سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه موسسه زبان گوته dsit.org.ir

یکی از مراکز پیشرو برای آموزش زبان آلمانی در ایران ، موسسه زبان آلمانی گوته است. موسسه زبان گوته برای ارائه خدمات بیشتراقدام به راه اندازی سایت موسسه زبان گوته با آدرس اینترنتی www.dsit.org.ir نموده است و علاقمندان به فراگیری زبان آلمانی می توانند به سایت مذکور مراجعه نموده و برای ثبت نام و اطلاع از زمان بندی کلاس های این موسسه اقدام نمایند.

در ادامه مطالبی از جمله نحوه ورود و ثبت نام در سایت گوته، نحوه شرکت در کلاس های آنلاین موسسه گوته و….. توضیح داده شده است. برای اطلاع ا این موارد می توانید با ما همراه باشید.

سایت موسسه زبان گوته

اگر در صدد یادگیری و آموزش زبان آلمانی می باشید بدون شک موسسه آموزش زبان آلمانی گوته یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

موسسه زبان آلمانی گوته توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان و در سال 1995در ایران تاسیس شده است. این موسسه از جمله اولین مراکز آموزش زبان آلمانی در ایران است.

سایت موسسه زبان گوته با ادرس اینترنتی dsit.org.ir در دسترس است و کلیه علاقمندان می توانند به سایت مورد اشاره مراجعه نموده ودر کلاس های مختلف این موسسه شرکت نمایند.

سایت موسسه زبان گوته  dsit.org.ir اطلاعات جامع و کاملی در اختیار شما قرار خواهد داد و با مراجعه به این سامانه خواهید توانست تمامی اطلاعات لازم را در خصوص شرکت در دوره های مختلف زبان آلمانی به دست آورید.

زبان آلمانی در این موسسه از سطح A1 تا سطح C2 در دوره های مختلف برای بزرگسالان تدریس شده و آموزش داده می شود.

آدرس اینترنتی سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir می باشد و برای کسب اطلاعات جامع در خصوص عضویت در سامانه، شرکت در دوره ها و کلاس های مختلف از جمله کلاس های آنلاین موسسه زبان آلمانی گوته می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

سایت موسسه زبان گوته می تواند اطلاعات کاملی از برگزاری کلاس های آنلاین موسسه گوته و… در اختیار شما قرار دهد.

ورود به سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir

در صورتی که علاقمند به فرگیری زبان آلمانی بوده و در صدد یادگیری این زبان هستید می توانید به سایت گوته مراجعه کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید.

برای ورود به سایت گوته باید به این طریق عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت گوته یعنی dsit.org.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت موسسه زبان گوته وارد خواهید شد.

موسسه زبان گوته

بعد از ورود به این سامانه خواهید توانست امکانات مختلف این سامانه را مشاهده نموده و در خصوص دوره های مختلف این موسسه، آزمون های موسسه گوته، ثبت نام در دوره ها و….اطلاعات کسب کنید.

در صورت ثبت نام در این سامانه اکنون می توانید به صفحه کاربری خود در سامانه زبان آلمانی گوته وارد شوید.

بر روی گزینه ورود به پروفایل کلیک کنید.

بعد از هدایت به صفحه جدید مربوط به ورود به پروفایل، آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد نموده و در ادامه عدد درج شده در کادر را نیز وارد نموده و بر روی علامت فلش کلیک کرده تا بتوانید به حساب کاربری خود در سایت گوته وارد شوید.

به سایت موسسه زبان گوته

برای ورود مستقیم به سایت گوته dsit.org.ir کلیک کنید.

راهنمای عضویت در سایت موسسه زبان گوته

برای ورود به حساب کاربری خود در سایت موسسه زبان گوته باید ابتدا در این سایت ثبت نام کرده باشید تا بتوانید با استفاده از اطلاعات ثبت شده و رمز عبور خود به سایت گوته وارد شوید.

برای عضویت در سایت موسسه زبان گوته باید به این روش عمل نمایید.

ابتدا به سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir وارد شوید.

از نوار بالای صفحه بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

نام در سایت موسسه زبان گوته

بعد از ورود به صفحه جدید مشاهده می کنید که برای عضویت در این سایت باید اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمایید.

اطلاعاتی که از شما خواسته شده از قبیل جنسیت، نام ، نام خانوادگی، ایمیل، کشور، اطلاعات مربوط به محل سکونت، اطلاعات تماسی و… را وارد نموده و در انتها بر روی گزینه ثبت کلیک کنید تا پسورد به ایمیل ثبت شده شما ارسال گردد.

ثبت نام در سایت موسسه زبان گوته

توجه داشته باشید که اطلاعات شخصی خود را به حروف لاتین و مطابق با اطلاعات گذرنامه و با استفاده از راهنمایی های موجود در صفحه وارد نمایید.

باید اشار کرد که با استفاده از این صفحه می توانید مراحل ثبت نام خود را انجام نمایید. علاوه بر این روش با استفاده از صفحه ورود به پروفایل و گزینه ” ثبت کاربر جدید/ فرم عضویت” می توانید برای انجام ثبت نام خود در سایت گوته اقدام کنید.

کلاس های آنلاین موسسه زبان گوته

موسسه زبان آلمانی گوته با برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی مختلف سعی دارد تا باعث بهبهود کیفیت تدریس زبان آلمان در ایران شده و از این جهت به داوطلبان و زبان آموزان آلمانی کمک نماید.

سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir برای زبان آموزان و علاقمندان به آموزش زبان آلمانی در دسترس بوده و با مراجعه به این سامانه خواهید توانست اطلاعات جامع و کاملی از روند برگزری کلاس، نحوه ثبت نام و… به دست آورید.

با مراجعه به سایت dsit.org.ir می توانید در کلاس های آنلاین موسسه زبان گوته شرکت نمایید.

علاقمدانی که برای اولین بار با استفاده از سایت موسسه زبان آلمانی اقدام به ثبت نام در کلاس های آنلاین موسسه گوته نموده اند باید بدانند که 2 روز بعد از ثبت نام ، برای آن ها اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور ارسال خواهد شد

پس از این برای مشاهده کلاس های آنلاین باید به پنل کاربری خود مراجعه نمایید.

دقت داشته باشید که تنها در زمان برگزاری کلاس های آنلاین می توانید به کلاس خود وارد شوید و در دیگر زمان ها امکان ورود به کلاس وجود ندارد

مدت زمان کلاس های آنلاین، برای هر جلسه 180 دقیقه و به صورت دو بخش نود دقیقه ای است و تمامی مدت زمان آموزش به صورت آموزش مجازی و آنلاین می باشد.

دقت داشته باشید که برای استفاده از کلیه امکانات کلاس آنلاین لازم است از کامپیوتر یا لپ‌تاپ استفاده کرده ، کامپیوتر یا لپ تاپ شما باید مجهز به سیستم‌عامل ویندوز یا مک بوده و با استفاده از نرم‌افزار Adobe Connect می توانید وارد کلاس آنلاین شوید.

افرادی که با استفاده از موبایل یا تبلت وارد کلاس آنلاین شوند در پایان ترم نمره قبولی دریافت نخواهند کرد

آدرس موسسه گوته

با استفاده از سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir خواهید توانست کلیه اطلاعات لازم برای شرکت در دوره های زبان آلمانی گوته را به دست آورید از این رو پیشنهاد می شود ابتدا به سایت موسسه زبان گوته مراجعه نمایید. در صورت تمایل به دانستن  آدرس موسسه گوته باید بدانید این موسسه در محله اختیاریه تهران و در خیابان تسلیمی واقع شده است.

 

برای فراگیری زبان آلمانی می توانند به سایت گوته مراجعه نموده و کلیه اطلاعات لازم در خصوص آموزش این زبان را به دست آورید. سایت موسسه زبان گوته با آدرس اینترنتی dsit.org.ir در دسترس علاقمندان می باشد و افراد می توانند با مراجعه به این سامانه از برگزاری دوره ها و آزمون های مختلف موسسه گوته مطلع شوند.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت موسسه زبان گوته dsit.org.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا