سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

یکی از الزامات مهم برای شرکت در جلسه امتحان، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه است، دانشجویان باید پیش از شرکت در جلسه آزمون با ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد اقدام به دریافت این کارت نموده تا در بازه زمانی مربوط به برگزاری امتحان دچار مشکل نشوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم درباره ی سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد، ورود به این سامانه، دریافت کارت آزمون و … توضیح دهیم، در ادامه این مطلب باما همراه باشید.

معرفی سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه آزاد، پیش از شروع امتحانات باید طبق جدول زمانبندی دریافت کارت ورود به جلسه برای دریافت این کارت اقدام نمایند.

یکی از موارد مهم و اساسی که باید پیش از جلسه آزمون به آن توجه داشت، دریافت کارت ورود به جلسه و به همراه داشتن آن به هنگام حضور در جلسه امتحان می باشد.به همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای شرکت در ازمون دانشگاه آزاد الزامی می باشد و در صورتی که این کارت را به همراه نداشته باشید از حضور شما در جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

دانشجویان برای دریافت این کارت می بایست به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از ورود به حساب کاربری خود برای دریافت آن اقدام نمایند.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشد. این سامانه ، سامانه جامع و پرکاربردی بوده و به ارائه خدمات زیادی به دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه آزاد می پردازد. از جمله خدمات ارائه شده در سایت آموزش یار می توان به امکان انجام انتخاب واحد و ثبت نام دروس، مشاهده نمرات کسب شده، اعتراض به نمرات، ارزشیابی اساتید دانشگاه، ثبت درخواست های مختلف مانند درخواست وام دانشجویی ، مشاهده گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده، مشاهده برنامه کلاسی و … اشاره نمود.

 

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، طبق جدول زمان بندی اعلام شده و از طریق سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزادکه همان سایت آموزشیر با نشانی edu.iau.ac.ir می باشد، اقدام نمایند.

این کارت چند روز پیش از برگزاری آزمون ها و به صورت اینترنتی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت و دانشجویان باید از کارت ورود به جلسه خود پرینت تهیه نموده و به هنگام حضور در جلسه آزمون پرینت کارت ورود به جلسه آزمون را به همراه داشته باشند.

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی  edu.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانیدبرای دریافت این کارت اقدام نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه باید پس از ورود به سامانه به حساب کاربری خود وارد شوید، به این منظور از قسمت ورود به آموزشیار از میان گزینه های موجود بر روی گزینه مربوط به ورود دانشجویان کلیک نمایید.

ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

پس از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد، اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید به پنل شخصی خود وارد شده و کارت دانشجویی موقت خود را دریافت نمایید.

نحوه ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

پیش از این نحوه ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد را توضیح دادیم، پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید با طی مراحل زیر کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایید.

پس از ورود به پنل کاربری خود از منوی موجود در سمت راست صفحه گزینه ارزشیابی استاد و زیر گزینه ارزشیابی استاد در نیسمال جاری را کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

بعد از این به مرحله ارزشیابی اساتید وارد شده و می بایست فرم های مربوطه را تکمیل نمایید.

بعد از این که فرآیند ارزشیابی اساتید را تکمیل نمودید و اطلاعات ورودی را تایید کردید می توانید کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایید. به این منظور بر روی گزینه چاپ کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد کلیک نموده و اقدام به تهیه پرینت نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

همان طور که در مقاله بالا نیز به طور کامل توضیح داده شد دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در جلسه آزمون می توانند با مراجعه به سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و دریافت کارت ورود به جلسه و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

سامانه کارت ورود به جلسه امتحان دانشگاه آزاد در واقع همان سایت آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشدو دانشجویان با ورود به این سامانه طبق جدول زمان بندی می توانند برای دریافت و تهیه پرینت از کارت خود اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود و با توجه به توضیحات ارائه شده می توانید به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.

در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع از مراحل به متن بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا