نقص عضو.
  • نداشتن سابقه هر گونه محکومیت کیفری و انتظامی ،
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • التزام به قوانین و مقررات صنفی، اخلاق حرفه ای.
  • شهره نبودن به فسق و فجور و اعمال منافی عفت
  • داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد
  • نداشتن هر گونه سابقه فعالیت موثر علیه نظام جمهوری اسلامی
  • نداشتن وابستگی یا گرایش به سازمانها و تشکلهای محارب و معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • و …..

شرایط اختصاصی جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان

  • دارا بودن مدرک تحصیلی دکتری تخصصی با رساله تحقیقی ( داشتن مدرک از دانشگاه های معتبر و مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی )
  • برخورداری از شرط معدل ، حداقل معدل درنظر گرفته شده برای متقاضیان جذب در هیئت علمی در دانشگاه، برای دوره کارشناسی 15،کارشناسی ارشد 16 و دکتری تخصصی 17 می­ باشد
  • دارا بودن مدرک معتبر و همچنین تسلط بر مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی برای داوطلبان ورود به خدمت در مرتبه استادیاری
  • برخورداری از شرط سنی ( داشتن حداکثر 45 سال سن )
  • نداشتن استخدام و یا تعهد خدمت در سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی ( به جز همکاران در حال خدمت در آموزش و پرورش)
  • و ….

 

در مقاله پیش رو به توضیح در رابطه با سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir وارد شوید، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، زمان ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی، شرایط لازم برای شرکت در این فراخوان و…. پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir

آدرس اینترنتی سامانه هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir می باشد. و داوطلبان برای شرکت و ثبت نام در فراخوان جذب هیئت علمی می بایست به این سامانه مراجعه نمایند.

در خصوص نحوه ثبت نام در این سامانه jazbtd.cfu.ac.ir در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از نحوه ثبت نام به مقاله بالا مراجعه فرمایید.

داوطلبان باید علاوه بر داشتن دیگر شرایط لازم ، از شرط سنی نیز برخوردار باشند. داوطلبان با داشتن حداکثر سن 45 سال می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.7/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان jazbtd.cfu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا