پرداخت شهریه کانون زبان ایران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پرداخت شهریه کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شهریه کانون زبان ایران / کانون زبان ایران موسسه ای آموزشی دارای شعبات مختلف در سطح کشور بوده که به آموزش زبان‌های خارجی به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می‌پردازد.

این موسسه در سال ۱۳۰۴ با نام “انجمن ایران و آمریکا” تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، بزرگ‌ترین و معتبرترین موسسه های آموزش زبان‌های خارجی در کشور شناخته شده و در حال فعالیت می باشد. سالانه افراد زیادی در دوره های مختلف این مرکز شرکت و از کلاس های آموزشی استفاده می نمایند.

زبان آموزان برای فراگیری زبان در این مرکز و بهره گیری از آموزش ها می بایست در هر ترم  تحصیلی اقدام به پرداخت شهریه کانون زبان ایران نمایند. شهریه کانون زبان ایران با توجه به نوع کلاس (عمومی-خصوصی)، گروه سنی زبان آموزان، سطح زبان، نوع شعبه و … تفاوت می باشد. در ادامه این مقاله به توضیح بیشتر در رابطه با شهریه و نحوه پرداخت آن خواهیم پرداخت.

پرداخت شهریه کانون زبان ایران

کانون زبان ایران یکی از معتبرترین موسسات آموزش زبان‌های خارجی در کشور بوده که دارای مراکز آموزشی مختلفی در سطح کشور بوده و سالانه به افراد زیادی در زمینه زبان های خارجی مختلف آموزش می‌دهد. این موسسه زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی، چینی و ژاپنی را به زبان آموزان علاقمند آموزش داده و متقاضیان می توانند با توجه به تمایل و نوع نیاز خود در کلاس های مختلف این مرکز آموزشی شرکت نمایند.

این مرکز در حیطه آموزشی خود از روش‌های آموزشی نوین و به‌ روز بهره جسته و از اساتید مجرب و کار آزموده استفاده می  نماید. از جمله خدمات آموزشی کانون زبان ایران می توان به برگزاری دوره‌های عمومی زبان، دوره‌های تخصصی زبان ، دوره‌های مکالمه زبان، دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی و … اشاره نمود

همان طور که اشاره شد فراگیران در شروع هر ترم تحصیلی می بایست اقدام به پرداخت شهریه کانون زبان ایران نموده و مراحل ثبت نام خود را انجام نمایند. امکان پرداخت شهریه کانون زبان ایران به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه پرداخت شهریه امکان پذیر است.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع کانون زبان ایران 

مبلغ شهریه کانون زبان ایران

بسیاری از افراد علاقمند به شرکت در کلاس های کانون زبان پیش از اقدام به ثبت نام در دوره ها درصدد اطلاع از مبلغ شهریه کانون زبان ایران بوده و علاقه دارند از رنج حدودی شهریه ترم ها اطلاع پیدا نماید.

باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی در تعیین سطح شهریه تاثیر گذار است. میزان شهریه ترم زبان با توجه به عوامل و متغییرهای مختلف مانند سطح زبان آموز، خصوصی یا عمومی بودن کلاس، گروه سنی زبان آموز، نوع شعبه و … متفاوت است.

مقاله پیشنهادِی « سایت موسسه زبان گوته

علاوه بر این، برای اعمال نرخ شهریه از سوی این مرکز، کشور به 3 قسمت تقسیم‌بندی شده است و شهریه نرخ گذاری شده و طبعا میزان شهریه در قسمت های مختلف با هم متفاوت است. همچنین شعبات این موسسه آموزشی نیز به چهار دسته ممتاز، منطقه یک، منطقه دو و منطقه سه تقسیم شده. بنابراین همان طور که ملاحظه می فرمایید مبلغ شهریه کانون زبان ایران با توجه به فاکتورها و عومل مختلف متغییر می باشد. نرخ حدودی شهریه کانون زبان ایران در سال 1402 به این صورت می باشد.

سایت پرداخت شهریه کانون زبان ایران

همان طور که اشاره شد زبان آموزان موسسه آموزشی کانون زبان ایران می توانند به صورت بر خط و با مراجعه به سامانه مربوطه اقدام به پرداخت شهریه معین شده نمایند. سایت پرداخت شهریه کانون زبان ایران با نشانی اینترنتی ili.ir در دسترس می باشد و فراگیران می توانند با ورود به پورتال کاربری خود در این سامانه به صورت بر خط شهریه خود را پرداخت نمایند.

سامانه جامع کانون زبان ایران یکی از معتبر ترین پایگاه های اینترنتی کشور محسوب می شود که افراد بسیار زیادی روزانه از آن بازدید می نمایند. در واقع این بازدیدها در جهت فعالیت های مختلفی مثل آموزش آنلاین، ثبت نام و شرکت در آزمون های گوناگون، پرداخت شهریه و… است که از طریق این سامانه انجام می شود.

نحوه پرداخت شهریه کانون زبان

برای پرداخت شهریه کانون زبان ایران می بایست ابتد ابه این سامانه وراد شوید به این منظور می بایست آدرس اینترنتی سامانه کانون زبان ایران یعنی ili.ir را در صفحه ی مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود تایپ و سپس سرچ نمایید. با سرچ عبارت مذکور، شما به طور مستقیم به سامانه کانون زبان ایران هدایت خواهید شد.

پرداخت شهریه کانون زبان ایران

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه پرداخت شهریه کلیک کنید. پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد و می بایست اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید.

نحوه پرداخت شهریه کانون زبان ایران

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و در ادامه گزینه ورود به سامانه را بفشارید. با انجام این مراحل به پورتال کابری خود وارد خواهید شد.

پرداخت شهریه کانون زبان ایران

پس از ورود به پورتال کاربری با استفاده از گزینه مربوط می توانید اقدام به تکمیل اطلاعات لازم و پرداخت شهریه خود نمایید.

توجه داشته باشید که زبان آموزان جدید که دارای اطلاعات کاربری نمی باشند می بایست ابتدا با استفاده از گزینه پیش ثبت نام ورودی جدید اقدام نموده و مراحل ثبت نام خود را به انتها برسانند پس از این می توانید به حساب کاربری خود وراد شوید.

برای ورود به سایت پرداخت شهریه کانون زبان ایران کلیک کنید.

در این مقاله به راهنمایی در رابطه با نحوه پرداخت شهریه کانون زبان ایران، مراحل و سایت پرداخت و … پرداختیم.  در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

مقاله پیشنهادی  : سایت آموزشگاه زبان نصیر 

سؤالات متداول پرداخت شهریه کانون زبان ایران

بله زبان آموزان یا ورودی های جدید این مرکز می توانند پس از ورود به پورتال کاری خود به صورت بر خط اقدام به پرداخت شهریه کانون زبان ایران  نمایند.

برای پرداخت شهریه کتنون زبان ایران می توانید به سامانه مربوطه به نشانی اینترنتی ili.ir وارد شوید.

در این مورد در متن بالا راهنمایی لازم ارائه شده است برای اطلاع از مراحل پرداخت شهریه می توانید به متن مقاله مراجعه کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پرداخت شهریه کانون زبان ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا