سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که علاقمند به دستیابی به جایگاه معلمی در پایه ابتدایی هستند می بایست پس از شرکت در آزمون کتبی در فرآیندی با نام ارزیابی تکمیلی شرکت نموده و در این مرحله نیز حد نصاب لازم را به دست آوردند.

طبق قوانین جدید استخدامی آموزش وپرورش، ارزیابی تکمیلی معلمان با تاثیر 60 درصدی، به عنوان جایگزین مصاحبه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی آموزش و پرورش می باشد و قبولی در این بخش، نقش مهمی در دسترسی به نتیجه نهایی خواهد داشت. داوطلبانی که در مرحله اول پذیرفته شده اند می بایست با ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران برای طی ادامه مراحل اقدام نمایند.

با توجه به اهمیت موضوع در ادامه به توضیح در رابطه با سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir  ، نحوه ورود و ثبت نام در سامانه ارزیابی آموزگاران و … خواهیم پرداخت. تا انتهای مطلب ما را دنبال کنید.

توجه : در صورت داشتن سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سایت ارزیابی تکمیلی آموزگاران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

نحوه اعتراض به نتایج نهایی آموزگاری

 عزیزانی که در ردیف قبولین نهایی در این مرحله از آزمون قرار نگرفته اند و نسبت به عدم قبولی خود در آموزش و پرورش معترض میباشند بعد از ۴۸ ساعت از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان ارزیابی شده خود مراجعه کنند تا نحوه ثبت اعتراض از طریق سامانه اعتراض به ارزیابی تکمیلی آموزگاران اطلاع حاصل نمایند.

مدت زمان ثبت اعتراض در سامانه ۲۰ روز از زمان اعلام نتایج آزمون خواهد بود. بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نخواهد گرفت.  لینک سامانه اعتراض به نتایج نهایی  jazb.sru.ac.ir/auth/login

ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir

سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

آموزش و پرورش کشور هر ساله جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای خدمت در سراسر کشور از جمله تامین نیروی مورد نیاز در پایه ابتدیی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نماید. علاقمندان واجد شرایط می توانند در این آزمون شرکت نمایند، معمولا در سال های گذشته فرآیند جذب در این ازمون از طریق قبولی در آزمون کتبی و آزمون مصاحبه انجام می گرفت.

در سال گذشته روند جذب نیرو تا حدودی دچار تغییر شده است و داوطلبانی که مرحله اول را با موفقیت طی نموده و حد نصاب لازم را کسب کرده اند می بایست برای ادامه مراحل به مرحله ارزیابی تکمیلی آموزگاران وارد شوند. به عبارتی مصاحبه آزمون استخدامی آموزگاران ابتدایی آموزش و پرورش با روندی به نام ” ارزیابی تکمیلی” جایگزین شده

و در واقع این مرحله تاثیر حدود ۶۰ درصدی در نمره لازم برای استخدام در وزارت پرورش و آموزش خواهد داشت و از این رو نقش مهمی در روند پذیرش داوطلبان دارد.

مقاله پیشنهادی » انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir

بخش های مهم ارزیابی تکمیلی آموزگاران شامل مورد کاوی، بحث گروهی، ارائه شفاهی و جلسه مصاحبه بوده و داوطلبان می بایست دارای آمادگی مناسب در این قسمت ها بوده و توانایی لازم را کسب کنند.

پذیرفته شدگان در مرحله اول، می بایست با ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir  برای انجام ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام نمایند. در ادامه مطلب درباره ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران و انجام ثبت نام توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سایت سازمان سنجش sanjesh.org

ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir 

مرحله ارزیابی تکمیلی آموزگاران در برگیرنده ی چهار بخش کلی است و داوطلبان پذیرش آموزگاری ابتدایی در این مرحله بر اساس شایستگی های معلمی مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند گرفت.

باید توجه داشته باشید که سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران با نشانی jazb.sru.ac.ir  در راستای دریافت اطلاعات و مدارک خواسته شده متقاضیان ایجاد شده است . علاوه بر بارگذاری مدارک لازم، داوطلبان می توانند اطلاعات لازم و کافی در رابطه با روند ارزیابی، مکان و سایر اطلاعات لازم را به دست آورند.

دقت داشته باشید با توجه به اهمیت مرحله ارزیابی تکمیلی آموزگان، داوطلبان باید در بازه های زمانی در نظر گرفته شده با ورود به این سامانه اقدام به ثبت نام و بارگذاری مدارک خواسته شده نمایند.

برای ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران باید به این ترتیب عمل کنید، تنها کافی است آدرس اینترنتی سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران یعنی jazb.sru.ac.ir  را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه ارزیابی تکمیلی معلمان وارد خواهید شد و می توانید برای ورود اطلاعات و یا انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ، اطلاعات خواسته شده شامل نام کاربری یا شماره تلفن همراه، رمز عبور و کد امنیتی مندرج در صفحه را وارد کنید. در ادامه مراحل بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

علاوه بر این روش با استفاده از رمز عبور یک بار مصرف نیز می توانید به حساب کاربری خود در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران ورود پیدا نمایید. به این منظور گزینه ورود با رمز یکبار مصرف را بفشارید.

ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران با رمز یک بار مصرف

پس از ورود به پنجره جدید، شماره تلفن همراه خود را وارد نموده و پس از تکمیل قیمت مربوطه به کد امنیتی بر روی گزینه ادامه کلیک کنید.

سایت ارزیابی تکمیلی آموزگاران

پس از این، کدی به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد، کد مربوطه را در کادر مخصوص آن وارد کرده و گزینه ثبت را بفشارید.

با انجام هر کدام از این روش ها می توانید به پنل کاربری خود وارد شده و برای آپلود مدارک و تکمیل اطلاعات اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه فیش حقوقی فرهنگیان

ثبت نام در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir 

در مرحله قبل در رابطه با ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir  به دو روش به طور کامل توضیح دادیم، با استفاده از راهنمایی های ارائه شده و به روش گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

باید توجه داشته باشید در صورتی که برای اولین بار است که به این سامانه وارد می شوید می بایست ابتدا ثبت نام نمایید .

در ادامه این مطلب می توانید نحوه ثبت نام در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران را مشاهده کنید.

برای انجام ثبت نام ابتدا به روش گفته شده به سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه ثبت نام (در تصویر مشخص شده است) را کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

در صورتی که دوره فعالی وجود داشته باشید می توانید آن ها را مشاهده نمایید.

در صورت فعال بودن دوره ها، دوره مد نظر خود را انتخاب کنید و روند ثبت نام خود را ادامه دهید.

چنانچه دوره فعالی در بازه زمانی ورود شما وجود نداشته باشد با پیغام “در حال حاضر هیچ دوره ای برای ثبت نام وجود ندارد” مواجه خواهید شد و می بایست در بازه های زمانی مشخص و اعلام شده به سایت مراجعه نمایید.

مراحل ثبت نام در سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

برای ورود مستقیم به سایت jazb.sru.ac.ir  کلیک کنید.

 همان طور که در متن بالا هم توضیح داده شد، داوطلبانی که پس از شرکت در آزمون کتبی، حد نصاب لازم را کسب کرده اند باید در مرحله بعد یعنی ارزیابی تکمیلی آموزگاران هم شرکت کنند و توانایی آنان احراز شود . ارزیابی تکمیلی آموزگاران در قالب حوزه‌های ارزیابی انجام می پذیرد، علاوه بر مصاحبه عمومی، در این حوزه ها ، رفتارهای استاندارد توسط ارزیابان آموزش‌دیده طبقه‌بندی رفتاری شده و مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد،

در این مقاله در رابطه با سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران، ورود به سامانه ارزیابی تکمیلی معلمان ابتدایی، ثبت نام سامانه و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت مشاهده نتایج نهایی آزمون آموزگاری 1401

تشریح نحوه اعتراض كارنامه‌ی نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی)

 داوطلبانی که در ردیف قبولین نهایی در این مرحله از آزمون قرار نگرفته‌اند و نسبت به عدم قبولی خود در آموزش و پرورش معترض هستند بعد از ۴۸ ساعت از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت اعتراض از طریق سامانه اعتراض (آدرس سامانه اعتراض ارزیابی تکمیلی آموزگاران به نشانی https://jazb.sru.ac.ir/auth/login) به ارزیابی تکمیلی آموزگاران مراجعه نمایند.

مدت‌زمان ثبت اعتراض در سامانه ۲۰ روز از زمان اعلام نتایج آزمون خواهد بود. بدیهی است بعد از اتمام مهلت تعیین شده اقدامی برای پذیرش درخواست صورت نخواهد گرفت.

️داوطلبان معترض از مراجعه و پیگیری حضوری به ادارات کل آموزش و پرورش استان، هسته‌های گزینش استان و یا ستاد وزارت آموزش و پرورش خودداری نمایند. رسیدگی به اعتراضات در آموزش و پرورش صرفاً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی رسیدگی به اعتراضات صورت می‌پذیرد. پاسخگویی به نتیجه اعتراض داوطلبان نیز حداکثر تا ۴۵ روز پس اتمام مهلت ثبت اعتراض، از این همین درگاه خواهد بود.

در خصوص داوطلبانی که صلاحیت‌های عمومی (گزینش) آنان مورد تأیید قرار نگرفته و در ستون وضعیت قبولی کارنامه اعلام نتایج نهایی با کد ۱۹ مشخص شده، ضروری است از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۰ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۰ ضمن مراجعه حضوری به هسته گزینش استان محل ارزیابی شده خود، نسبت به ارائه درخواست کتبی تجدیدنظر اقدام نموده و مراحل بررسی پرونده خود در فرایند تجدید نظر را از هسته مزبور پیگیری نمایند.

بدیهی است عدم ارائه درخواست تجدیدنظر در مهلت زمانی مذکور به منزله انصراف تلقی شده و به مراجعات و درخواست‌های پس از تاریخ ۱۴۰۲/۹/۱۰ ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین هسته‌های گزینش از پذیرش اعتراضات داوطلبان قبل از تاریخ ۱۴۰۲/۷/۱۰ به دلیل هم‌زمانی فرایندهای اجرایی آزمونه‌ای استخدام دبیری و دانشگاه فرهنگیان معذور هستند

سؤالات متداول سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران jazb.sru.ac.ir

سایت ارزیابی تکمیلی معلمان سامانه ای است که برای دریافت و بارگذاری اطلاعات و مدارک خواسته شده متقاضیان پذیرش آموزگاری ابتدایی ایجاد شده است.

سامانه ارزیابی فرهنگیان با نشانی اینترنتی jazb.sru.ac.ir  در دسترس می باشد.

به دو روش با استفاده از نام کاربری و رمز عبور یا استفاده از رمز عبور یک بار مصرف می توانید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید، در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

در این مورد در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارزیابی تکمیلی آموزگاران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا