سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

یکی از موضوعات اصلی و اساسی در بحث تربیت و علم آموزی دانش آموزان ، مطالب و محتوای کتاب های درسی دانش آموزان می باشد. سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور در راستای رویکرد اصلی ‌مردمی‌سازی امور و ایجاد تحول و نوآوری در روش ها اقدام به فراهم نمودن بستری برای انجام نظرسنجی از محتواهای کتب درسی نموده است.

امکان ارسال نظرات از طریق سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی وجود دارد. در ادامه این مطلب درباره سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی ، نحوه ورود به این سامانه و ارسال نظرات و … توضیح داده خواهد شد.

سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

دانش‌آموزان و اولیا آنان می توانند با مراجعه به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی، نظرات و پیشنهادات سازنده ی خود در رابطه با مطالب آموزشی و محتوای کتاب های درسی را ثبت و ارسال نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی nazar.roshd.ir در دسترس می باشد. پس از ثبت نظرات در سامانه، این دیدگاه ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و متناسب با نظرات ارسال شده و تایید شده، اطلاخات صورت خواهد پذیرفت.

کلیه افراد از جمله دانش‌آموزان، والدین، فرهنگیان، اساتید ،کارشناسان،صاحب نظران و … که دغدغه نظام آموزشی کشور و کیفیت مطالب درسی دارند می توانند با مراجعه به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی از فرصت فراهم شده استفاده نموده و به غنی تر شدن و ارتقا سطح کتب درسی کمک نمایند.

سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی با نشانی اینترنتی nazar.roshd.ir موجود می باشد و علاقمندان می توانند با ورود به این سامانه، پس از انتخاب دوره تحصیلی مد نظر خود از جمله ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم، فنی و حرفه‌ای و کاردانش و انتخاب دروس و کتاب مد نظر، نظرات خود را ثبت و ارسال نمایند.

 

ورود به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

همان طور که گفته شد افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی برای ثبت نظرات خود اقدام نمایند.

 برای ورود به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی nazar.roshd.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی وارد خواهید شد و می توانید دیدگاه ها و نظرات خود را ثبت و ارسال نمایید.

پس از ورود به این سامانه در صورتی که پیش از این ثبت نام خود را انجام داده باشید می توانید اقدام به ارسال نظرات نمایید. در غیر این صورت می بایست ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه نموده و بعد از اینکه کد عضویت به شما ارائه شد به پنل کاربری خود وارد شوید و نظرات خود را ثبت نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت نظرسنجی محتوای کتاب درسی کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

با ورود به سامانه و ورود اطلاعات اولیه خود می توانید به راحتی در سایت نظرسنجی محتوای کتاب درسی ثبت نام نموده و به حساب کاربری خود وارد شوید.

برای انجام ثبت نام در این سامانه می بایست پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

پس از ورود به صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده از جمله نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، استان محل سکونت شرکت کننده در نظرسنجی را تکمیل نمایید. پس از تکمیل این موارد پاسخ سوال ریاضی موجود در صفحه را نیز در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در انتها گزینه ثبت و ارسال را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

با انجام این مراحل، در ادامه برای شما کد عضویت صادر می گردد و با استفاده از این کد می توانید به پنل کاربری خود در سامانه وارد شوید

 

ثبت نظر در سامانه nazar.roshd.ir

بعد از ایجاد حساب کاربری و ورود به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی می توانید برای ارسال نظرات خود اقدام نمایید. به این منظور گزینه ثبت نظر را کلیک کنید.

ثبت نظر در سامانه nazar.roshd.ir

در صفحه جدید دوره، شاخه، مقطع و کتاب درسی مد نظر خود را انتخاب نمایید و گزینه ثبت نظر جدید را کلیک کنید.

ثبت نظر در سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

موارد خواسته شده و نظر و دیگاه خود در مورد کتب درسی رادر باکس مربوط به آن وارد نمایید.

مراحل ثبت نظر در سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی

در صورت لزوم می توانید فایل پیوست را نیز ارسال کنید.

پس از تکمیل موارد و بیان موضوع و مشکل مد نظر، گزینه ارسال را کلیک کنید.

 

همان طور که در متن بالا خواندید گروه های مختلف از جمله دانش آموزان، معلمان، فرهنگیان، صاحب نظران در حوزه تربیت و آموزش کشور و … می توانند با ورود به سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی اقدام به ثبت و ارسال نظرات و دیدگاه های خود در مورد محتوای کتب درسی نمایند.


در این مقاله در رابطه با سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت نظرات و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

سایت نظرسنجی محتوای کتاب درسی با نشانی اینترنتی nazar.roshd.ir و به منظور ثبت و ارسال دیدگاه ها در مورد کتب درسی دانش آموزان راه اندازی شده است.

در این باره در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه فرمایید.

دانش آموزان، والدین، فرهنگیان، دانشجویان، اساتید و … می توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به ثبت و ارسال نظرات خود نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نظرسنجی محتوای کتاب درسی nazar.roshd.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا