سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت لیزینگ فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir یکی از سایت های وابسته به وزارت آموزش و پرورش می باشد که برای رفاه حال معلمان و کارکنان این وزارتخانه راه اندازی شده است.

فرهنگیان گرامی می توانند برای دریافت اخذ تسهیلات خرید انواع اجناس ضرروی مثل کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی برقی، محصولات صوتی و تصویری، لوازم آشپزخانه و … را در سایت لیزینگ فراهم کنند.

در سایت لیزینگ فرهنگیان lfco امکان خرید قسطی کالا های چون تلفن همراه، موتور سیکلت، یخچال فریزر، تلویزیون، لوازم خانگی، برای فرهنگیان گرامی آماده سازی شده است. در این مقاله قصد داریم نحوه ورود به سایت، فروشگاه لیزینگ فرهنگیان و نحوه خرید کالا از این فروشگاه را بصورت جامع برای شما توضیح دهیم.

ثبت نام خودرو لیزینگ فرهنگیان 1402

اعطای خودروی اقساطی به فرهنگیان کشور شرکت لیزینگ فرهنگیان مرحله اولیه طرح فروش اقساطی خودروهای داخلی ویژه اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان را به اجرا درآورد. خودروی قسطی برای فرهنگیان، از طریق صندوق ذخیره دنبال و به زودی اجرایی می‌شود. وزیر آموزش و پرورش گفت: از من خواسته‌اند که مرحله دوم این طرح را از طریق صندوق ذخیره انجام و پیگیری کنم. گفتنی است برای مرحله اول لیزینگ خودرو فرهنگیان خودروهایی شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین در نظر گرفته شده بود.

برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی بود

و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت گرفت. مرحله اول فروش اقساطی لیزینگ خودرو فرهنگیان این شرایط لازم بود: حداقل ۲۰ سال سابقه کار حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره ضامن عضو صندوق ذخیره باشد. قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد. به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند

نحوه ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان

ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

 متقاضیان برای دریافت تسهیلات و استفاده از خدمات فروش اقساطی لیزینگ و رفاه فرهنگیان و همچنین آگاهی از برنامه های مرتبط با آن در ابتدا می بایست وارد پرتال کاربری خود در سایت لیزنیگ فرهنگیان شوند.

برای ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir میتوانید از راهنمایی تصویری زیر کمک بگیرید.

در ابتدا باید به آدرس اینترنتی www.lfco.ir مراجعه کنید تا وارد صفحه اصلی فروشگاه لیزینگ فرهنگیان شوید بعد از آن طبق تصویر زیر بر روی گزینه “ورود/ثبت نام” کلیک کنید تا وارد صفحه ورود در این سامانه شوید.

سایت لیزینگ فرهنگیان

اکنون در کادر مربوطه می بایست شماره تلفن خود را وارد کرد و بر روی گزینه “ورود با کد یکبارمصرف” کلیک کنید سپس کد که برای شما ارسال میشود را در کارد مورد نظر تایپ کرده و در نهایت وارد پنل کاربری خود در شرکت ليزينگ و رفاه فرهنگيان شوید.

در قدم اول می بایست آدرس  سایت لیزینگ فرهنگیان www.lfco.ir در مروگر سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت شوید سپس بر روی گزینه “ورود/ثبت نام” کلیک کنید اکنون در قدم اول بر روی گزینه عضویت” که سمت چت شما می باشد کلیک کنید تا فرم ثبت نام برای شما نمایش داده شود.

  • سپس باید کد ملی و شماره تلفن خود را وارد کنید. (طبق تصویر زیر)
سایت ثبت نام لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

اکنون اگر مراحل را به درستی طی کرده باشید برای شما یه پیامک حاوی کد ثبت نام در سایت لیزینگ و رفاه فرهنگیان ارسال می شود که می بایست آن را برای نهایت کردن حساب کابری خود در کادر مورد نظر وارد کرد و در نهایت حساب کاربری شما ایجاد می شود.

 
 
  • از منوی حساب کاربری وارد بخش اطلاعات حساب کاربری بشوید.
  • در صورتیکه عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشید اطلاعات شما به صورت اتوماتیک ثبت و یا اصلاح می گردد.
  • شماره سریال شناسنامه، کدپستی و تلفن ثابت خود را وارد نمایید.
  • دکمه ذخیره تغییرات را بزنید.

برای ورود به سایت لیزینگ فرهنگیان کلیک کنید.

وزارت آموزش و پرورش به‌خاطر آن گروه از افرادی که خواستار اسکان در منزل معلم ها می باشند، اقدام برای راه اندازی سامانه ای به عنوان سامانه اسکان فرهنگیان به آدرس اینترنتی eskan.medu.ir نموده است

سایت لیزینگ فرهنگیان Ifco.ir

معرفی سایت لیزینگ فرهنگیان Ifco.ir

شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان با ایده عرضه خدمات به فرهنگیان عضو صندوق، اقدام به راه اندازی سایتی به نام سایت لیزینگ فرهنگیان نموده است این سایت با هدف پیاده سازی اهداف بلند مدت راه اندازی شده است.

سایت فروشگاه لیزینگ فرهنگیان برای فرهنگیان که عضو صندوق فرهنگیان و دارای کارت شناسایی هست قابل استفاده می باشد.

خرید از سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

سایت لیزینگ فرهنگیان دارایی محصولات متنوعی می باشد تمام اجناس ارائه شده در این فروشگاه بصورت قسطی برای رفاه حال کارکنان وزارت آموزش و پرورش تهیه شده است.

قوانین خرید از طریق دریافت تسهیلات

ثبت نام و استفاده از تسهیلات فقط از طریق سامانه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان امکان پذیر خواهد بود.

  • تمامی تسهیلات ارائه شده تحت پوشش بیمه عمر خواهند بود.
  • هر متقاضی بعد از تسویه کامل هر تسهیلات، امکان استفاده مجدد و انتخاب هریک از تسهیلات عرضه شده را دارا خواهد بود.
  • ضامن می‌بایست عضو صندوق ذخیره فرهنگیان باشد.
  • ضامن نبایست بدهی معوق به لیزینگ فرهنگیان داشته باشد.
  • اعضای صندوق نمی‌توانند ضامن بیش‌از یک نفر (به‌صورت هم‌زمان) باشند.
  • راه ارتباط با لیزینگ از طریق واحد امور مشتریان خواهد بود.
  • تسریع در روند پاسخگویی از طریق ثبت درخواست پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان.
  • متقاضی و ضامن هر دو می‌بایست با شماره تلفن همراه متعلق به خود اقدام به ثبت‌نام در سایت لیزینگ نمایند.
  • عواقب ناشی از هرگونه اشتباه در ثبت اطلاعات متقاضی و ضامن به عهده متقاضی/خریدار خواهد بود.
  • انتخاب سبدکالا به منزله خرید نبوده و هیچ حقی در این زمینه برای مشتری ایجاد نمی‌شود و زمانی خرید قطعی خواهد شد که سهم نقدی مشتری در انتهای فرآیند خرید در سایت پرداخت گردد.

لیست بالا از مهترین قوانین خرید از طریق دریافت تسهیلات از سایت lfco.ir می باشد.

یکی از سامانه هایی که توسط وزارت آموزش و پرورش جهت خدمت رسانی به فرهنگیان راه اندازی شده است سامانه کارت شناسایی فرهنگیان می باشد. کارت شناسایی فرهنگیان یکی از مدارک مهم فرهنگیان می باشد که با استفاده از آن می توانند به خدمات مختلفی دسترسی داشته باشند.

شرایط ثبت نام خودرو لیزینگی ویژه فرهنگیان

شرایط ثبت نام خودرو لیزینگی ویژه فرهنگیان

طرح ثبت نام خودرو لیزینگی ویژه فرهنگیان اعلام شد. شرایط سختی برای شرکت در این قرعه کشی در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می بایست قبل از تحویل خودرو از نمایندگی ، از خودرو بازدید دقیق داشته و در صورت مشاهده هر گونه اشکال از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند.

شیش  نوع خودرو برای مرحله اول سهمیه در نظر گرفته شده است. این خودروها شامل شاهین، کوئیک دو مدل، وانت تک کابین و دو کابین هستند. برای شرکت در این طرح ️دو شرط سابقه حداقل ۲۰ سال و عضویت در صندوق ذخیره حداقل ۱۵ سال الزامی هستند و با توجه به سهمیه محدود، از بین واجدین شرایط قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

قیمت خودروها بر مبنای قیمت های جدید خودروساز و به صورت علی الحساب بوده و ملاک محاسبه قیمت قطعی خودرو و هزینه های جانبی ، مبلغ مندرج در فاکتور فروش شرکت سازنده خودرو می باشد.

با توجه به مفاد قرارداد منعقده و رویه جاری شرکت خودروساز، تحویل خودرو از طریق نمایندگیهای مجاز شرکت فروشنده در سراسرکشور و حسب مورد خواهد بود.

حداکثر مدت زمان نگهداری و توقف خودرو در پارکینگ یک هفته از تاریخ تحویل خودرو به نمایندگی می باشد و در صورت عدم مراجعه متقاضی بیش از مدت مذکور هزینه پارکینگ مازاد بر یک هفته به عهده متقاضی خواهد بود .

طرح ثبت نام خودرو لیزینگی ویژه فرهنگیان ️بعد از ثبت نام و جمع آوری لیست، قرار است به طور زنده از طریق پیام رسان شاد مراسم قرعه کشی برگزار و اسامی نفرات انتخابی به شرکت لیزینگ ارسال شود.

شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان به ذیل زیر است:

  1. حداقل 20 سال سابقه کار
  2. حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره
  3. ضامن عضو صندوق ذخیره باشد.
  4. قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد.
  5. به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند.
راهنمای خرید خودرو در سامانه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

راهنمای خرید خودرو در سامانه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

برای مشاهده کلیپ  راهنمای خرید خودرو در سامانه لیزینگ فرهنگیان lfco.ir بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

زمان ثبت نام خودرو لیزینگ فرهنگیان

ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از 10 اردیبهشت ماه 1402 توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز خواهد شد. این خودروها ویژه همکاران شاغل که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند بوده و فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت 7 روز ادامه دارد.

سایت ثبت نام خودرو لیزینگ فرهنگیان 1402

 ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از 10 اردیبهشت ماه 1402 توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز می‌شود. این خودروها ویژه شاغلانی که عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند بوده و فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه 10 اردیبهشت ماه آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.

آدرس سایت ثبت نام خودرو لیزینگ فرهنگیان نیز نشانی www.lfco.ir می باشد.

لیزینگ فرهنگیان

لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

Lease لغت انگلیسی و به معنی اجاره دادن یا کرایه کردن است و درعمل ویژگی اصلی آن این است که حق مالکیت مورد اجاره در دست موجر و حق استفاده از آن در اختیار مستاجر قرار دارد.

در ایران لیزینگ در چهارچوب قرارداد اجاره به شرط تملیک منعقد و به مرحله اجرا گذاشته میشود و طی آن حق استفاده از دارایی برای مدت معین به مستاجر واگذار و در پایان مدت قرارداد مالکیت مورد اجاره به مستاجر منتقل می گردد. 

حال این گونه معاملات معمولاً در دو موقعیت کسب و کار شکل می گیرد . شرکت لیزینگ تخصصی که از زیر  مجموعه یک شرکت تولیدکننده است و وظیفه این نوع شرکت نفوذ هر چه بیشتر کالاهای تولیدکننده خاص در بازار است. این نوع لیزینگ از توان تولیدکننده در فروش اعتباری محصول سود می جوید.

 نوع دیگر شرکت های لیزینگ مالی یا اعتباری است که از زیر مجموعه موسسات مالی  اعتباری یا بانکها شکل می گیرد و یکی از شرکت های تابعه آنها قلمداد می شود . در این حالت معمولاً توان مالی بانک یا موسسات مالی و اعتباری پشتوانه فعالیت های این گونه شرکت ها خواهد بود. این نوع از شرکت های لیزینگی در تمام زمینه های اقتصادی که دارای بازدهی مناسب باشند فعالیت می کنند و هدف در این نوع شرکت ها کسب بالاترین نرخ سودآوری است.

 با کمی دقت در عملکرد شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان می توان متوجه شد که در قالب هیچ یک از دو نمودار فوق نمی گنجد زیرا در راس هرم و یا بعبارت دیگر سهامداران شرکت نه بانک هستند و نه تولیدکننده و خریداران مورد نظر در نمودار فوق با متقاضیان لیزینگ و رفاه فرهنگیان تفاوت دارند. 

همانطور که از اسم شرکت بر می آید این شرکت در خدمت فرهنگیان عزیز کشور بوده و می باشد و خریداران همان سهامداران شرکت بوده و شرکت سعی در تامین خواسته های آنها داشته و دارد. لذا اگر بخواهیم نموداری برای چگونگی شکل گیری خدمات در لیزینگ و رفاه فرهنگیان ترسیم کنیم بشکل زیر خواهد بود.

سؤالات متداول سایت لیزینگ فرهنگیان lfco.ir

برای ورود و ثبت نام در سایت لیزینگ فرهنگیان به آدرس www.lfco.ir  مراجعه کنید.

ثبت نام مرحله اول توزیع خودرو لیزینگی از 10 اردیبهشت ماه 1402 توسط شرکت لیزینگ فرهنگیان آغاز خواهد شد. فرایند ثبت نام متقاضیان از روز یکشنبه 10 اردیبهشت 1402  ماه آغاز و به مدت 7 روز ادامه دارد.

شرایط شرکت در قرعه کشی لیزینگ خودرو فرهنگیان

  1. حداقل ۲۰ سال سابقه کار
  2. حداقل ۱۵ سال عضویت در صندوق ذخیره
  3. ضامن عضو صندوق ذخیره باشد
  4. قبلا از لیزینگ فرهنگیان یا تسهیلات خرید خودرو دریافت نکرده باشد
  5. به لیزینگ فرهنگیان بدهی نداشته باشند.

ماشین لباس شویی – جارو برقی – تلویزیون – یخچال – فرش و…..

بله. تمامی کالاها تحت گارانتی معتبر و مطابق با قوانین سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و تولیدکننده خواهد بود و در ویژگی هر محصول قابل رویت است

  • با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار و افزایش تقاضا ، خودرو سازان فروش گروهی را متوقف نمودند و در حال حاضر امکان تامین خودرو وجود ندارد.
  • شرکت لیزینگ در سنوات گذشته حدود 50 درصد قیمت خودرو را بصورت تسهیلات اعطاء نموده است ولی با افزایش قیمت خودرو و محدودیت منابع موجود امکان ارائه تسهیلات خودرو در شرایط کنونی وجود ندارد.
  • هیچ مدرکی برای تکمیل پروفایل نیاز نیست
    تنها اطلاع از شماره عددی سریال شناسنامه و کدپستی محل سکونت کافیست

    دقت داشته باشید، شماره سریال شناسنامه در قراردادهای مربوط به بانک مورد بررسی قرار میگیرد و از کدپستی شما نیز جهت ارسال خریدهای شما استفاده می شود. بنابراین از صحت آنها اطمینان داشته باشید.

6/6 - (53 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت لیزینگ فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. اینقدر شرایط سخت وپردردسری گذاشتین که از هفت خوان رستم هم بدتره مثل آدم خودروبدون جرا اینقدرتعدادمحدود قیمت‌ها نجومی اقساط سخت مگه از میزان حقوق ماخبرندارین؟ یکم شرایط و تعدا خودروها رو تغییر بدین آسونتر کنین

  2. لطفا اینقدر به قشر ضعیف معلم سخت نگیرین پیش قسط بسیار زیاد و مبلغ اقساط وحشتناک زیاده مگه خبرندارین ماچقذر حقوق میگیریم ارث بابا هم که نداریم از کحا پیش قسط سنگین اقساط نجومی رو بدیم؟ شرایط و تعداد خودروها رو تغییر بدین تنوع در محصولات داشته باشید باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا