سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402

در این مقاله به معرفی و توضیح در خصوص سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت خواهیم پرداخت.

هر ساله آزمون دکتری وزارت بهداشت توسط مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور و در جهت جذب افراد علاقمند به تحصیل در مقطع دکتری وزارت بهداشت انجام می پذیرد.

کلیه فرآیندهای مربوط به ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، اعلام نتایج آزمون دکتری و …. از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت انجام می پذیرد.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و… خواهیم پرداخت. با مطالعه این مطلب می توانید در خصوص این آزمون و نحوه شرکت در آن اطلاعات مفیدی را دریافت نمایید.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور هر ساله و در بازه های زمانی مشخص و از قبل اعلام شده شروع به ثبت نام از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت می نماید.

این آزمون هر ساله در رشته های مختلف علوم پایه پزشکی، رشته های بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندان پزشکی در زمان مقرر برگزار می شود.

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت می بایست در بازه زمانی مربوط به ثبت نام آزمون دکتری با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ، دفترچه راهنمای دکتری را دانلود نموده و بعد از مطالعه کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون، در صورت تطابق با شرایط ذکر شده در دفترچه برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

کلیه مراحل مربوط به ثبت نام دکتری وزارت بهداشت، دریافت کارت ورود به جلسه ، مشاهده نتایج آزمون و … به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت انجام می پذیرد.

sanjeshp.ir

آزمون دکتری وزارت بهداشت هر ساله ( یک بار در سال) در رشته های مختلف و برای پذیرش داوطلبان مقطع دکتری در دانشگاه های روزانه، آزاد و … برگزار می گردد. کلیه داوطلبان در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

تمامی جزئیات مربوط به برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یا سایت سنجش و آموزش پزشکی کشور در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یا همان سایت سنجش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir در دسترس علاقمندان و داوطلبان شرکت در آزمون های مختلف وزارت بهداشت قرار دارد.

زمان ثبت نام برای آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1402 برای رشته های داروسازی از تاریخ 14 اسفند ماه 1401 آغاز و تا 21 اسفند ادامه دارد.

همچنین داوطلبان شرکت در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سایر رشته ها به جز داروسازی می بایست در نیمه دوم اردیبهشت 1402 برای انجام ثبت نام خود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت مراجعه نمایند.

نحوه ورود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت sanjeshp.ir

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت باید پیش از اقدام به ثبت نام در آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1402 در موعد مقرر برای ثبت نام ، به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت مراجعه نموده و نسبت به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکترا اقدام نمایند.

پس از مطالعه دفترچه مذکور و اطلاع از کلیه شرایط ذکر شده در صورتی که واجد شرایط شرکت در این آزمون می باشید می توانید برای انجام ثبت نام خود به سایت sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

 داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست دارای شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری باشند. در صورتی که علاقمند به مطالعه بیشتر در خصوص شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، بازه های زمانی مربوط به آزمون و … می باشید می توانید مطلب زیر را هم مطالعه بفرمایید.

⁉ ( ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت

برای ثبت نام در آزمون دکتری، اطلاع از شرایط، مشاهده نتایج و … می بایست به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت با ادرس اینترنتی sanjeshp.ir مراجعه نمایید.

برای مراجعه به این سامانه و ثبت نام  یا انجام سایر امور مرتبط با آزمون لازم است ابتدا به آدرس اینترنتی سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت یعنی sanjeshp.ir وارد شوید.

برای ثبت نام دکتری وزارت بهداشت لازم است بعد از ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور  sanjeshp. ir از منوی سمت راست گزینه دکتری تخصصی  ph.D را انتخاب کنید.

نحوه ورود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

از بین گزینه های موجود ، لینک مربوط به  ارسال مدارک – ثبت نام جدید را انتخاب نمایید.

هزینه آزمون را به صورت اینترنتی واریز نمایید و بعد از پرداخت وجه شرکت در آزمون مجددا به لینک مربوط به ارسال مدارک – ثبت نام جدید وارد شوید.

تمامی مدارک خواسته شده را طبق فرمت ( حجم ، سایز و.. ) مشخص شده در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت بارگذاری نمایید.

پس از بارگذاری مدارک لازم به صفحه مربوط به ورود و تکمیل اطلاعات وارد خواهید شد.

بعداز ورود اطلاعات شخصی خود در صفحه بعد نیز اطلاعات تحصیلی( وضعیت تحصیلی ، مقطع ، رشته و …) را به طور دقیق و صحیح وارد نمایید.

مراحل دیگر مربوط به ثبت نام آزمون دکتری از جمله تکمیل اطلاعات مربوط به سهمیه آزمون دکتری وزارت بهداشت را تکمیل نموده و فرآیند ثبت نام خود را قطعی نمایید.

دقت داشته باشید که پس از تکمیل کلیه اطلاعات در صورت طی درست مراحل، و انجام ثبت نام قطعی به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد. کد رهگیری و کد پرداخت مربوط به پرداخت هزینه آزمون را یادداشت نموده و تا پایان مراحل شرکت در آزمون نگهداری نمایید.

پرداخت هزینه آزمون دکتری در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

همان طور که پیش از این هم در قسمت نحوه ورود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت sanjeshp.ir توضیح داده شد باید ابتدا برای پرداخت وجه شرکت در آزمون اقدام نمایید. و بعد از پرداخت وجه مذکور امکان ثبت نام و ورود اطلاعات برای شما فراهم خواهد شد.

هزینه ثبت نام آزمون دکترا پزشکی در سال گذشته مبلغ دویست و هشت هزار و پانصد تومان بوده است . احتمال می رود این هزینه برای شرکت در آزمون سال 1402 مبلغ بالاتری باشد.

به روش گفته شده و با ورود اطلاعات مربوط به کارت بانکی، رمز عبور پویا و … هزینه شرکت در آزمون دکترا وزارت بهداشت را پرداخت کنید. دقت داشته باشید که بعد از پرداخت هزینه در سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت به شما کد خرید ارائه خواهد شد. این کد را برای استفاده در مراحل دیگر ثبت نام یادداشت نمایید.

  • لازم است پیش از ثبت نام در سایت سنجش پزشکی از کلیه شرایط و تطابق رشته پیشین و فعلی مورد انتخاب خود اطلاع داشته باشید زیرا در صورت وجود اشتباه و ثبت نادرست اطلاعات هزینه ثبت نام آزمون برگشت داده نخواهد شد.

  • داوطلبان علاقمند به شرکت در دو مجموعه امتحانی باید برای هر کدام از مجموعه های امتحانی به صورت جداگانه هزینه پرداخت نمایند.

 

در این مقاله در خصوص سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت sanjeshp.ir ، نحوه ورود به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت ، ثبت نام و … اطلاعاتی ارائه شد. در صورتی که سوال دیگری در این زمینه داشته و همچنین برای در میان گذاشتن نظرات و انتقادات خود می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. بعد از ارسال کامنت، به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

سؤالات متداول سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402

سایت ثبت نام آزمون دکترا وزارت بهداشت همان سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور با آدرس اینترنتی sanjeshp.ir می باشد.

دواطلبان می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت و به طریق گفته شده برای واریز وجه شرکت در آزمون اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون دکتری در دو رشته یا دو مجموعه می توانند درآزمون دکتری مربوط شرکت نمایند. اطلاعات بیشتر در این خصوص در متن بالا ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا