سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

دانشجویانی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سطح کشور پذیرفته شده اند در صورتی که بنا به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه محل پذیرش خود را نداشته باشند ، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir ، نسبت به ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نمایند. این دانشجویان باید در بازه زمانی مقرر شده برای ثبت درخواست میهمانی و یا انتقالی دانشگاه آزاد اقدام نمایند.

موضوع مقاله پیش روی شما در رابطه با سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ، زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه است. در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir

یکی از امکاناتی که دانشگاه ها ممولا در اختیار دانشجویان و پذیرفته شدگان قرار می دهند امکان ثبت درخواست میهمانی و انتقالی می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی نیز همچین امکانی را برای پذیرفته شدگان در این دانشگاه فراهم نموده است.

پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد چنانچه از پذیرش خود در دانشگاه محل تحصیل رضایت نداشته باشند می توانند از این خدمت استفاده نمایند. لازم است افراد متقاضی برای ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزد در زمان مقرر شده با مراجعه به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نسبت به ثبت درخواست انتقالی یا میهمانی خود اقدام نمایند.

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در واقع همان سایت منادا بوده و با آدرس اینترنتی monada.iau.ir در دسترس دانشجویان می باشد . دانشجویان با اطلاع از شرایط و ضوابط و در زمان مقرر می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و در خواست خود را ارائه نمایند.

ورود به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد یا سایت منادا با آدرس اینترنتی monada.iau.ir زیر نظر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و در جهت ثبت درخواست دانشجویان جهت دریافت انتقالی و مهمانی ایجاد شده است.

کلیه دانشجویان دانشگاه آزاد در تمامی واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور در صورت تمایل به انتقالی یا میهمانی در دیگر واحدهای دانشگاه آزاد می توانند به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزادسامانه منادا به نشانی اینترنتی monada.iau.ir ) مراجعه نموده و درخواست خود مبنی بر دریافت انتقالی و مهمانی را ثبت نمایند.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد لازم است برای ثبت این درخواست در بازه زمانی مشخص شده اقدام نمایید. دقت داشته باشید که این روند نقل و انتقال دانشجو در دانشگاه آزاد دارای شرایط و ضوابط مخصوص به خود می باشد و لازم است پیش از اقدام به ثبت نام برای مطالعه شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اقدام نموده و در صورتی که واجد شرایط بودید نسبت به ثبت درخواست انتقال و میهمانی دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

برای ورود به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد کافی است در باکس جستجو صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد یعنی monada.iau.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

پس از جستجو آدرس ایترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد واردخواهید شد.

نحوه ورود به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

برای ورود مستقیم به سامانه منادا monada.iau.ir کلیک کنید.

 

نحوه ثبت درخواست در سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir

هر ساله اطلاعیه ای برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ابلاغ می گردد و دانشجویانی که قصد گرفتن انتقالی و یا ثبت درخواست میهمانی برای دیگر واحدهای دانشگاه آزاد را دارند باید از طریق این سامانه و به صورت اینترنتی مراحل مربوطه را طی نمایند. برای ثبت درخواست نقل و انتقال خود در سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی monada.iau.ir وارد شوید.

پس از وارد شدن به این سامانه یک سری شرایط و آیین نامه های مربوط به نقل و انتقال دانشگاه آزاد را مشاهده خواهید نمود. پس از مطالعه این موارد بر روی گزینه تمامی مطالب فوق را مطالعه نموده ام کلیک و در ادامه گزینه تایید و ادامه را بفشارید.

سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده یعنی کد ملی ، شماره دانشجویی و متن درج شده را در کادر های مربوط به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید

ورود به سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

پس از انجام این مراحل به صفحه ای هدایت خواهید شد که لازم است اطلاعاتی از قبیل اطلاعات فردی، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تماس خود را وارد نمایید. تمامی اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و صحصح در کادر مخصوص به آن وارد نمایید . بر روی گزینه ادامه در انتهای صفحه کلیک نمایید.

در مرحله بعد می بایست ماده انتخابی خود برای انتقالی را مشخص نموده و بر روی گزینه مرحل بعد کلیک نمایید.

پس از این باید مدارک لازم را در سامانه آپلود و بارگذاری نموده و هزینه مورد نظر را نیز از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.

پس از انجام صحیح این مراحل کدی به عنوان “کد پیگیری” برای شما نمایش داده خواهد شد و باید این کد را نگهداری نماید.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

همان طور که مشاهده نمودید پیش از این به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد monada.iau.ir و نحوه ثبت درخواست در این سامانه پرداختیم. دانشجویان باید در زمان مقرر برای مراجعه و ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

دانشجویان باید دقت داشته باشند که سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در طول سال در دسترس دانشجویان قرار دارد ولی ثبت درخواست نقل و انتقالات و مهمانی  2 بار در سال برای دانشجویان فراهم است.

زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 1402 – 1403 هنوز اعلام نشده است و لی سال تحصیلی گذشته زمان ثبت درخواست برای نیسمال اول در مرداد 1401 و زمان ثبت درخواست نیمسال دوم از اواسط آذر ماه بوده است و طبق این فرآیند احتمال می رود زمان ثبت درخواست نقل و انتقالی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 1402 – 1403 نیز به همین منوال باشد. در صورت انتشار اطلاعیه د راین خصوص اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ، نحوه ثبت درخواست در سامانه منادا و.. پرداختیم . چنانچه پس از خواندن این مقاله سوال و یا ابهامی در این زمینه داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402-1403


همان طور که در متن بالا به تفضیل بیان شد برای ثبت درخواست نقل و انتقال خود در دانشگاه آزاد باید به سایت منادا با آدرس اینترنتی www.monada.iau.ir مراجعه نمایید.

در این خصوص در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از کلیه مراحل به متن مقاله مراجعه بفرمایید.

در نیمسال دوم سال تحصیلی 1401 – 1402 دانشجویان از اواسط آذرماه می توانستند با مراجعه به سامانه منادا نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند. اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان ثبت درخواست را می توانید در متن بالا دریافت نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا