سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir (اچ آر ام hrm ) یک سامانه دولتی بوده و زیر نظر وزارت آموزش و پررش، مدیریت می شود هدف از ایجاد این سامانه رفع نیاز های کارکنان این سازمان بوده.

سامانه hrm medu ir جامع منابع انسانی hrm قابلیت اتصال به سایر سامانه های آموزش و پرورش را نیز دارد به عنوان مثال سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی – سامانه مدیریت امور بازنشستگی – سامانه درخواست کارت پرسنلی و… این کار باعث دسترسی آسان به سامانه ها دیگر می باشد در ادامه مقاله سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm medu ir می پردازیم به نحوه ورود به سامانه بررسی امکانات این سامانه تا انتهایی مقاله با من همراه باشید…

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه hrm.medu.ir جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، این سامانه در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است. دسترسی به سامانه جامع منابع انسانی به وسیله آدرس اینترنتی  www.hrm.medu.ir برای عموم افراد این سامانه امکان پذیر می باشد.

همان گونه که اشاره کردیم این سامانه پلی ارتباطی میان چند سامانه دیگر از وزارت آموزش و پرورش است که این hrm medu ir سامانه ها عبارت از سامانه مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور – سامانه مدیریت امور بازنشستگی – سامانه ساختار سازمانی – سامانه تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل – سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها – سامانه تخصیص و کنترل منابع انسانی – سامانه درخواست کارت پرسنلی برای دسترسی به تمام این سامانه ها کاربردی آموزش و پرورش کافیست به آدرس اینترنتی hrm.medu.ir مراجعه کنید.

مقاله پیشنهادی « سامانه سجفا فرهنگیان

ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

همان گونه که میدانید برای استفاده از هر سامانه ای می بایست ابتدا در آن سامانه ثبت نام کرده و سپس اقدام به ورود کنید اما سامانه جامع منابع انسانی نیاز به ثبن نام ندارد و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور خود را می بایست از وزارت آموزش و پرورش تحویل بگیرید.

اکنون جهت استفاده از خدمات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm medu ir باید وارد پرتال کاربری خود شوید در ادامه نحوه ورود به این سامانه را برای شما شرح خواهیم داد.

در قدم اول می بایست آدرس اینترنتی hrm.medu.ir را در یکی از مروگر های خود که پیشنهاد ما مروگر کروم Chrome می باشد سرچ کنید تا بلافاصله وارد صفحه اصلی سایت منابع انسانی آموزش و پرورش وارد شوید.

ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش طبق تصویر بالا می بایست اطلاعات خود را که شامل نام کاربری و رمز عبور می باشد در کادر های مربوط وارد کرده و بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد پرتال کاربری خود شوید.

مقاله پیشنهادی : سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir

نحوه ثبت نام در سامانه منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

در مورد ثبت نام در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir در ابتدایی نیز برای شما توضیح دادیم که در این سامانه گزینه ای به عنوان ثبت نام وجود نداشته و متقاضیان محترم برای ورود به سامانه می بایست اطلاعات کاربری خود را از طرف وزارت آموزش و پرورش می توانند دریافت کنید و بعد با نام کاربری و رمز عبور خود به سایت hrm جامع منابع انسانی آموزش و پرورش وارد شوند.

برای ورود مستقیم به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورشکلیک کنید…

بازیابی رمز عبور در سامانه hrm medu ir

برای  بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منایع انسانی آموزش و پرورش hrm medu ir ابتدا وارد سایت این سامانه به نشانی hrm.medu.ir،شوید و بعد روی گزینه “رمز عبور را فراموش کرده اید؟” کلیک کنید تا وارد یک صفحه جدید شده و سپس اطلاعات مورد نظر خود را وارد کنید.

راهنمای بازیابی رمز عبور در سامانه hrm آموزش و پرورش

طبق تصویر بالا با تکیمل کردن اطلاعات مورد لازم که شامل نام کاربری و نوع دریافت کد که به دو صورت می باشد ایمیل یا پیامک و  سپس کد امنیتی را وارد کرده و بر روی گزینه “ثبت” کلیک کنید. تا فرایند بازیابی رمز عبور در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir به پایان برسد.

مقاله پیشنهادی « سامانه پرگار آموزش و پرورش

سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

لیتسی از امکانات سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

1- سامانه مدیریت فرهنگیان شاغل در مدارس خارج از کشور: این سامانه ویژه فرهنگیان مدارس خارج از کشور می باشد و به آنها این امکان را می دهد که بتوانند به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

2- سامانه مدیریت امور بازنشستگی: بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش برای دریافت تعدادی از خدمات مورد نیازشان می توانند از طریق سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، به سامانه مدیریت امور بازنشستگی دسترسی پیدا کنند.

3- سامانه ساختار سازمانی : یکی دیگر از سامانه هایی است که امکان دسترسی به آن از طریق hrm.medu.ir وجود دارد.

4- سامانه تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل : کارکنان وزارت آموزش و پرورش می توانند برای دریافت کد پرسنلی و یا اصلاح مشخصات خود، به سامانه تخصیص کد پرسنلی و اصلاح مشخصات پرسنل که از طریق سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش در دسترس است، مراجعه کنند.

5- سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها : سامانه نقل و انتقالات و ماموریت ها یکی از بخش های پرکاربرد سایت hrm.medu.ir می باشد که کارمندان آموزش و پرورش می توانند از طریق آن، به خدمات مورد نیازخود در این خصوص دسترسی پیدا کنند.

6- سامانه پایگاه اطلاعات پرسنلی : یک یدیگر از سامانه های موجود در سایت است که برای بسیاری از کارمندان آموزش و پرورش کاربردی می باشد.

7- سامانه تخصیص و کنترل منابع انسانی : یکی دیگر سامانه های موجود در سایت جامع منابع انسانی آموزش و پرورش، سامانه تخصیص و کنترل منابع انسانی است که بسیار برای هر سازمانی مهم می باشد.

8- سامانه درخواست کارت پرسنلی : سامانه درخواست کارت پرسنلی مانند سامانه کارت شناسایی فرهنگیان، یکی از سامانه های کاربردی موجود در سایت hrm.medu.ir می باشد و کارکنان آموزش و پرورش می توانند از طریق آن درخواست کارت پرسنلی کنند.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

سامانه hrm در راستای ارائه خدمات الکترونیکی به کارکنان وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

برای ورود به سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش میتوانید به آدرس اینترنتی hrm.medu.ir مراجعه کنید.

برای ثبت نام در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir می بایست حضوری به مرکز خود مراجعه کنید. مدارک لازم نیز مدارک رسمی شما می باشد. کارت ملی شناشنامه 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا