ورود به سایت نهاد دانشجویی ecnahad.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت نهاد دانشجویی ecnahad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت نهاد  سایت نهاد دانشجویی سایت نهاد رهبری سایت نهاد معارف سایت نهاد دانشگاه آزاد سایت نهاد رهبری دانشگاه ec.nahad.irسایت نهاد  انجام آزمون نهاد  سایت نهاد فنی حرفه ای

با افزایش روند استفاده از سامانه های مجازی، سامانه های زیادی برای آموزش غیر حضوری در مقاطع و دانشگاه های مختلف راه اندازی شد که به ارائه مطالب آموزشی و ارتقا سطح دانش به صورت غیر حضوری می پردازند. سایت نهاد ecnahad.ir یا همان سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان به نشانی اینترنتی ec.nahad.ir با هدف ارائه خدمات غیرحضوری  راه اندازی شده است.

سایت نهاد ecnahad.ir ،  دانشجویان می توانند با ورود به این سامانه نهاد دانشجویی ، به تمامی منابع درسی و غیر درسی درسترسی دارند و برای بهره مندی دانشجویان و افراد مختلف از مطالب آموزشی و ارائه کلاس ها در حوزه معارف اسلامی، علوم سیاسی و … طراحی و راه اندازی شده است البته حوزه آموزشی سایت نهاد فقط مختص معارف نبوده و شامل آموزش در زمینه های زمینه هایی مانند علوم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ، مهارتی نیز می شود.

همان گونه که در اول مقاله نیز به آن اشاره کرده ایم سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان که به عنوان سایت نهاد نیز شناخته می شود جهت رفاه دانشجویان ایجاده شده است شاید بخواهید  در مورد سایت نهاد ecnahad.ir اطلاعت بیشتر کسب کنید که در این مقاله در مورد معرفی سایت نهاد ، ورود به سایت نهاد ، سایت نهاد دانشجویی ، و … صحبت خواهیم کرد.

 

سایت نهاد دانشجویی ecnahad.ir

سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ecnahad.ir برای ارتقا سطح دانش دانشجویان وسایر افراد جامعه بنیان نهاده شده است تا افراد از آموزش های ارائه شده به صورت غیر حضوری استفاده نموده و در دوره های برگزار شده سامانه سایت نهاد ecnahad.ir به  صورت آنلاین نیز شرکت نمایند.

دانشجوهان دانشگاه های فرهنگیان، دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور، دانشجویان دانشگاه آزاد و به طور کلی کلیه دانشجویان دانشگاه های کشور از طریق سایت نهاد می توانند به اطلاعات مد نظر و مفاهیم آموزشی متنوع دسترسی پیدا کنند.

اساتید فعال در حوزه هایی مانند علوم معارف، هنر، رسانه، فرهنگ ، علوم سیاسی می توانند با استفاده از اماکانات سایت نهاد با دانشجویان در ارتباط بوده ، از طریق سایت نهاد به برگزاری کلاس های آموزشی اقدام کنند و دوره های آموزشی مختلف و آزمون های ارزشیابی را از طریق ec.nahad.irسایت نهاد برگزار نمایند.

ورود به سایت نهاد ecnahad.ir

سایت نهاد  ecnahad.ir یا سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان برای ارائه مفاهیم آموزشی در زمینه معارف اسلامی و فرهنگی، سیاسی و.. راه اندازی شده است و کلیه افراد از دانشجویان، کارکنان شاغل در دانشگاه ها و … می توانند به سامانه  ecnahad.ir مراجعه کرده و از آموزش ها در زمینه های مختلف  استفاده نمایند.

در ادامه می توانید نحوه ورود به سایت نهاد  ecnahad.ir را مطالعه نمایید.

برای ورود به سایت نهاد ، ابتدا در صفحه مرورگر تلفن همراه و یا کامپیوتر خود ، آدرس اینترنتی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان یا همان سایت نهاد یعنی ecnahad.ir را وارد نموده وسپس جستجو نمایید.

پس از جستجو عبارت مذکور شما به طور مستقیم به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان یا ec.nahad.irسایت نهاد وارد خواهید شد

نهاد دانشجویی ورود
نهاد دانشجویی ورود

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت نهاد می توانید امکانات کلی این سامانه را مشاهده کنید. برای ورود به سایت نهاد، بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

بعد از ورود به صفحه جدید، برای ورود به این سامانه باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

در این مرحله ، کد ملی و رمز خود را وارد نموده و گزینه مربوط به پاسخ امنیتی را نیز کامل کنید. در ادامه بر روی کلمه ورود کلیک نمایید.

ورود به سایت نهاد

بعد از ورود به صفحه خود در سایت نهاد دانشجویی ، مواردی در قالب تعهد نامه برای شما ذکر شده است. این موارد را مطالعه کرده و گزینه “موارد را مطالعه کرده و با آگاهی کامل می پذیرم” را انتخاب نمایید.

بعد از گذراندن این مرحله، لیست اساتید مختلف در رشته معارف نمایش داده شده است، نام استاد مورد نظر را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب استاد مد نظر بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. می توانید اطلاعات مربوط به درس مانند تعداد جلسات و ساعت و… را مشاهده کنید و در ادامه برای ورود به کلاس و استفاده از محتوای آموزش ارائه شده اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سامانه نجاح حوزه علمیه

سایت نهاد دانشگاهی ecnahad.ir

سایت نهاد دانشگاهی ecnahad.ir

سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ecnahad.ir از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه آموزشی شروع نموده است و افراد علاقمند می توانند د رهر ساعتی از شبانه روز به این سامانه مراجعه نموده و از محتواهای آموزشی موجود در سایت استفاده کنند یا در آزمون های مختلف برگزار شده توسط اساتید شرکت کرده و ارزشیابی شوند.

سایت نهاد ecnahad.ir  فقط مخصوص آموزش به دانشگاهیان در زمینه های مختلف نبوده و کارکنان دانشگاه ها و افراد دیگر نیز می توانند از مطالب آموزشی موجود در این سامانه بهره ببرند و در دوره های مختلف ارائه شده در این ecnahad.ir سامانه شرکت کرده و علاوه بر کسب دانش و مهارت در یک زمینه خاص، در آزمون های دوره مذکور شرکت کرده ومدرک آن دوره را  دریافت نمایند.

سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان ecnahad.ir مخصوص به دانشگاه خاصی نمی باشد و کلیه دانشجویان سراسر کشور در هر دانشگاهی که باشند می توانند از مفاهیم و محتواهای آموزشی ارئه شده در این سامانه استفاده نمایند.

دانشجویان دانشگاه های مختلف می توانند به سایت نهاد دانشگاهی مراجعه نموده و  با استفاده از آن در کلاس های معارف خود شرکت کنند. همچنین اساتید حوزه معارف اسلامی نیز می توانند با استفاده از سایت نهاد اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین نمایند.

دوره های مختلفی در این سامانه برگزار می گردد  بعضی از این دوره ها به صورت اختیاری بوده و می توانید در صورت علاقه مندی در این دوره ها شرکت نمایید. بعضی دوره ها هم نیز به صورت اجباری بوده و باید در این دوره ها شرکت نموده و در پایان نیز در آزمون درس مورد نظر شرکت کنید و حد نصاب لازم را کسب کنید.نمره کسب شده در آزمون را باید به اساتید مربوطه در دانشگاه ارائه کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

فراموشی رمز عبور در سایت نهاد دانشگاهی

اگر در هنگام ورود به سایت نهاد ecnahad.ir رمز عبور خود را فراموش کردید. بعد از ورود به صفحه اصلی سایت نهاد  برروی گزینه ورود  (صفحه ورود اطلاعات برای وارد شدن به سامانه) کلیک نمایید. در پایین این صفحه  بر روی گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید.

رمز عبور سایت نهاد

در صفحه  جدید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید و گزینه دریافت لینک بازنشانی را بفشارید. در ادامه می توانید رمز عبور خود را بازیابی نمایید.

ثبت نام در سایت نهاد دانشگاهی ecnahad.ir

برای اینکه بتوانید در سایت نهاد از آموزش های ارائه شده استفاده نموده و در دوره ها شرکت نمایید باید ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده باشید. اگر ثبت نام نکرده اید و رمز عبور خود را دریافت نکردید می توانید  در ادامه نحوه ثبت نام سایت نهاد ecnahad.ir را مطالعه کنید

برای ثبت نام در سایت نهاد، ابتدا به روش گفته شده به سایت نهاد ecnahad.ir مراجعه کنید

در صفحه اصلی سایت نهاد بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

 

نام سامانه نهاد

 

  • برای ثبت نام در سایت نهاد باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در جای مخصوص آن وارد نموده و گزینه ” بعدی ” را کلیک نمایید.

ثبت نام در سایت نهاد 1

  • در صفحه جدید ، اطلاعات خواسته شده مانند نام نام خانوادگی، آدرس ایمیل،  تاریخ تولد و …. را تکمیل کنید و بر روی گزینه بعدی کلیک نموده و ثبت نام خود در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان را تکمیل نمایید.

مقاله پیشنهادی «  سامانه رشد کارمند وزارت بهداشت

آزمون سایت نهاد دانشگاهی ecnahad.ir

در سایت نهاد علاوه بر شرکت در دوره های مختلف و شرکت در کلاس های آموزشی دانشگاه، می توانید در آزمون های آنلاین ارائه شده در سامانه نیز شرکت نمایید.

پس از قبولی در این آزمون ها، اگر نمره لازم را کسب کردید گواهی مربوط به گذراندن دوره با موفقیت را دریافت می کنید. در صورتی هم که حد نصاب لازم را کسب نکردید، لازم است نسبت به شرکت مجدد درآزمون درس مورد نظر اقدام نمایید.

با مراجعه به سایت نهاد با آدرس اینترنتی ecnahad.ir می توانید از مطالب آموزشی در حوزه معارف اسلامی و… بهره مند شوید. در این مطلب با آدرس جدید سایت نهاد، ثبت نام در سایت نهاد، ورود به سامانه نهاد، آموزش های مجازی نهاد و… آشنا شدید اگر سوالات بیشتری در این زمینه دارید می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته، سوالات خود را مطرح کرده و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده کنید.

سؤالات متداول ورود به سایت نهاد دانشجویی ecnahad.ir

جهت ورود به سایت نهاد دانشگاهی کافیست در ابتدا به سامانه نهاد دانشگاهی ecnahad.ir مراجعه کنید.

سایت نهاد ecnahad.ir  فقط مخصوص آموزش به دانشگاهیان در زمینه های مختلف نبوده و کارکنان دانشگاه ها و افراد دیگر نیز می توانند از مطالب آموزشی موجود در این سامانه بهره ببرند و در دوره های مختلف ارائه شده در این ecnahad.ir سامانه شرکت کرده و علاوه بر کسب دانش و مهارت در یک زمینه خاص، در آزمون های دوره مذکور شرکت کرده ومدرک آن دوره را  دریافت نمایند.

بله دانشجویانی که قصد ورود به سامانه نهاد رهبری را دارند باید برای استفاده از خدمات آن شرکت در کلاس های ارائه شدن در این سامانه ابتدا فرایند ثبت نام و عضوینت خود را در سایت ecnahad.ir انجام دهند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (128 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت نهاد دانشجویی ecnahad.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا