سایت صندوق رفاه دانشجویی swf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صندوق رفاه دانشجویی swf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت صندوق رفاه دانشجویی

سایت صندوق رفاه دانشجویی جهت رفاه حال دانشجویان و برای ارائه خدمات لازم در زمینه دریافت وام های دانشجویی راه اندازی شده است. این سامانه با آدرس اینترنتی swf.ir در دسترس می باشد.

امروزه انجام بسیاری از امور به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه های مختلف صورت می پذیرد. افراد مختلف می توانند برای تسریع در انجام امور خود به صورت غیر حضوری به سامانه های معرفی شده مراجعه نموده و فرآیند ثبت درخواست و پیگیری امور خود را انجام دهند.

یکی از سامانه های که برای دانشجویان و به منظور ارائه خدمات مربوط به وام های تحصیلی راه اندازی شده است سایت صندوق رفاه دانشجویی می باشد. سامانه صندوق رفاه دانشجویی با آدرس اینترنتیswf.ir در دسترس بوده و دانشجویان می توانند با مراجعه غیر حضوری به این سامانه برای انجام امور مرتبط با وام تحصیلی خود اقدام نمایند.

در ادامه در مورد سایت صندوق رفاه دانشجویی  swf.ir، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه، امکانات و بخش های مختلف آن توضیحات بیشتری ارائه خواهیم داد.

معرفی سایت صندوق رفاه دانشجویی 

سازمان علوم تحقیقات و فناوری جهت ارائه کمک های مالی به دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های کشور سازمانی را با نام صندوق رفاه دانشجویی راه اندازی نموده است. این سازمان با هدف ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان و ارائه کمک هزینه های مالی در طی دوران تحصیل شکل گرفته است.

هر ساله دانشجویان زیادی در مقاطع مختلف تحصیلی برای ادامه تحصیل در دانشگاه نیاز به دریافت وام های مختلف تحصیلی دارند. صندوق رفاه دانشجویی جهت رفاه حال دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و به منظور ارائه خدمات مربوط به ثبت نام وام، پرداخت بدهی مربوط به وام ها و… اقدام به راه اندازی سایت صندوق رفاه دانشجویی نموده است. دانشجویانی که نیاز به اخذ وام های دانشجویی دارند می توانند با مراجعه به سامانه صندوق رفاه دانشجویی برای دریافت این وام ها اقدام نموده و بعد از آن نیز فرآیند پرداخت اقساط وام را با استفاده از همین سامانه انجام دهند.

قابل توجه است که وام های دانشجویی به علت تناسب با شرایط دانشجویی و شرایط ویژه ای که دارند هر ساله مورد توجه بسیاری از دانشجویان در رشته ها و مقاطع مختلف می باشند و بسیاری از دانشجویان در طول ترم های تحصیلی خود متقاضی دریافت این گونه وام ها هستند.

استفاده از این سامانه مخصوص دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف بوده و فقط دانشجویانی که در حال تحصیل در مقاطع کاردانی ، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه های مختلف کشور هستند می توانند برای دریافت وام های دانشجویی اقدام نمایند. همچنین دریافت وام های دانشجویی منوط به داشتن شرایط خاصی است و در صورتی که دانشجویان دارای شرایط لازم باشند می توانند از این وام های دانشجویی استفاده نمایند.

ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی 

دانشجویان متقاضی دریافت وام باید برای تشکیل پرونده، دریافت وام های دانشجویی و پرداخت اقساط مربوط به وام ها به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه نمایند. سامانه صندوق رفاه دانشجویی با آدرس اینترنتی swf.ir در دسترس می باشد. و برای استفاده از خدمات مختلف این سامانه لازم است با ورود اطلاعات کاربری خود به حساب کاربری خود در سایت صندوق رفاه دانشجویی وارد شده و برای انجام امور خود اقدام نمایید.

برای ورود به پورتال دانشجویی صندوق رفاه  باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت صندوق رفاه دانشجویی یعنی swf.ir را تایپ نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت صندوق رفاه دانشجویی وارد خواهید شد.

سایت صندوق رفاه دانشجویی

بعد از مراجعه به این سامانه می توانید آخرین اطلاعیه ها واخبار مربوط به صندوق رفاه دانشجویی و بخش های مختلف این سامانه را مشاهده کنید.

برای ورود به پورتال دانشجویی خود بر روی گزینه پورتال دانشجویی کلیک کنید.

ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی

بعد از ورود به صفحه جدید با ورود اطلاعات کاربری خود می توانید به پورتال دانشجویی صندوق رفاه وارد شوید.

نحوه ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی

به این منظور در صفحه مربوط به ورود، اطلاعات کاربری خود از قبیل کد ملی و کلمه عبور را وارد نموده و بعد از تکمیل کادرهای مربوط بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

در صورتی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نموده اید و دارای اطلاعات کاربری هستید می توانید با انجام این مراحل به پورتال صندوق رفاه دانشجویی وارد شده و از امکانات مختلف آن استفاده کنید ولی در صورتی که دارای این اطلاعات نیستید باید ابتدا برای ثبت نام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام کرده و بعد از ثبت نام به این سامانه ورود پیدا کنید. در ادامه نحوه ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی توضیح داده می شود.

نحوه ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی 

بعد از ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی و ورود به قسمت پورتال دانشجویی صندوق رفاه می توانید برای انجام ثبت نام خود در این سامانه اقدام نمایید.

به این منظور بعد از ورود به پورتال صندوق رفاه ، بر روی گزینه ثبت نام دانشجویی جدید کلیک کنید.

ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی

در صفحه جدید کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نموده و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

ثبت نام در پورتال دانشجویی سایت صندوق رفاه

 

در صفحه جدید، اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و برای دریافت کد صحت سنجی اقدام کنید.

تکمیل ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویی

بعد از دریافت کد صحت سنجی که به شماره تلفن همراه شما ارسال می شود این کد را در کادر مربوط وارد کنید. پس از انجام این مرحله ، لازم است بقیه اطلاعات خواسته شده از قبیل دانشگاه محل تحصیل، رشته تحصیلی، مقطع و … را وارد کنید و در انتها بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید. پس از انجام ثبت نام باید  منتظر تائید واحد رفاه دانشجویی دانشگاه خود باشید.

بعد از انجام این مراحل ثبت نام شما در پورتال دانشجویی سایت صندوق رفاه انجام می پذیرد و پس از ثبت نام و تایید دانشگاه محل تحصیل می توانید با اطلاعات خود به سایت صندوق رفاه دانشجویی وارد شوید.

دقت داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور شما برای ورود به سایت صندوق رفاه دانشجویی و پورتال دانشجویی خود در واقع کد ملی شما است. ولی بعد از اولین ورود به پورتال دانشجویی صندوق رفاه لازم است برای تغییر رمز اقدام کرده و رمز عبور ایمن تری را برای خود انتخاب کنید. در واقع اولین مرحله بعد از ورود به پورتال دانشجویی مرحله مربوطه به تغییر رمز برای ورود به این سامانه می باشد.

مراحل مربوط به تغییر رمز عبور خود را انجام دهید و برای ثبت رمز عبور جدید خود بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

بعد از این با وارد کردن کد ملی و رمز عبور جدید خود می توانید به پورتال دانشجویی سایت صندوق رفاه دانشجویی وارد شوید.

 

درخواست وام از سایت صندوق رفاه دانشجویی

برای درخواست وام از سایت صندوق رفاه دانشجویی لازم است ابتدا و در شروع مرحله به واحد معاونت دانشجویی دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنید. بعد از مراجعه به این بخش شرایط و ضوابط لازم برای شما بازگو شده و در صورتی که شرایط لازم برای دریافت وام وجود داشته باشید شما به سایت صندوق رفاه دانشجویی برای ثبت درخواست وام ارجاع داده خواهید شد.

بعد از مراجعه به سایت صندوق رفاه دانشجویی، طبق توضیحاتی که برای ثبت نام و ورود به این پورتال داده شد می توانید به پورتال صندوق رفاه دانشجویی وارد شده و درخواست وام تحصیلی خود را ثبت نمایید.

از جمله مدارک لازم برای دریافت وام های دانشجویی می توان  به کارت ملی دانشجو، کپی مدارک، کارت ملی و شناسنامه ضامن و … اشاره نمود.

 

امکانات سایت صندوق رفاه دانشجویی

سایت صندوق رفاه دانشجویی با آدرس اینترنتی swf.ir در دسترس می باشد و دانشجویان برای انجام امور مربوط به وام دانشجویی می توانند به این سامانه مراجعه نمایند.

دانشجویان بعد از ورود به این سایت می توانند از طریق این سایت به پورتال صندوق رفاه وارد شده و مراحل ثبت وام یا پرداخت اقساط صندوق رفاه دانشجویی را انجام دهند. همچنین به طور مستقیم و از طریق آدرس bp.swf.ir هم می توانید به پورتال دانشجویی خود وارد شوید.

برای آشنایی بیشتر با پورتال دانشجویی صندوق رفاه کلیک کنید.

سایت صندوق رفاه دانشجویی به ارائه خدمات مختلفی به دانشجویان متقاضی دریافت وام می پردازد از جمله این خدمات می توان به دریافت بخشنامه ها، مشاهده آیین نامه های مربوط با وام های دانشجویی، راهنمای دریافت تسهیلات و … اشاره نمود.

در متن بالا به شرح و توضیح در رابطه با سایت صندوق رفاه دانشجویی  swf.irپرداختیم. اگر در مورد دریافت وام های دانشجویی نیاز به راهنمایی بیشتری دارید یا به هنگام ورود به پورتال دانشجویی خود با مشکلی مواجه شده اید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.

سؤالات متداول سایت صندوق رفاه دانشجویی swf.ir

سامانه صندوق رفاه دانشجویی با آدرس اینترنتی swf.ir در دسترس می باشد.

برای دریافت وام دانشجویی می توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در خواست خود را ثبت نمایید. توضیحات بیشتر را می توانید در متن بالا بخوانید.

برای دریافت وام دانشجویی می توانید به سایت صندوق رفاه دانشجویی مراجعه کرده و بعد از ثبت نام در خواست خود را ثبت نمایید. توضیحات بیشتر را می توانید در متن بالا بخوانید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (123 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت صندوق رفاه دانشجویی swf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا