سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

حکم حقوقی، یکی از مهمترین احکام و مدارک مربوط به کارمندان و بازنشستگان سازمان ها و ارگان های مختلف می باشد. در حکم حقوقی بازنشستگان کشوری ، میزان حقوق بازنشستگی افراد در هر سال به طور دقیق مشخص شده است. بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری، برای دریافت حکم خود اقدام نمایند.

در ادامه مطلب پیش رو، قصد داریم در رابطه با سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری، نحوه ورود به سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir ، مراحل دریافت حکم حقوقی بازنشستگان و … توضیح دهیم، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای الکترونیکی در سطح کشور، لزوم تغییر و تحول در سیستم خدمات رسانی و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح و ملموس است. سامانه های زیادی از سوی ارگان های مختلف برای ارائه خدمات راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه به این سامانه ها و بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز مربوطه برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

بازنشستگان کشوری که نیاز به دریافت حکم حقوق خود دارند می توانند بدون مراجعه به مراکز محل خدمت خود و فقط با مراجعه به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم خود اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری در واقع همان سایت صندوق بازنشستگی کشوری با نشانی اینترنتی cspf.ir می باشد، بازنشستگان می توانند با ورود به این سامانه، و در ج اطلاعات خواسته شده از بسیاری از خدمات در دسترس استفاده نمایند.

ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری برای دریافت حکم حقوقی خود اقدام نمایند. این سامانه در واقع قسمتی از سایت صندوق بازنشستگی کشوری با آدرس اینترنتی www.cspf.ir می باشد. بعد از ورود به سایت صندوق بازنشستگی و ورود به قسمت خدمات الکترونیک سایت و انجام مراحل می توانید حکم حقوقی خود را به راحتی و سهولت دریافت کنید.

 برای ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی cspf.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری وارد خواهید شد و می توانید برای دریافت خدمت مورد نظر خود اقدام نمایید.

با استفاده از لینک زیر نیز می توانید به طور مستقیم و بدون طی مراحل گفته شده به این سامانه وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » حکم کارگزینی فرهنگیان my medu.ir 

نحوه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

بعد از اینکه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شدید می توانید با طی مراحل ، حکم خود را دریافت کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی، باید به درگاه خدمات الکترونیک سایت صندوق بازنشستگی کشوری وارد شوید، به این منظور بر روی گزینه درگاه خدمات الکترونیک در بالای صفحه کلیک کنید.

ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

پس از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد و گزینه های مختلفی را مشاهده می کنید.

نحوه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

از قسمت مربوط به حقوق، گزینه حکم حقوقی را کلیک کنید.

مراحل دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری

بازنشستگان با در اختیار داشتن اطلاعات زیر می توانند حکم حقوقی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

  • شماره دفتر کل
  • کد ملی
  • شماره حساب

اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و گزینه ورود را بفشارید.

نحوه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان کشوری

پس از این و با ورود به پورتال کاربری خود در سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir می توانید حکم حقوقی خود را مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است که این سامانه ارائه دهنده خدمات مختلفی به بازنشستگان عزیز بوده و بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت صندوق بازنشستگی از بسیاری خدمات دیگر نظیر دریافت فیش حقوقی، دریاغت گواهی کسر از حقوق و … استفاده نمایند.

همان طور که در مقاله بالا به طور کامل شرح داده شد،بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری که در واقع همان سایت صندوق بازنشستگی کشوری با نشانی اینترنتی cspf.ir می باشد برای دریافت حکم حقوق خود اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir


در این مقاله در رابطه با سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری ، نحوه ورود به این سامانه، دریافت حکم حقوق بازنشستگان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

بار گذاری فیش حقوقی مرداد ماه بازنشستگان کشوری

 کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس www.sabasrm.ir یا از درگاه www.cspf.ir می‌توانند نسبت به دریافت احکام و فیش حقوقی خود اقدام کنند.

سؤالات متداول سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری cspf.ir

سایت دریافت حکم حقوق بازنشستگان کشوری در واقع همان سایت صندوق بازنشستگی کشوری بوده و بازنشستگان می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور مختلف اقدام نمایند.


در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

بله،  احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ صادر شده است و بازنشستگان با استفاده از راهنمایی های ارائه شده می توانند احکام جدید خود را دریافت نمایند.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه دریافت حکم حقوق بازنشستگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. عضویت در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان بازنشسته ناحیه ۳ استان اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا