سامانه آموزش مداوم ircme.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزش مداوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه آموزش مداوم در جهت افزایش سطح سلامت جامعه از طریق  ارائه آموزش های مداوم و برای به روز رسانی اطلاعات دانش آموختگان جامعه پزشکی کشور راه اندازی شده است. ورود به سامانه آموزش مداوم به آدرس ircme.ir امکان پذیر می باشد.

در جامعه امروزی و برای افزایش سطح سلامت افراد جامعه، لزوم آموزش مداوم و همیشگی جامعه پزشکی کشور که در خط اول سلامت جامعه هستند اجتناب ناپذیر است. این قشر از جامعه باید به طور مداوم آموزش دیده و از اطلاعات روز پزشکی دنیا مطلع باشند تا بتوانند دانش خود را به روز نگه داشته و در جهت تامین سلامت جامعه گام های موثری بردارند.

اداره کل آموزش مداوم کشور زیر نظر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور است. رسالت این اداره، رسیدن به هدف افزایش سطح سلامت جامعه با آموزش های مداوم و متوالی دانش آموختگان پزشکی کشور، تدوین راهبردها و سیاست های آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور، تدوین استانداردهایی جهت آموزش مداوم جامعه پزشکی، اعتبار بخشی مراکزآموزشی برای ارتقا سطح سلامت جامعه می باشد.

این اداره در راستای اهداف خود و افزایش سلامت افراد جامعه و برای پیشبر اهداف و اطلاع رسانی در مورد برنامه های خود اقدام به راه اندازی سامانه ای با نام سامانه یکپارچه آموزش مداوم پزشکی کشور نموده است.

در ادامه مطلب می توانید با سامانه آموزش مداوم ircme.ir ، نحوه ورود به سامانه آموزش مداوم پزشکی و عضویت در آن ، امکانات سامانه و… بیشتر آشنا شوید.

ورود به سامانه آموزش مداوم ircme.ir

سامانه آموزش مداوم ircme.ir

همان طور که اشاره شد در جامعه امروزی توجه به دانش روز و به روز رسانی اطلاعات برای برخورداری افراد جامعه از سطح سلامت قابل قبول امری ضروری و بسیار مهم است. دانش آموختگان رشته های پزشکی و افرادی که در این حیطه با سلامت مردم سر وکار دارند باید به صورت مداوم در حال برخورداری و بهره گیری از دانش روز بوده و سطح علمی خود را با توجه به دانش کسب شده در سطح بین المللی به روز رسانی کنند و از روش ها و متدهای جدید در این زمینه بهره ببرند تا بتوانند در جهت ارتقا سطح سلامت افراد جامعه نقش موثری داشته باشند.

سامانه آموزش مداوم پزشکی کشور در جهت افزایش سطح سلامت جامعه ا ز طریق آموزش مداوم به جامعه پزشکی کشور راه اندازی شده است. افرادی که قصد ورود به سامانه آموزش مداوم می توانند با مراجعه به www.ircme.ir مستقیم وارد این سامانه شوند.

سامانه آموزش مداوم پزشکی با آدرس اینترنتی  ircme.ir در دسترس می باشد و دانش آموختگان رشته های پزشکی در سطح کشور می توانند به این سامانه مراجعه نموده و بعد از عضویت در این سامانه از کلاس ها و دوره های در حال برگزاری اطلاع پیدا نموده و در این دوره ها شرکت نمایند.

با استفاده از این سامانه، فارغ التحصیلان و دانش آموختگان رشته های پزشکی میتوانند در کلاس های آموزشی و وبینارها که در این سامانه ارائه شده است شرکت نمایند و اطلاعات و سطح علمی خود را ارتقا داده و در حد مطلوب نگاه دارند.

لازم است توجه داشته باشید که فقط فارغ التحصیلان رشته پزشکی می توانند در این سامانه عضو شده و برای استفاده از خدمات و امکانات آن اقدام نمایند و عضویت در این سامانه برای افراد عادی امکان پذیر نمی باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت سنجش پزشکی sanjeshp.ir

ورود به سامانه آموزش مداوم ircme.ir

سامانه آموزش مداوم با آدرس اینترنتی ircme.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد و این افراد می توانند برای برخورداری از کلاس ها و وبینارهای مختلف به این سامانه مراجعه نمایند.

پیش از راه اندازی این سامانه، مراکز آموزش مداوم ircme ir سطح کشور دارای سامانه های مجزا و مخصوص به خود بودند ولی طبق بررسی هایی که اداره کل آموزش مداوم پزشکی کشور انجام داد، سامانه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، به عنوان سامانه برتر در این زمینه شناخته شد و بعد از آن کار ارتقا این سامانه برای خدمت رسانی و سرویس دهی به تمامی مراکز آموزش مداوم انجام پذیرفت.

برای ورود به سامانه آموزش مداوم، ابتدا آدرس اینترنتی سامانه آموزش مداوم یعنی ircme.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید.

آموزش تصویری ورود به سامانه آموزش مداوم ircme.ir| با جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به صفحه اصلی ircme ir سامانه آموزش مداوم کشور وارد خوهید شد.

آموزش مداوم

  • برای ورود به پنل کاربری خود بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید. 

به سامانه آموزش مداوم

  • بعد از ورود به صفحه جدید، می توانید کد ملی و رمز عبور را در فیلد مربوطه وارد نموده وبعد از وارد کردن کد امنیتی مندرج در صفحه به پنل کاربری خود در سامانه وارد شوید.

ورود به سامانه آموزش مداوم 2

  • بعد از ورود به این سامانه می توانید به فراخور نیاز خود از امکانات این سامانه استفاده نموده و در کلاس ها و برنامه های مختلف آن شرکت نمایید. برای ورود به سامانه آموزش مداوم با موفقیت انجام شد.

ورود به سامانه آموزش مداوم تهران ircme.ir

نحوه ورود برای همه استان همانند آموزش بالا می باشد و افرادی که قصد ورود به سامانه آموزش مداوم تهران را دارند کافیست آموزش بالا را انجام دهند تا وارد سایت مربوطه شوند.

مقاله پیشنهادی » سامانه نوید دانشگاه های علوم پزشکی

فیلم آموزشی ورود به سامانه آموزش مداوم پزشکی و عضویت در سامانه آموزش مداوم ircme.ir 

عضویت در سامانه آموزش مداوم ircme.ir

دانش آموختگان پزشکی کشور می توانند به سامانه ircme.ir مراجعه نموده و از خدمات و امکانات مختلف این سامانه استفاده نمایند.

این افراد می تواند بعد از مراجعه به سامانه، از برنامه های مختلف که به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود و همچنین زمان بندی وبینارهای مختلف مطلع شده و جزئیات هر کدام از این برنامه ها را مشاهده نمایند.

بعد از مشاهده برنامه ها و وبینارهای مختلف در صورت تمایل و بعد از پرداخت هزینه شرکت، در دوره مورد علاقه خود شرکت نمایند.

این دانش آموختگان در صورتی که تمایل به اخد مدرک پایان دوره دارند باید بعد از شرکت در دوره های ارائه شده در سامانه ircme.ir ، برای شرکت در آزمون پایان دوره اقدام نموده و در صورت کسب حد نصاب لازم، مدرک پایان دوره مورد نظر را اخذ نمایند.

 برای ثبت نام و عضویت در سامانه آموزش مداوم باید به این نحو عمل نمایید.

ابتدا به سامانه ircme.ir وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه ” جهت عضویت اینجا را کلیک نمایید”  کلیک کنید.

در سامانه آموزش مداوم

کد ملی خود را وارد نموده و در ادامه عبارت امنیتی درج شده در صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه ثبت و ادامه کلیک نمایید

عضویت در سامانه آموزش مداوم

دقت داشته باشید که اطلاعات خود در سامانه آموزش مداوم را به طور صحیح وارد نمایید.بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام، کد ملی شما به عنوان نام کاربری شما در نظر گرفته خواهد شد.

بعد از هدایت به صفحه جدید، ابتدا باید مرکز میزبان خود را مشخص نمایید. مرکز میزبان در حقیقت یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور است که اموری مانند ویرایش پروفایل و صدور گواهی نامه را انجام می دهد

دقت داشته باشید که تغییر مرکز میزبان فقط توسط مرکز میزبان فعلی انجام خواهد شد.

  در ادامه اطلاعات درخواست شده از قبیل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعات شغلی و تحصیلی خود را وارد نمایید.

در انتها و پس از تکمیل این اطلاعات بر روی گزینه ثبت کلیک نمایید.

بعد از انجام این مراحل ثبت نام، در صفحه جدید رمز عبور داوطلب نمایش داده می شود. باید این رمز عبور را یادداشت و به همراه داشته باشید زیرا از این به بعد ورود شما به سامانه آموزش مداوم با استفاده از این رمز عبور امکان پذیر خواهد بود.

مقاله پیشنهادی «  سامانه آموزش مداوم اصفهان cme.mui.ac.ir

امکانات سامانه آموزش مداوم ircme.ir 

سامانه ircme.ir در جهت افزایش سطح سلامت جامعه و ارتقا و به روز رسانی دانش و  سطح سواد فارغ التحصیلان پزشکی کشور راه اندازی شده است. این سامانه دارای امکانات مختلفی بوده و به ارائه خدمات مختلفی به این قشر می پردازد.

توجه داشته باشید که تنها فارغ التحصیلان رشته های پزشکی دانشگاه های کشور می توانند در این سامانه عضو شوند.

این سامانه در جهت نیل به اهداف خود به ارائه امکانات مختلفی می پردازد. از جمله امکانات سامانه آموزش مداوم می توان به موارد زیر اشاره نمود.

–        اطلاع رسانی در مورد آموزش ها به افراد مشمول آموزش مداوم

–        ثبت نام در برنامه ها و کلاس های حضوری و غیر حضوری

–        صرفه جویی در زمان و تسریع روند ثبت نام مشمولین در سامانه( به علت ثبت اطلاعات اولیه در سامانه آموزش مداوم

–        امکان نمایش کارنامه آموزش مشمولان

–        مدیریت لیست ثبت نام افراد مشمول در برنامه های مختلف

–        اطلاع رسانی به مشمولان و دبیران از طرق ارتباطی مختلف ( از طریق پست الکترونیک، پیام کوتاه و …)

–        حذف روش زمان بر و پر هزینه ارسال مکاتبات و مستندات به صورت کاعذی و ارسال مجوزهای مربوط برنامه های آموزشی از طریق سامانه آموزش مداوم

–        حذف روش کاغذی، و کاهش زمان دسترسی ستاد به اطلاعات صادره توسط مراکز آموزش مداوم

–        آنلاین شدن فرآیند ثبت مجوز فالیت مراکز آموزشی مختلف و تسهیل فرآیند صدور مجوز

–        امکان جستجوی برنامه های آموزشی توسط مشمولان و مراکز آموزش مداوم

مقاله پیشنهادی « سامانه رشد وزارت بهداشت

مراکز آموزش مداوم کشور ircme.ir

در سامانه آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور، لیستی از مراکز آموزش مداوم کشور ارائه شده است. برای دسترسی به اطلاعات این مراکز آموزشی باید به این طریق عمل نمایید.

ابتدا به سامانه ircme.ir وارد شوید.

بعد از ورود به این سامانه از منو بالا بر روی گزینه مراکز آموزش مداوم کلیک نمایید.

بعد از ورود به صفحه جدید لیست و شماره تلفن مراکز آموزش مداوم به تفکیک نوع آن ها نمایش داده می شود.

 در این صفحه دسته بندی های مختلفی ارائه شده است با انتخاب گزینه فلش روبری این دسته بندی ها، می توانید به لیست مربوط به آن دسته بندی دسترسی پیدا  کرده و از اطلاعات آن استفاده نمایید.

مراکز آموزش مداوم

لیست مراکز آموزش مداوم کشور

سامانه آموزش مداوم توسط اداره کل آموزش مداوم جامعه پزشکی کشور و با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه از طریق ارائه آموزش های مداوم به دانش آموختگان جامعه پزشکی کشور راه اندازی شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی ircme.ir در دسترس می باشد

در صورت داشتن هر گونه سال در این رابطه می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد azmoon.org

پشتیبانی سامانه آموزش مداوم ircme.ir

Titr متقاضیان گرامی جهت جلوگیری از اتلاف وقت کارشناسان پشتیبان سامانه آموزش مداوم و همچنین برای تسهیل امور، ابتدا بخش راهنمـــا و هم چنین بخش پرسش های متــداول را در سامانه آموزش مداوم ircme.ir مطالعه فرمائید و در صورتی راه حل مشکل در این دو بخش وجود نداشت جهت دریافت خدمات پشتیبانی سایت آموزش مداوم ircme.ir موضوع مورد را  در کادر های مربوط نوشته و برای پشتبانی ارسال کنید.

ابتدا برای ورود به قسمت های راهنما و پرسش های متداول سایت آموزش مداوم بر روی گزینه های زیر کلیک کنید.

پشتیبانی سامانه آموزش مداوم ircme.ir

برای ارسال تیکت به پشتبانی  سامانه آموزش مداوم ircme.ir بر روی دکمه زیر کلیک کنید. توجه داشته باشید برای استفاده از این بخش باید به حساب کاربری خود در سامانه آموزش مداوم وارد شده باشید.

لیست دانشگاه های علوم پزشکی مداوم کشور

لیست تمام دانشگاه های علوم پزشکی مداوم کشور
 
کد مرکز نام مرکز آدرس سامانه تلفن
11111 دانشگاه علوم پزشکی ایران iran.ircme.ir 021-88622544،88622739
11160 دانشگاه علوم پزشکی تهران tehran.ircme.ir 021-42036000,42036001 داخلی های 404-406-407-409
11300 دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی beheshti.ircme.ir 021-23872301-3
11400 دانشگاه علوم پزشکی البرز karaj.ircme.ir 026-32563317
11808 دانشگاه علوم پزشکی قم qom.ircme.ir 025-37707843
11816 دانشگاه علوم پزشکی هوشمند vums.ircme.ir 021-41134 داخلی 119
12111 دانشگاه علوم پزشکی اراک arak.ircme.ir 086-32248083
12112 دانشکده علوم پزشکی ساوه saveh.ircme.ir 086-42250204
12113 دانشکده علوم پزشکی خمین khomein.ircme.ir 086-46226006
13111 دانشگاه علوم پزشکی گیلان gilan.ircme.ir 013-33346649 داخلی 306
14111 دانشگاه علوم پزشکی مازندران mazandaran.ircme.ir 011-33044295
14112 دانشگاه علوم پزشکی بابل babol.ircme.ir 011-32190593
15111 دانشگاه علوم پزشکی تبریز tabriz.ircme.ir 041-33378850
15112 دانشکده علوم پزشکی مراغه maraghe.ircme.ir 041-37276363
15113 دانشکده علوم پزشکی سراب sarab.ircme.ir  
16111 دانشگاه علوم پزشکی ارومیه oroumiyeh.ircme.ir 044-31937320
16112 دانشکده علوم پزشکی خوی khoy.ircme.ir 044-36255777
17111 دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه kermanshah.ircme.ir 083-38364035،38378519
18111 دانشگاه علوم پزشکی اهواز ahvaz.ircme.ir 061-33738609
18112 دانشگاه علوم پزشکی دزفول dezfoul.ircme.ir 061-42429732
18113 دانشکده علوم پزشکی بهبهان behbahan.ircme.ir 061-52722014
18114 دانشکده علوم پزشکی آبادان abadan.ircme.ir 061-53267800
18115 دانشکده علوم پزشکی شوشتر shoushtar.ircme.ir 06136215755
19111 دانشگاه علوم پزشکی شیراز shiraz.ircme.ir 071-32300037,32351256
19112 دانشگاه علوم پزشکی جهرم jahrom.ircme.ir 071-54340404
19113 دانشگاه علوم پزشکی فسا fasa.ircme.ir 071-53350994
19114 دانشکده علوم پزشکی لارستان larestan.ircme.ir 071-52255512 الی 6 داخلی 166
20111 دانشگاه علوم پزشکی کرمان kerman.ircme.ir 034-32114769
20114 دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان rafsanjan.ircme.ir 034-34259172
20115 دانشگاه علوم پزشکی جیرفت jiroft.ircme.ir 034-43316386
20116 دانشگاه علوم پزشکی بم bam.ircme.ir 09388908669
20117 دانشکده علوم پزشکی سیرجان ircme.ir  
21111 دانشگاه علوم پزشکی مشهد mashhad.ircme.ir 051-31409142 الی 44
21112 دانشکده علوم پزشکی تربت جام trjums.ircme.ir 051-52522113
21113 دانشگاه علوم پزشکی بیرجند birjand.ircme.ir 056-32395680
21114 دانشکده علوم پزشکی اسفراین esfarayen.ircme.ir 058-37223504
21115 دانشگاه علوم پزشکی سبزوار sabzevar.ircme.ir 051-44018463
21116 دانشگاه علوم پزشکی گناباد gonabad.ircme.ir 051-57220585
21117 دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی khorasanshomali.ircme.ir 058.3151 داخلی 1335 الی 1340
21118 دانشگاه علوم پزشکی نیشابور neyshabour.ircme.ir 051-43307209
21119 دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه thums.ircme.ir 051-52226013
22111 دانشگاه علوم پزشکی اصفهان esfahan.ircme.ir 36688364 و 37923367-031
22114 دانشگاه علوم پزشکی کاشان kashan.ircme.ir 031-55589005
23111 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان zahedan.ircme.ir 054-33295776
23114 دانشگاه علوم پزشکی زابل zabol.ircme.ir 054-32232143
23115 دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر iranshahr.ircme.ir 054-37210479
24111 دانشگاه علوم پزشکی کردستان kordestan.ircme.ir 087-33664643 داخلی 8238 و 8240
25111 دانشگاه علوم پزشکی همدان hamedan.ircme.ir 081-38382012
26311 دانشگاه علوم پزشکی شهر کرد shahrekord.ircme.ir 038-33337390
27111 دانشگاه علوم پزشکی لرستان lorestan.ircme.ir 066-33211309,33244507
28111 دانشگاه علوم پزشکی ایلام ilam.ircme.ir 084-32235742
29111 دانشگاه علوم پزشکی یاسوج yasouj.ircme.ir 074-33233024
30111 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر boushehr.ircme.ir 077-33330837
31111 دانشگاه علوم پزشکی قزوین qazvin.ircme.ir 028-33344317
31200 دانشگاه علوم پزشکی زنجان zanjan.ircme.ir 33018660 – 024
32111 دانشگاه علوم پزشکی سمنان semnan.ircme.ir 023-33434589
32112 دانشگاه علوم پزشکی شاهرود shahroud.ircme.ir 023-32394020
33111 دانشگاه علوم پزشکی یزد yazd.ircme.ir 035-37258474
34111 دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس bandarabbas.ircme.ir 076-33347017
35111 دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ardabil.ircme.ir 045-33522087
35112 دانشکده علوم پزشکی خلخال khalkhal.ircme.ir  
36111 دانشگاه علوم پزشکی گلستان golestan.ircme.ir 017-32451662
99999 ی ی ی ticket.ircme.ir  
11800 دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله baghiyatallah.ircme.ir 021-87555619
11803 معاونت علوم پزشكي_دانشگاه آزاداسلامي azadislamic.ircme.ir 021-47916901
11804 دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی uswr.ircme.ir 021-22180147
11805 دانشگاه علوم پزشکی ارتش artesh.ircme.ir 021-43822424,43822044
11809 دانشگاه شاهد shahed.ircme.ir 021-51215094
11815 دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس modares.ircme.ir 021-82883822
19115 دانشکده علوم پزشکی گراش gerash.ircme.ir  
21120 مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان varastegan.ircme.ir 051-35091160
25112 دانشکده علوم پزشکی اسد آباد asadabad.ircme.ir  
سؤالات متداول سامانه آموزش مداوم ircme.ir
برای ورود به سامانه آموزش مداوم تهران کرمانشاه اصفهان و .. سایر استان ها کافیست به آدرس اینترنتی http://ircme.ir مراجعه کنید. ircme ir سامانه آموزش مداوم هم اکنون فعال بوده و در دسترس کاربران قرار دارد.
برای ورود به سامانه آموزش مداوم تهران کرمانشاه اصفهان و .. سایر استان ها کافیست به آدرس اینترنتی http://ircme.ir مراجعه کنید.

آدرس سامانه آموزش مداوم ircme.ir می باشد.

 در صورتی که نام ، نام خانوادگی یا رشته تحصیلی شما در سامانه اشتباه ثبت شده باشد ، جهت ویرایش آن لازم است با دانشگاه مرکز میزبانتان تماس حاصل فرمایید.

مشمولین محترم جهت شرکت در آزمون برنامه های وبینار می توانند از اپلیکیشن اندروید و یا از سامانه تحت وب استفاده نمایند.

جهت آشنایی با نحوه آزمون تحت وب این راهنمـــــــــــــا را مطالعه بفرمائید.

و جهت آشنایی با نحوه آزمون با استفاده از اپلیکیشن اندروید این راهنمـــــــــــــا را مطالعه بفرمائید.

6/6 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آموزش مداوم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا