سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

امکان صدور مجوز خروج از کشور برای دانش‌آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی به صورت غیر حضوری و اینترنتی فراهم می باشد و دانش‌آموزان عزیز مشمول دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند، می توانند برای ثبت درخواست خروج از کشور خود با مراجعه به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان، درخواست خود را به صورت غیر حضوری ثبت نمایند.

در ادامه این مطلب در باره ی سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir ، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست و … توضیح خواهیم داد، تا انتهای این مطلب باما همراه باشید.

و شرایط خروج از کشور دانش آموزان در سال

سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان

دانش آموزانی (آقا) که ۱۸ سال تمام داشته باشد، طبق قوانین سازمان نظام وظیفه کشور مشمول محسوب شده و اجازه خروج از کشور را نخواهد داشت،

بنابراین دانش آموز در حال تحصیل در مقطع متوسطه پس از به اتمام رسیدن ۱۸ سالگی خود مشمول بوده و برای برای ادامه تحصیلات در خارج از کشور نیز اجازه خروج ندارد. باید توجه داشته باشید که دانش آموزان، تا یک ماه قبل از ۱۸ سالگی تمام، مجاز به خروج از کشور نیستند.

امروزه و با توسعه بسترهای الکترونیکی،شیوه های خدمات رسانی نیز دچار تغییر وتحول شده و لزوم استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید کاملا واضح و ملموس می باشد. در همین راستا سامانه های زیادی از سوی ارگان های مختلف برای ارائه خدمات راه اندازی شده است. افراد می توانند فقط با مراجعه به این سامانه ها برای ثبت درخواست و انجام امور خود اقدام نمایند.

با توجه به وجود زیر ساخت های مناسب، امکان صدور مجوز خروج از کشور برای دانش‌آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی به صورت برخط وجود دارد. این دانش‌آموزان می توانند برای ثبت درخواست خروج از کشور خود با مراجعه به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند. سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان با نشانی اینترنتی services.epolice.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی :  سامانه سخا نظام وظیفه

ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوری و ترددات غیر ضروری ، امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش‌آموزان دارای معافیت تحصیلی وجود دارد و دانش آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی هستند می توانند برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند

پس از ثبت درخواست در سامانه، شرایط اولیه دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از مجوز خروج از کشور بررسی شده و درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس ازپرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی به صورت غیر حضوری و آنلاین صادر خواهد شد.

برای ورود به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به این سامانه می بایست آدرس اینترنتی سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان یعنی services.epolice.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

ثبت درخواست مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

برای انجام ثبت درخواست مجوز خروج از کشور دانش آموزان نیاز به طی مراحل مختلف ( ثبت نام ، ثبت درخواست مجوز خروج از کشور ، واریز وجه وثیقه) دارید.

  • بعد از این که به روش گفته شده به سامانه services.epolice.ir وارد شدید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان

  • کدملی خود را وارد نموده و پس از تکمیل عبارت امنیتی موجود در صفحه، گزینه ادامه را بفشارید.
  • در صورتی که پیش از این ثبت نام نموده باشید می توانید ادامه مراحل ثبت نام خود را طی نمایید. شماره موبایل خود را در کادر مربوط به آن وارد نمایید، توجه داشته باشید که سیمکارت باید به نام خود شخص باشد وگرنه ثبت نام صورت نخواهد گرفت.
  • پس از اینکه شماره موبایل را وارد کردید، یک پیامک حاوی کد تائید برای شمارا ارسال خواهد شد، کد را وارد نموده تا مراحل ثبت نام شما تکمیل شود.
  • پس از تکمیل ثبت نام می توانید به حساب خود در سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان وارد شوید،
  • از منوی موجود در سمت راست صفحه، قسمت نظام وظیفه ، گزینه ثبت درخواست مجوز خروج کشور را کلیک کنید کلیه اطلاعات لازم (قصد خروج کشور، کشور مورد نظر ، انتخاب بازه زمانی مد نظر و …) را تکمیل نمایید،
  • پس از تکمیل این اطلاعات، نوبت به واریز هزینه خدمات می رسد، هزینه خواسته شده را با استفاده از درگاه پرداخت و کارت بانکی دارای رمز پویا واریز نمایید. پس از این درخواست شما، ارسال شده و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
  • پس از این که درخواست خود در سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir را ثبت نمودید، باید منتظر تایید مدرسه محل تحصیل خود باشید، پس از انجام تایید، باید توجه داشته باشید که بسته به کشور مقصد خود، مبالغ وثیقه تفاوت خواهد داشت و می بایست مبلغ وثیقه را با استفاده از امکانات موجود در سامانه واریز نمایید.

مقاله پیشنهادی »  سایت دریافت گذرنامه دانشجویی

برای ورود مستقیم به سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان کلیک کنید.

 

همان طور که در متن بالا نیز به طور کامل توضیح داده شد، دانش‌آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی در سقف مجاز سنوات تحصیلی می‌توانند با مراجعه به سامانه services.epolice.ir به صورت اینترنتی برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان، نحوه ورود به این سامانه و ثبت درخواست خروج از کشور دانش آموزان و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان با نشانی اینترنتی services.epolice.ir در دسترس بوده و دانش آموزان می توانند برای ثبت درخواست خروج از کشور به این سایت مراجعه نمایند.

بله ، باید ابتدا در سامانه ثبت نام نموده و پس از ورود به پنل کاربری خود اقدام به ثبت درخواست خروج از کشور نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مجوز خروج از کشور دانش آموزان services.epolice.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا