ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

بسیاری از افراد علاقمند به ثبت نام و شرکت در دوره های مختلف سازمان فنی و حرفه ای کشور هستند. این افراد می توانند با مراجعه به سامانه  portaltvto  و ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای نسبت به ثبت نام در دوره های فنی و حرفه ای اقدام نمایند.

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای بسیار کار آسان و ساده ای است کافیست به آدرس اینترنتی portaltvto.com مراجعه کنید تا وارد صفحه اصلی سایت مربوطه شوید.

اگر شما هم قصد شرکت در دوره های مختلف سازمان فنی و حرفه ای را دارید با مطالعه این مطلب می توانید در خصوص پورتال ثبت نام فنی و حرفه ای، ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com بیشتر آشنا شده و با ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto  نسبت به ثبت نام در دروه های مختلف برگزار شده سازمان فنی و حرفه ای شرکت نمایید.

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای

پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

سازمان فنی و حرفه ای کشور وظیفه برگزاری دوره های های مختلف مهارت آموزی را بر عهده دارد. شرکت در این دوره برای افرادی که در صدد آموزش مهارت جدید هستند بسیار مفید بوده افراد علاقمند به یادگیری مهارت های مختلف می توانند با شرکت در این دوره های زمینه بهتری برای پیشرفت داشته باشند.

سازمان فنی و حرفه ای کشوردر راستای ارائه خدمات اینترنتی برای انجا م خدماتی مانند ثبت نام در دوره های فنی حرفه ای portaltvto ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مشاهده نتایج آزمون و … اقدام به راه اندازی portaltvto پورتال فنی و حرفه ای نموده است. این سامانه  با هدف آموزش مهارت های مختلف فنی در زمینه های مختلفی مانند صنعت، خدمات و کشاورزی ایجاد شده است و به ارائه خدمات مختلف به علاقه مندان می پردازد.

متقاضیان شرکت در دوره های فنی و حرفه ای میتوانند با مراجعه به این سامانه و ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com برای ثبت نام در دوره های آموزشی این سازمان اقدام نمایند.  بعد از شرکت در دوره ی مد نظر در مراکز مختلف فنی و حرفه ای افراد در آزمون این دوره ها شرکت خواهند کرد و  در صورت قبولی در آزمون برگزار شده و کسب حد نصاب های لازم می توانند گواهینامه دوره مذکور را دریافت نمایند.

مقاله پیشنهادی » سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای

نحوه ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

همان طور که اشاره شد متقاضیان شرکت در دوره های مختلف فنی حرفه ای می توانند با مراجعه و ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای  portaltvto از دوره های برگزار شده این سازمان مطلع شده و بنا به استان محل سکونت خود در کلاس های در حال برگزاری شرکت نمایند.

در ادامه در خصوص ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای توضیح داده شده است.

برای  ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای باید ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی portaltvto.com را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com وارد خواهید شد.

ورود به سامانه پورتال فنی و حرفه ای

بعد از ورود به این پورتال فنی حرفه ای portaltvto می توانید با استفاده از گزینه مربوط به ثبت نام دوره ها و بر اساس استان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام در دوره های مختلف اقدام نمایید.

در صورتی که پیش از این در دوره ثبت نام نموده باشید و دارای اطلاعات کاربری باشید اکنون می توانید با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور خود به حساب کاربری خود در سامانه پورتال فنی و حرفه ای وارد شوید.

نحوه ورود به سامانه پورتال فنی و حرفه ای

در صورتی که دارای این اطلاعات نمی باشید بعد از ثبت نام و انجام مراحل به شما نام کاربری و رمز عبور ارائه خواهد شد.

ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

در بالا در خصوص نحوه ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com به طور کامل توضیح دادیم . با استفاده از این روش می توانید به سامانه وارد شده و در دوره های مد نظر خود ثبت نام نمایید. همچنین با استفاده از لینک زیر نیز می توانید برای ورود به سامانه پورتال فنی و حرفه ای portaltvto اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com کلیک کنید.

آدرس ورود به پورتال جامع فنی و حرفه ای : همان گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره شده آدرس اینترنتی  سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com می باشد و میتوانید با سرچ کرده آدرس مربوطه به سایت مورد نظر وارد شوید.

مقاله پیشمهادی » سایت بوستان فنی حرفه ای bustan.tvu.ac.ir

فراموشی رمز عبور پورتال فنی حرفه ای 

همان طور که اشاره شد برای ثبت نام در دوره های مختلف سازمان فنی و حرفه ای می توانید با مراجعه به این سامانه نسبت به انتخاب و ثبت دوره جدید اقدام کنید. اگر بعد از ورود به سامانه پورتال فنی و حرفه ای portaltvto متوجه شدید رمز عبور خود را فراموش کرده اید می توانید از قسمت فراموشی رمز عبور اقدام نمایید. به این منظور بر روی گزینه فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

فراموشی رمز عبور در سامانه پورتال فنی و حرفه ای

بعد از ورود به صفحه جدید باید اطلاعات درخواست شده از جمله نام کاربری، شماره شناسنامه، کد ملی، شماره تلفن  و پست الکترونیک خود را وارد نمایید. بعد از انجام این مرحله بر روی گزینه ارسال کد بازیابی کلیک کنید.

بعد از این کد بازیابی به شمراه تلفن همراه شما ارسال خواهد شد و بعد از این با انجام مراحل و بازیابی رمز عبور خود می توانید برای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com اقدام نمایید.

نحوه بازیابی رمز عبور در سامانه پورتال فنی و حرفه ای

 

علاقمندان به شرکت در دوره های مختلف فنی و حرفه ای می توانند با مراجعه به آدرس portaltvto.com برای ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای اقدام نمایند و با مشاهده جزئیات دوره ها برای ثبت نام و شرکت در دوره مد نظر اقدام نمایند.

مقاله پیشنهادی » پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

در این مقاله به توضیح در رابطه با سامانه portaltvto.com ، نحوه ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای، بازیابی رمز عبور و … پرداختیم.

چنانچه بعد از خواندن پورتال جامع فنی حرفه ای این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید می توانید آن را از قسمت کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آن پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین قسمت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با ما به اشتراک بگذارید.

پورتال جامع سازمان فنی حرفه ای برگزار کننده دوره ها و آزمون های فنی حرفه ای و مهارتی می باشد و متقاضیان میتواند با ورود به این سامانه در دوره های آموزشی آن شرکت کنند تا بعد از اتمام دوره مورد علاقه خود بتواند گواهینامه رسمی و معتبر از این سازمان دریافت کنند.

سؤالات متداول ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

با مراجعه به سامانه  portaltvto.com می توانید به پورتال سازمان فنی و حرفه ای وارد شوید.

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه پورتال فنی حرفه ای باید اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربی و رمز عبور را وارد نمایید. در این مورد در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است.

در مورد بازیابی رمز عبور در پورتال فنی حرفه ای کشور در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده. است. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر به مقاله بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.3/6 - (16 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto.com

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫6 دیدگاه ها

  1. چرا سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto برای من با ز نمیشه لطفا راهنمایی کنید؟

    1. دلیل های باز نشدن سامانه پورتال فنی حرفه ای portaltvto
      1- روشن بودن فیلترشکن
      2- در حال اپدیت سرور سایت portaltvto فنی و حرفه ای
      3- اینترنت خود را بررسی کنید.
      در نهایت اگر سایت باز نشد ساعات دیگر برای portaltvto ورود به سامانه پورتال فنی حرفه ای تلاش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا