سایت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تامین مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معلمان به عنوان قشر فهیم و آگاه در توسعه و تعالی جامعه نقش بسزایی دارند.  این قشر آگاه و دلسوز با تمام مشکلات و کمبود‌های زندگی خود همواره در سرنوشت فرزندان این مملکت موثر بوده و از هیچ تلاشی برای رشد و بالندگی دانش‌آموزان خود دریغ نکرده است.

متاسفانه بارها مشکلات و دغدغه معلمان مورد بررسی قرار گرفته ولی تاکنون این مشکلات به‌طور کامل برطرف نشده است.

یکی از مهمترین خواسته‌‌های معلمان آرامش و فضایی بدون تنش برای تدریس است و باید گفت قشر معلم خواهان آن است که با آرامش، امنیت و بدون دغدغه خاطر به تربیت جوانان این مملکت بپردازد. یکی از دغدغه های فرهنگیان مسئله مسکن بوده است.

شرکت تامین مسکن فرهنگیان سایت خود را به منظورسهولت در ثبت نام مسکن فرهنگیان به نشانی tmfco.org راه اندازی کرد.

در آن ثبت نام مسکن معلمان به راحتی قابل انجام است. در این مقاله به بررسی امکانات این سایت و نحوه ثبت نام مسکن فرهنگیان می پردازیم. پس اگر قصد ثبت نام و خرید مسکن فرهنگیان را دارید با ما همراه باشید.

معرفی سایت شرکت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org

تهیه زمین، مشاوره، طراحی و احداث پروژه­‌های ساختمانی، مسکونی، عمرانی و احداث شهرک به منظور تأمین مسکن فرهنگیان بر اساس الگوهای جاری شورای اسلامی، مشارکت و انعقاد قرارداد در احداث و طرح‌­های نیمه­‌تمام دولتی، خصوصی، تعاونی، نهادهای عمومی و بنیادها تحت هر عنوان اعم از استیجاری، انبوه­‌سازی و غیره، واگذاری واحدهای ساخته شده به فرهنگیان و به سایر اشخاص.

تأمین مسکن برای اعضای محترم صندوق ذخیره فرهنگیان و متقاضیان مسکن با نگاه بیشتر به تکنیک‌های نوین مدیریت پروژه، طراحی مناسب، صنعتی‌سازی و تعامل با تأمین‌کنندگان در راستای کاهش “زمان-هزینه” و دستیابی به کیفیت مشخص در ساختمان‌ها می‌باشد.

این شرکت در نظر دارد با تکیه بر تجربه انبوه‌سازی گذشته و تعاملات سازنده با نهاد‌های کلیدی و همچنین بهره‌مندی از نیروهای متخصص، نخبه، مستعد و دارای توان علمی و اجرائی بالا تمام امکانات خود را جهت خدمت به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان و متقاضیان مسکن به کار گیرد.

راهنمای ورود به سایت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org

سایت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org همواره اطلاعاتی از قبیل متراژ منازل، عکس و قیمت پروژه های درحال ساخت را در دسترس قرار می دهد و تمامی فرهنگیان در هر ساعتی از شبانه روز می توانند وارد این سایت شده و برای ثبت نام مسکن اقدام کنند.

• ابتدا عبارت” سایت شرکت تامین مسکن فرهنگیان ” را در مرورگر خود جستجو نمایید و روی سایت مورد نظر کلیک نمایید.

tempsnip

• حال شما وارد سایت تامین مسکن فرهنگیان شده و میتوانید از خدمات این سایت بهره بگیرید

3

• لازم به ذکر است که برای ورود به این سایت احتیاج به ثبت نام و ورود به سایت نیست اما در ادامه مقاله به بررسی ثبت نام مسکن فرهنگیان می پردازیم.

مقاله پیشنهادی « سامانه راهبر بنیاد مسکن

شرایط ثبت نام در سایت تامین مسکن فرهنگیان

در سامانه تامین مسکن فرهنگیان اطلاعات لازمی جهت ثبت نام درج نشده است و شرایط ثبت نام برای تمامی فرهنگیان وجود دارد . لذا تمامی افراد که عضو اداره اموزش پرورش هستند و توانایی پرداخت اقساط را دارند میتوانند ثبت نام کنند که شرایط کلی ثبت نام را در لیست زیر آورده ایم:

← متقاضی باید جزو کارمندان آموزش و پرورش باشد.

← فرد باید از لحاظ مالی توانایی پرداخت وجوه را دارا باشد.

← ارائه تصویر کارت ملی و شناسنامه

← بعد از تاییدیه مدارک و بررسی صحت اطلاعات دیگر به هیچ عنوان امکان بررسی مجدد و اصلاح اطلاعات وجود ندارد پس در وارد کردن اطلاعات خود نیز دقت فرمایید

← خدمات تامین مسکن فرهنگیان تماما به صورت اینترنتی در سامانه tmfco.org می باشد و خدمات به صورت حضوری در هیچ قسمتی انجام نمی شود.

مقاله پیشنهادی «  سامانه مشاهده و پیگیری مسکن ملی

نحوه ثبت نام در سامانه تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org

← همانطور که اشاره شد ثبت نام مسکن فرهنگیان و پروژه های مختلف و در حال ساخت این سامانه فقط به صورت انلاین امکان پذیر است اما طی کردن مسیر ثبت نام در سایت آن بسیار آسان و تنها با طی کردن ۳ مرحله کوتاه انجام می شود که در ادامه راهنمای تصویری برای این مراحل آورده شده است.

← بعد از ورود به سایت تامین مسکن فرهنگیان به نشانی tmfco.org صفحه ای را مشاهده می کنید که پروژه های درحال ساخت را نشان می دهد . گزینه ثبت نام پروژه های مسکونی را انتخاب کرده و وارد صفحه ای جدید شوید.

tempsnip.png4

  • ← سپس پروژه دلخواه خود را انتخاب و روی آن کلیک نمائید.

tempsnip.png5

  • ← در حال حاضر متقضیان فرم های مربوطه را با توجه به اطلاعات شناسنامه و کارت ملی خود پرکرده و روی ثبت نام اولیه کلیک می کنند.

tempsnip.png6

← در صفحه بعد متقاضیان باید اسکن از مدارک خود شامل تصاویر شناسنامه تصاویر فیش حقوقی و تصاویر کارت ملی را در سامانه بارگذاری کنند. بهتر است پیش از وارد شدن به سایت اسکن هارا آماده فرمائید.

tempsnip.png7

  • ← در مرحله اخر بعد از اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده تیک را فعال کرده و روی تایید نهایی کلیک کنید.

tempsnip.png8

← توجه داشته باشید بعد از وارد کردن اطلاعات و اسکن مدارک خود در سایت سرکت تامین مسکن فرهنگیان افراد باید منتظر تایید اطلاعات خود توسط کارشناسان بمانند. کارشناسان پس از بررسی اطلاعات و مدارک و تطبیق آن ها با مدارک موجود تایید نهایی را صادر می کنند. اگرچه پس از مدتی نتیجه ای حاصل نشد متقاضیان می توانند با پشتیبانی سایت تماس حاصل کنند.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن

قیمت و نحوه پرداخت مسکن فرهنگیان

← قیمت و نحوه پرداخت مسکن فرهنگیان در هر پروژه متفاوت است و هر پروژه ای با توجه به مصالح ساخت، متراژ ، شهر محل احداث و ویژگی های دیگر قیمت منحصر به فردی دارد . برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت و نحوه پرداخت آن باید به سایت شرکت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org مراجعه کنید و بعد از انتخاب پروژه مورد نظر خود گزینه قیمت را انتخاب نمائید

tempsnip.png9

← همانطور که در تصویر می بینید ، قیمت در این سایت بر اساس 1 متر مربع ذکر شده و قابل مشاهده است. برای ثبت نام لازم است افراد مبلغی را به عنوان پیش قسط پرداخت کرده و سپس باقی مانده مبلغ را به صورت اقساط پرداخت کنند معمولا مهلت پرداخت سی ماهه می باشد . برای بررسی جزئیات بیشتر به سایت مراجعه شود.

سایر امکانات سایت تامین مسکن فرهنگیان

سایت تامین مسکن فرهنگیان علاوه بر تامین مسکن و معرفی پروژه های پیش ساخت امکاناتی دیگر هم دارا است که افراد می توانند به راحتی آن ها را دریافت کنند. سایت مذکور بخش های مختلفی مانند: پروژه های تکمیل شده، اخبار و اطلاعات راجب فرهنگیان و بخش های درباره شرکت و تماس با ما و … می باشد

پروژه های اخیر تامین مسکن فرهنگیان : در این قسمت از سایت تامین مسکن فرهنگیان افراد می توانند پروژه های پیشین این مجموعه را مشاهده کرده و اطلاعاتی مانند قیمت ،موقعیت ،نحوه ساخت را مشاهده نمایند.

10

اخبار شرکت تامین مسکن فرهنگیان : در این بخش تمامی اخبار منتشر شده راجب مسکن های ساخته شده و مسکن های به فروش رفته درج می شود.

11

تماس با ما : می توانید آدرس شرکت تامین مسکن فرهنگیان را مشاهده کنید همچنین کد پستی، تلفن مجموعه، فکس و ایمیل شرکت مذکور را ببینید.

12

درباره شرکت تامین مسکن فرهنگیان : در این بخش اطلاعاتی از پیشینه این شرکت برایتان قرار داده شده است تا از رویه و ماموریت شرکت، هدف شرکت و چشم انداز های آن مطلع شوید

13

مقاله پیشنهادی » سامانه مسکن ملی فرهنگیان

سؤالات متداول سامانه سایت تامین مسکن فرهنگیان tmfco.org

سایت شرکت تامین مسکن فرهنگیان به نشانی tmfco.org برای تمامی افراد در دسترس می باشد.برای آموزش نحوه ورود به مقاله مراجعه کنید.

 نحوه ثبت نام مسکن فرهنگیان به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق تکمیل فرم نام نویسی می باشد. برای آموزش نحوه ثبت نام به مقاله مراجعه کنید.

 نحوه پرداخت مسکن فرهنگیان به صورت اقساطی  و پرداخت مبلغی یه عنوان پیش پرداخت در طی مرحله های مختلف می باشد. برای آموزش نحوه پرداخت و قیمت پروژه ها به مقاله مراجعه کنید

برای پیدا کردن راه های ارتباطی وارد سایت تامین مسکن فرهنگیان شوید و از طریق تماس با ما، راه های ارتباطی را پیدا کنید.برای آموزش نحوه پیدا کردن قسمت تماس با ما به مقاله مراجعه کنید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تامین مسکن فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا