سامانه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شاید شما هم در رابطه با ثبت نام دانش آموزان جدید در مقاطع مختلف و سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود سوال داشته و یا در صدد دریافت راهنمایی بیشتر در مورد ثبت نام این دانش آموزان می باشید.

در صورتی که اولیا دانش آموز یا دانش آموز جدید الورود به مدرسه هستید مطلب زیر می تواند راهنمایی برای ثبت نام شما در مقطع تحصیلی جدید باشد.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … خواهیم پرداخت. برای دریافت اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سن ورود به اول ابتدایی

۶ ساله‌های متولد «مهر» به بعد می‌توانند کلاس اول بروند؟ معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش: تا پایان مرداد ثبت‌نام دانش آموزانی که ۶ سال تمام دارند و متولد قبل مهر هستند انجام می‌شود. پس از تعیین ظرفیت کلاس‌ها، در صورت وجود ظرفیت در مدرسه، بچه‌هایی که سال قبل پیش دبستانی را گذرانده‌اند و الان متولد مهر ماه هستند، در پایه اول ابتدایی ثبت نام می‌شوند.

سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود

امروزه برای انجام بسیاری از امور ، سامانه ها و سایت های زیادی در نظر گرفته شده است و افراد مختلف می توانند به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به این سامانه ها برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

دانش آموزان مقطع اول ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم برای ورود به مقطع تحصیلی جدید باید به سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود وارد شده و برای پایه تحصیلی جدید ثبت نام نمایند.

این دانش آموزان به علت اینکه مدرسه محل تحصیل آن ها تغییر پیدا می کند می بایست در این سامانه ثبت نام نمایند.

تمامی دانش آموزانی که در حال ورود به پایه تحصیلی اول ابتدایی ، هفتم و دهم متوسطه می باشند باید با مراجعه به سامانه پادا pada.medu.ir  ثبت نام خود برای ورود به پایه تحصیلی جدید را انجام دهند.

علاوه بر دانش آموزان گفته شده دانش آموزانی که در طول دوران تحصیل، مدرسه محل تحصیل خود را تغییر دهند نیز می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.

دانش آموزان میان پایه، یعنی دانش آموزان در حال تحصیل در پایه های تحصیلی دوم، سوم، چهارم، پنجم، ششم، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم لازم نیست قبل از شروع سال تحصیلی جدید برای ثبت نام به سایت پادا مراجعه نمایند.به این دلیل که این دانش آموزان بعد از قبولی در پایه تحصیلی پیشین خود به طور خود به خود در سامانه ارتقا پایه پیدا نموده و به پایه تحصیلی جدید انتقال داده می شوند.

سامانه پادا که سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان نیز نامیده می شود به ارائه خدمات و امکانات مختلفی به دانش آموزان می پردازد. یکی از مهمترین این خدمات ، ثبت نام دانش آموزان در مدارس محل تحصیل با استفاده از این سامانه می باشد.

نحوه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در سامانه پادا

امروزه بسیاری از امور با مراجعه به سامانه های راه اندازی شده انجام می پذیرد. وزارت آموزش و پرورش هم در راستای بهبود خدمات رسانی به دانش آموزان، معلمان و عموم مردم اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نموده است. مراجعه به این سامانه ها و انجام بسیاری از امور با استفاده از آن ها ، افراد را مراجعات غیر ضروری بی نیاز کرده وعلاوه بر این باعث کاهش هدر رفت و اتلاف زمان می گردد.

یکی از سامانه های راه اندازی شده سامانه پادا است که به ارائه امکانات مختلف از جمله ثبت نام مدرسه، دریافت کارنامه دانش آموزی و … می پردازد.

دانش آموزان جدید الورود به پایه های تحصیلی اول دبستان ، هفتم متوسطه و دهم متوسطه برای ورود به مقطع جدید می بایست در این سامانه ثبت نام نماید. علاوه بر این دانش آموزان، دانش آموزانی که مدرسه محل تحصیل خود را تغییر می دهند نیز باید برای ثبت نام در مدرسه جدید در سامانه پادا ثبت نام کنند.

در ادامه در مورد نحوه  ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در سامانه پادا توضیح خواهیم داد.

بعد از ورود به سامانه پادا باید به این صورت عمل نماید.

بعد از ورود به سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در صورتی که در صدد ثبت نام دانش آموز پایه اول ابتدایی می باشید بر روی گزینه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام دانش آموزان جدید الورود

 

اگر دانش آموز می بایست در سال تحصیلی جدید در مقطع هفتم یا دهم متوسطه ادامه تحصیل دهد بر روی گزینه پیش ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ثبت نام دانش آموزان جدید الورود

 

دانش آموزانی که مدارس محل تحصیل خود را تغییر داده اند نیز باید از طریق گزینه پیش ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعات درخواست شده از قبیل اطلاعات هویتی خود، مقطع و پایه تحصیلی و … را با دقت تکمیل نمایید.

پس از اینکه در سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود نام نویسی کردید. اطلاعات شما از طرف مدیر مدرسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بعد از تایید توسط مدیر مدرسه یک کد 8 رقمی به شما داده خواهد شد که این کد هشت رقمی در واقع رمز عبور شما به سامانه پادا است و شما می توانید برای ورود به این سامانه با استفاده از رمز عبور دریافتی اقدام نمایید.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد تمامی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ، دانش آموزان مقطع تحصیلی هفتم ، دهم متوسطه و تمامی دانش آموزانی که اقدام به تغییر مدرسه محل تحصیل خود نموده اند می بایست برای انجام ثبت نام خود در مدرسه جدید به سامانه پادا مراجعه نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود یا همان سامانه پادا باید به این ترتیب عمل نمایید.

 در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت پادا ( سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ) یعنی pada.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور می توانید به طور مستقیم به سایت پادا یا پرونده الکترونیکی دانش آموزان وارد شوید.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد بعد از ارسال و تایید اطلاعات توسط مدیر مدرسه، کد 8 رقمی برای شما ارسال خواهد شد که این کد در واقع رمز عبور شما برای ورود به سامانه پادا می باشد.

بعد از ورود به سامانه پادا اطلاعات کاربری خود از قبیل نام کاربری و کلمه عبور را در کاردهای مخصوص وارد نموده و بعد از انجام این مرحله عبارت امنیتی درج شده در صفحه را  نیز وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از این و با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در  سایت پادا pada.medu.ir وارد خواهید شد.

با استفاده از لینک زیر می توانید به سایت پادا وارد شوید.

زمان ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در سامانه پادا

ممکن است شما نیز در خصوص زمان ثبت نام ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در سامانه پادا سوال داشته و یا دچار ابهام باشید.

اگرچه زمان ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در سامانه پادا برای سال تحصیلی 1402 هنوز مشخص نشده است ولی معمولا دانش آموزان از تاریخ 1 خرداد ماه قادر خواهند بود با مراجعه به این سامانه برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود ، نحوه ثبت نام و… پرداختیم. در صورتی که سوال ، انتقاد یا پیشنهادی دارید می توانید با ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید.

سایت پادا pada با توجه به رفع نیاز های اولیه دانش آموزان و والدین دانش آموزان در چند سال اخیر شروع به فعالیت کرده است. از امکانات این وبسایت میتوان به «ثبت نام غیر حضوری، مشاهده کارنامه دانش اموزان از طریق سامانه و…  اشاره کرد.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود 1402

دانش آموزان جدید الورود برای انجام ثبت نام خود باید به سایت pada.medu.ir مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در متن بالا ارائه شده است.

در خصوص زمان ثبت نام دانش آموزان در سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود در مطلب بالا توضیح داده شده است.

دانش آموزان می توانند  بعد از دریافت کد هشت رقمی یا رمز عبور خود به سامانه ثبت نام دانش آموزان جدید الورود وارد شده و برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند. نحوه ورود به سامانه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

6/6 - (17 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام دانش آموزان جدیدالورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا