سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402

همان طور که میدانید شهریه توسط آموزش و پرورش برای اضافه کردن خدمات و همچنین بهیه سازی مدرسه ها از دانش آموزان دریافت میکنند وجع نقدی نیز بستگی به نوع مدرسه یا مکان آن فرق دارید اگر شما نیز قصد استعلام شهریه مدارس غیر دولتی را دارید کافیست به سایت mosharekatha.ir مراجعه کرده تا از هزینه شهریه فرد خود آگاه شوید. نرخ شهریه مدارس غیر دولتی در سال جاری حدود چهار میلیون و حداکثر 35 میلیون تومان اعلام شد.

سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402 با هدف ارائه خدمات غیرحضوری با آدرس اینترنتی mosharekatha.ir راه اندازی شده است تا فراینده پرداخت شهریه مدارس غیر دولتی به آسانی  انجام شود اکنون در این مقاله نحوه ورود به سایت استعلام شهریه مدارس غیردولتی نحوه پرداخت هزینه شهریه در سال جاری و سایر موضاعات با شما صبحت خواهیم کرد.

استعلام شهریه مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

استعلام شهریه مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

مدارس غیر دولتی شامل شهریه می باشند به آن دلیل که این مدارس بوجه از دولت دریافت نخواهند کرد به همین دلیل از اولیا دانش آموزان شهریه برای مدیریت پرداخت هزینه معلمان و دریافت می کنند. در ضمن  نرخ شهریه مدارس غیر انتفاعی از سوی وزارت اموزش و پرورش اعلام می شود  و توسط مدیران مدرسه  از والدین دانش آموزان دریافت و اداره می شود.

استعلام شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت ها تعدادی از افرادی که می خواهند اولاد خود را در آموزشگاههای غیر انتفاعی ثبت نام کنند، به دنبال پیدا کردن روش استعلام و آگاهی از شهریه این مدرسه‌ها هستند.

متاسفانه به دلیل تخلفاتی که در اعلام شهریه مدارس غیر دولتی رخ می دهد، بعضی از والدین هم تمایل دارند از مبلغ شهریه اعلام شده توسط مدارس اطمینان حاصل کنند. یکی از امکاناتی که در سامانه مشارکت ها در اختیار تمام افراد قرار گرفته، امکان استعلام شهریه مدارس غیر دولتی است.

میزان شهریه مدارس غیردولتی اعلام شد رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی:

شهریه مصوب مدارس غير دولتی از ۵ میلیون تومان تا ۴۸ میلیون تومان تعیین شده است.

 ۱۵۰ آیتم برای مدارس تعریف شده اند که بر اساس آن ها میزان شهریه تعیین می‌شود.

آموزش استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

آموزش استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

با پیشرفت فضای مجازی و اینترنت اکثر فعالیت های مردم را به سمت انجام امورات اداری بصورت اینترنتی هدایت کرده است. لذا اگر والدین دانش آموزی قصد دارد بصورت اینترنتی از شهریه فرزند خود در سال جاری مطلع شود کافیست مراحل زیر را انجام دهد طبق اخبار گفته شده در سال آینده شهریه مدارس غیردولتی  هنگام پیش‌ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

یکی از مهمترین اهداف سایت مشارکت ها mosharekatha باز سازی فضایی برای جلب مشارکت همگانی در عرصه های مختلف آموزشی، تقویت و توسعه مدارس و مراکز غیر دولتی اشاره کرد.

samaneh mosharekatha 3

نحوه استعلام شهریه مدارس غیر انتفاعی بصورت الکترونیکی » در ابتدای می بایست به  سامانه مشارکت ها به آدرس اینترنتی mosharekatha.ir مراجعه کنید و سپس در قسمت منو بر روی گزینه “استعلام شهریه” کلیک کنید. تا زیر گزینه “استعلام شهریه مدارس” کلیک کنید.

آموزش استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

در این قسمت اطلاعات مربوط به مدرسه مورد نظر را وارد کنید و استعلام شهریه مدارس غیر دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را دریافت کنید.

آموزش استعلام شهریه مدارس غیر دولتی

در صورت وارد کردن اطلاعات درست نتایج پایین کادر مورد نظر به شما نمیش داده می شود و میتواند هزینه شهریه مدارس دانش آموز خود را مشاهده کنید.

امکانات سامانه مشارکت ها mosharekatha.ir

مهترین امکانات سامانه مشارکت ها استعلام شهریه مدارس غیردولتی سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی می باشد که میتوانید با مراجعه به mosharekatha.ir از این خدمات استفاده کنید.

امکانات : درگاه خدمات الکترونیک آموزشگاه های علمی و آزاد سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی

امکانات : استفاده از دوره های ضمن خدمت سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی

امکانات : رسیدگی به شکایات در سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی

امکانات : دریافت راهنما و شیوه نامه ها سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی

امکانات : ورود به سایت های استانی مشارکت ها مدارس غیردولتی

امکانات : دسترسی به مقالات و پژوهش های انجام شده سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی

سامانه مشارکت ها mosharekatha، سایتی برای ارائه خدمات الکترونیکی به مدارس غیر دولتی و می باشد که با هدف ساماندهی به مشارکت های مردمی به روی کار آمده است سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی به نشانی اینترنتی mosharekatha.ir خدمات مختلفی را به اولیا و دانش آموزان مدارس غیردولتی ارائه می کند.

تا صد پرداخت شهریه مدارس در سال تحصیلی جدید

نحوه پرداخت شهریه مدارس غیر دولتی

بعد از استعلام شهریه مدارس غیر دولتی برای پرداخت آن کافیست بصورت حضوری و با مدارک کامل فرزند خود به مدرسه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید در حال حاضر سامانه بخصوصی برای پرداخت شهریه مدارس غیر دولتی ایجاد نشده اما با مراجعه به سایت مشارکت ها میتوانید امورات مربوط به مدارس غیر دولتی را در آن بررسی کنید و از خدمات سامانه اعلام شده استفاده کنید.

در مجمع  پرداخت شهریه مدارس غیردولتی بصورت حضوری و توسط اولیای دانش آموز انجام می شود.

سؤالات متداول سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402

برای ورود به سامانه استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402 به آدرس www.mosharekatha.ir مراجعه کنید.

هزینه مدارس غیر دولتی بستگی به مکان و خدمات آن مدرسه بستگی دارد در مجمع حداقل نرخ شهریه مدارس غیر دولتی  4 میلیون و حداکثر 35 میلیون تومان اعلام شد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت استعلام شهریه مدارس غیر دولتی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا