سایت سمپاد sampad.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سمپاد sampad.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی سایت سمپاد sampad.medu.ir راهنمای ورود به سایت سمپاد sampad.medu.ir سایت ثبت نام مدارس سمپاد سایت کارت ورود به جلسه مدارس سمپاد سایت اعلام نتایج مدارس سمپاد سایت دریافت کارنامه مدارس سمپاد

سایت سمپاد sampad.medu.ir که به نام ستعدادهای درخشان که به اختصار سمپاد نامیده می شوند، سایتی برای ارائه خدمات غیرحضوری به دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان و معلمان مدارس و … می باشد.

داشتن اطلاع کافی از محتویات و امکانات دو سایت مربوط به سمپاد، یعنی sampad.medu.ir و azmoon.medu.ir از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این آشنایی، در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه، مشاهده نتایج آزمون و به طور کلی، جهت رویت آخرین اخبار و اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان سمپاد بسیار کاربردی خواهد بود.

همچنین در ادامه مقاله می پردازیم به بررسی و آموزش سامانه سمپاد | sampad با ما همراه باشید.

معرفی سایت سمپاد sampad.medu.ir

در اکثر موارد پیش آمده که کاربران، سایت سمپاد را با سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان اشتباه گرفته اند و به هم دلیل موجب سردرگمی آن ها شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا ویژگی های این دو سامانه را به صورت مجزا برای شما تفسیر کنیم تا بتوانید با آگاهی کامل نسبت به استفاده از آن ها اقدام نمایید.

سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان

همان طور که می دانید، سازمان سمپاد، کلیه امور مرتبط با مدارس تیزهوشان را ساماندهی می نماید. از جمله این امور می توان به ایجاد پل ارتباطی میان سازمان و کاربران اشاره نمود که در قالب سایت اینترنتی صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که انتشار آخرین و جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با آزمون تیزهوشان، لیست مدارس، شرایط ثبت نام، جدول زمانی آزمون ورودی و مواردی از این قبیل، از طریق پورتال رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به آدرس اینترنتی sampad.medu.ir انجام می شود. لازم به ذکر است که امکان انجام ثبت نام آزمون سمپاد و مشاهده نتایج آن، با کلیک بر روی لینک هدایت شونده موجود در صفحه اصلی این سامانه نیز وجود خواهد داشت.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، از طریق مراجعه به این سایت و همچنین پورتال azmoon.medu.ir امکان پذیر می باشد.

سایت-ثبت-نام-و-اعلام-نتایج-مدارس-سمپاد-sampad.medu_.ir_

ورود به سایت سمپاد sampad.medu.ir

سامانه سمپاد sampad، سامانه ای برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان، والدین دانش آموزان و دیگر افراد می باشد. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس سمپاد را دارند، می بایست که از طریق سایت sampad.medu.ir، در این مدارس ثبت نام کنند.

البته همان طور که گفته شد، علاوه بر فرایند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج نیز از طریق سمپاد انجام می شود. بنابراین، لازم است که دانش آموزان با نحوه ورود به سامانه سمپاد مدارس تیزهوشان به نشانی sampad.medu.ir آشنایی داشته باشند. برای ورود به سایت سمپاد | sampad می توانید بر روی لینک هایی که در ابتدای مقاله گذاشته شده است کلیک کنید.

افرادی که قصد دارند از اخبار مربوط به مدارس تیزهوشان و همچنین اطلاعات لازم جهت شرکت در آزمون آگاه شوند، می توانند به پورتال خبری سمپاد مراجعه کنند که در ادامه مراحل ورود به این سامانه به صورت تصویری شرح داده شده است.

  • ابتدا به سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به نشانی sampad.medu.ir وارد شوید و سپس از نوار بالایی سایت، عبارت “ورود” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد به صفحه زیر هدایت می شوید که با درج نام کاربری و گذر واژه در کادر های مربوطه و سپس فشردن کلمه “ورود”، به پنل شخصی خود هدایت خواهید شد.

در قدم اخر  کد ملی و رمز عبور همگام خود را که از مدیر مدرسه دریافت کرده اید را وارد کنید. تا بتوانید وارد سامانه سایت سمپاد sampad.medu.ir شوید.

سایت ثبت نام مدارس سمپاد

متقاضیانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند، می بایست در قدم اول به سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان که زیر مجموعه سامانه سمپاد می باشد، مراجعه کنند و مراحل ثبت نام سمپاد را انجام دهند.

دانش آموزان این نکته را نیز بدانید برای ورود به مدارس تیزهوشان می بایست در آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنید. همچنین این آزمون ها برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و پایه تحصیلی نهم به دهم برگزار می شود.

در صورتی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارید، در قدم توا باید به سایت sampad.medu.ir مراجعه کنید و مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان را انجام دهید. سپس، در زمان برگزاری آزمون در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت نمایید. در صورت قبولی در این آزمون، شما مجاز به ثبت نام در این مدارس می باشید.

لازم به ذکر است که سایت sampad.medu.ir، سامانه ای است که امکان ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را برای دو پایه تحصیلی ششم به هفتم و پایه تحصیلی نهم به دهم فراهم می کند. بنابراین، لازم است که این دانش آموزان در زمان مشخص به سایت سمپاد مراجعه کنند و مراحل ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد

ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که از شانزدهم فروردین ماه آغاز شده، پس فردا، پنج شنبه، ۲۵ فروردین به پایان می‌رسد.

بر اساس «دستورالعمل آزمون‌های ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱»،  ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین تا روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد.

بر اساس این دستورالعمل، تمام فرآیندها، اعم از ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته‌بندی و ارسال دفترچه‌های سوالات بر اساس حوزه‌بندی، تصحیح پاسخ برگ‌ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست‌های تجدید نظر، به صورت ستادی و متمرکز انجام و مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون‌ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش است.

آزمون‌ ورودی پایه هفتم، رأس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه مورخ ۲۶ خرداد ماه و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم، رأس ساعت ۹ صبح روز جمعه مورخ ۲۷ خردادماه برگزار می‌شود.

درصورت بروز مشکلات ناشی از همه‌گیری بیماری کرونا این تاریخ به صلاحدید ستاد ملی مبارزه با کرونا قابل تغییرخواهد بود لذا لازم است، داوطلبان به اطلاعیه‌های صادره از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان که از طریق سایت sampad.medu.iمنتشر می شود توجه کنند.

داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط ثبت‌نام، محتوای آزمون ها و ضوابط و نحوه نقل و انتقال و … این فایل را مطالعه کنند.

در ادامه فایل PDF دستورالعمل آزمون های ورودی دبیرستان های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان سال تحصیلی 02-1401 در باکس پایین دانلود کنید.

سؤالات متداول سایت سمپاد sampad.medu.ir

کاربران می توانند با مراجعه به سامانه sampad.medu.ir از آخرین اطلاعیه ها و اخبار منتشر شده توسط سازمان سمپاد مطلع گردند.

داوطلبان می توانند از طریق سایت azmoon.medu.ir اقدام به ثبت نام آزمون مدارس سمپاد نمایند.

شما می توانید با وارد نمودن کد ملی و رمز عبور همگام خود به این سامانه وارد شوید.

برای ورود به سایت سمپاد وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام نیاز می باشد که راهنمای تصوری ورود به این سایت به طور کامل در این مقاله گفته شده است.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (230 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سمپاد sampad.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا