سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام نهضت سواد آموزی

سامانه نهضت سوادآموزی savad ir با هدف ارائه خدمات نوین به آموزش دهندگان و آموزش گیرندگان نهضت سوادآموزی راه اندازی شده است این سامانه در سال 95 با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی و معاون آموزش جهاد دانشگاهی تهران افتتاح گردید.

سامانه نهضت سوادآموزی به نشانی savad ir به منظور ارائه خدمات اداری و سازمانی به کاربران ایجاد شده است نهضت سواد آموزی خدمات مختلفی را در جهت علم آموزی به افراد کم سواد و بی سواد ارائه می دهد. در همین جهت،  سامانه جامع سواد آموزی از طرف این نهضت راه اندازی شده است. 

سایت نهضت سوادآموزی savad.ir، دارای امکانات و خدمات زیادی می باشد که در ادامه مقاله به آن اشاره خواهیم کرد.

سامانه نهضت سوادآموزی savad ir

سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir همواره تلاش کرده است با هدف ارائه خدماتی همچون اداری و سازمانی به متقاضیان خود در پیشرفت تحصیلی کشور کمک کند.

هدف از راه اندازی سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir ، ارائه خدمات آموزشی به افراد کم سواد و بی سواد  است. برای استفاده از خدمات آموزشی از طریق این سامانه، سوادآموزان و تعلیم دهندگان باید در این سایت ثبت نام کنند.

برخی از خدمات سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir شامل موارد زیر می شود:

خدمات مربوط به سوادآموزان گرامی savad.ir

  • میز خدمات غیر حضوری
  • مشارکت الکترونیکی

  • دریافت ویدیوی آموزشی
  • نام نویسی در دوره های سوادآموزی
  • ثبت درخواست انتقالی
  • امکان ثبت مدارک تحصیلی و ویرایش آن
  • تصدیق میزان تحصیلات و دانش 
  • آموزش به صورت غیرحضوری

درضمن امکان استفاده از خدمات مختلف نهضت سوادآموزی برای افراد کم سواد و بی سواد در سامانه استعلام نهضت سوادآموزی savad.ir ایجاد گردیده است.

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی

ورود سامانه نهضت سوادآموزی savad ir

یکی از اهداف اصلی سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir ارائه خدمات نوین آنلاین به کاربران خود در سرتاسر کشور می باشد. همچنین در همین راه خدمات نهضت سوادآموزی با دسترسی آسان تری در اختیار همگان قرار بگیرید.

متقاضیان پس از دسترسی به نام کاربری و رمزعبور برای ورود به سامانه نهضت سوادآموزی، و استفاده از خدمات این سامانه در قدم اول می بایست به نشانی اینترنتی https://savad.ir مراجعه کنید. اما آموزش دهندگان که در سال های گذشته با این سازمان فعال داشته اند، برای آن که بتواند وارد سامانه سوادآموزی savad.ir شوند می بایست با شماره تلفن خود که در سامانه ثبت شده، کدملی خود را به شماره پیامک ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال کنند.

با این کار نام کاربری، کلمه عبور سامانه برای شما ارسال می شود. لذا در صورت داشتن اطاعات لازم میتوانید وارد پنل کاربری خود در سامانه نهضت سواد آموزی شوید. همچنین برای ورود به سامانه نهضت سوادآموزی، می توانید طبق آموزش تصویری زیر پیش بروید.

در قدم اول به « سامانه نهضت سوادآموزی » که به نشانی اینترنتی www.savad.ir است مراجعه کنید اکنون بعد از ورود به سایت اگر یکی از کارمندان یا آموزش دهنده نهضت، آموزش گیرنده سوادآموزی (افراد بی سواد و کم سواد) باشید می توانید بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید. (طبق عکس زیر)

  • اکنون یه فرم برای شما نمایش داده می شود با وارد کردن اطاعات خود که شامل نام کاربری و رمز عبور می باشد می توانید به سامانه نهضت سوادآموزی | savad.ir کشور وارد شوید.

نحوه ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

از مهم ترین خدماتی که در سامانه جامع نهضت سواد آموزی به سواد آموزان (سامانه سوادآموزی ) ارائه می شود، برگزاری کلاس های آنلاین سواد آموزی است.

شرکت در کلاس های آنلاین برای آن دسته از افرادی که در حال آموزش در نهضت می باشند، بسیار تاثیر گذار است، زیرا می توانند مطالب مهم را از طریق آموزش غیر حضوری دریافت کنند.

همان گونه که در ابتدایی صحبت مان در مورد ورود به سامانه سوادآموزی savad.ir برای شما توضیح دادم حتما میدانید که برای ورود به این سامانه باید یک حساب کاربری داشته باشید.

اکنون برای استفاده از خدمات سایت سوادآموزی باید نحوه ثبت نام در این سامانه را بلد باشید ما در ادامه همین مقاله می پردازیم به آموزش تصویری نحوه ثبت نام در سامانه جامع سواد آموزی savad.ir با ما همراه باشید.

توجه، ثبت نام در سامانه سوادآموزی savad.ir برای افرادی امکان پذیر است که کد ملی و شماره تلفن همراه آن ها در لیست واجدین شرایط این سازمان ثبت شده است.

چند سالی می شود که ثبت نام در سامانه سوادآموزی savad.ir از روش پیامکی به صورت آنلاین تغییر کرده اکنون متقاضیان واجب شرایط می تواند با مراجعه به سایت savad.ir برای خود یه حساب کاربری ایجاد کنند. در نتیجه هر فردی قادر به ثبت نام در این سامانه را ندارد، در کل این سایت مناسب آموزش دهندگان و یا دیگر کارکنان نهضت سواد آموزی می باشد.

مقاله پیشنهادی » سامانه سیدا 

  • برای ثبت نام در سامانه نهضت سوادآموزی در قدم اول به نشانی اینترنتی savad.ir مراجعه کنید.
  • بر روی گزینه ورود / ثبت نام کاربر کلیک کنید:

نحوه شرکت در کلاس نهضت سواد آموزی

از جلمه مهمترین خدماتی که در سامانه نهضت سوادآموزی | savad.ir به کاربران ارائه می شود، برگزاری کلاس های آنلاین سواد آموزی است این خدمات باعث می شود که مطالب مهم را از طریق آموزش غیرحضوری و بصورت مجازی متقاضیان دریافت کنند.

نحوه شرکت در کلاس آنلاین سامانه سوادآموزی www.savad.ir باید سواد آموزان حتما در زمانی که یک کلاس فعال است وارد سامانه شوند و از طریق این سامانه مراحل ورود به کلاس را انجام دهند.

توجه : کابران عزیز سامانه savad.ir تنها زمانی قادر به ورود به کلاس های مختلف این سامانه خواهید بود که حتما یک کلاس در همان لحظه فعال باشد. در غیر این صورت ورود به کلاس غیرممکن است.

اکنون اگر سواد آموزی بخواهد وارد این کلاس مجازی شود در ابتدا باید به سامانه نهضت سوادآموزی به آدرس اینترنتی savad.ir مراجعه کنند در قدم بعد بر روی گزینه «ورود به کلاس» کلیک کند.

سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

در این مرحله کلاس های فعال به شما نمایش داده می شود که می توانید با کلیک کردن بر روی گزینه «ورود به کلاس» به آن کلاس ها وارد شوید.

نهضت سواد آموزی فرصتی طلایی برای با سواد شدن و هم چنین کسب سواد بیشتر برای افرادی است که به دلایل مختلف نتوانسته اند، سواد لازم را کسب کنند. با سواد شدن افراد به خصوص والدینی که خود مسئولیت رشد و پرورش فرزندانشان را به عهده دارند، تاثیر زیادی در رشد فکری و ذهنی آن ها دارد.

این رشد فکری تاثیرات مثبت در کیفیت و پیشرفت زندگی فرد دارد و همچنین رابطه او با خانواده اش را بهبود می بخشد. و از آنجایی که خانواده اصلی ترین نهاد و بنیان هر جامعه ای است، در نتیجه باعث رشد و پیشرفت آن جامعه می شود.

سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my.medu.ir در دسترس می باشد. این سامانه زیر نظر آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان کارکنان آموزش و پرورش، و سایر افراد راه اندازی شده است.

استعلام سواد آموزان بدون مراجعه به واحد سواد آموزی

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی savad.ir

استعلام کد ملی نهضت سواد آموزی savad.ir در سامانه نهضت سوادآموزی savad ir امکان پذیر می باشد. با توجه به محدودیت‌های کرونایی از این پس آموزش دهندگان با دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند بدون مراجعه به اداره‌ها و واحد‌های سواد آموزی خودشان برای سواد آموزان استعلام کنند.
 
نهضت سوادآموزی همکاری داشتند کد ملی خود را از طریق تلفن همراهی که به نام خود آنهاست به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند تا نام کاربری، کلمه عبور و لینک راهنمایی استفاده از سامانه برای آنها ارسال شود.
 
 بر اساس اعلام سازمان نهضت سواد آموزی کشور افرادی که کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال می‌کنند باید دارای گواهی قبولی مهارت‌های تدریس از جهاد دانشگاهی نیز باشند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

در سامانه سواد آموزی خدمات مختلفی به سواد آموزان و آموزش دهندگان ارائه می شود. هدف اصلی از راه اندازی این سامانه ارائه خدمات آنلاین و غیر حضوری به سواد آموزان و آموزش دهندگان سواد آموزی بوده است.

طبق اعلام  آموزش و پرورش استخدام نهضت سواد آموزی مستلزم شرکت در آزمون ورودی می باشد با توجه به دوره گذشته نام نویسی اینترنتی این آزمون در سامانه جهاد دانشگاهی در خرداد ماه بوده است. 

زمان برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی  1402 تا کنون اعلام نشده است.

ثبت نام کلاس نهضت سواد آموزی savad.ir

برای  ثبت نام کلاس نهضت سواد آموزی savad.ir می بایست به سامانه آن ورود کنید که مراحل زیر را سپری کنید.

  • 1.مراجعه به سایت جامع نهضت سوادآموزی به آدرس اینترنتی savad.ir www.
  • 2.کلیک بر روی گزینه ورود به سامانه در سمت چپ صفحه
  • 3.وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه و تکمیل مراحل ثبت نام

در قدم اول ثبت نام کلاس نهضت سواد آموزی savad ir اکنون با توجه به اینکه هنوز در سامانه ثبت نام نکرده اید، بر روی گزینه «کاربر جدید» کلیک کنید.

در این بخش تنها کافیست که کد ملی، شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و بر روی گزینه «دریافت کد» کلیک کنید سپس کد ارسال شده به شماره تلفن همراه خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید بدین ترتیب ثبت نام کلاس نهضت سواد آموزی را با موفقیت پست سر می گذارید.

مقاله پیشنهادی  » سایت وزارت آموزش و پرورش medu.ir

سؤالات متداول سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir
  1. مراجعه به سایت جامع نهضت سوادآموزی به آدرس اینترنتی savad.ir www.
  2. کلیک بر روی گزینه ورود به سامانه در سمت چپ صفحه
  3. وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه و تکمیل مراحل ثبت نام

برای ورود به سامانه نهضت سوادآموزی کافیست به آدرس savad.ir مراجعه کنید مراحل ثبت نام در این سامانه در مقاله بیان شده است.

شما برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود می توانید به سه روش مختلف مراجعه حضوری به اداره نهضت سواد آموزی، سایت savad ir و ارسال کد ملی به شماره استعلام نهضت سواد آموزی 10008899 دریافت کنید. حال بعد از آن که نام کاربری و کد ملی خود را دریافت کردید می توانید با ورود به سامانه نهضت سواد آموزی از امکانات آن استفاده کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (233 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نهضت سوادآموزی savad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا