سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه راهبر بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

سامانه راهبر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سامانه انجام استعلام فنی و مهندسی ساخت و سازهای روستایی است که با هدف کاهش مراجعات حضوری مردم و انجام کارها به الکترونیک راه اندازی شده است همچنین به اسم سامانه ساخت و ساز روستایی بنیاد مسکن نیز شناخته می شود.

پیش از این انجام تمامی امور با مراجعه حضوری به مراجع مختلف انجام می پذیرفت ولی هم اکنون انجام بسیاری از کارها و ثبت درخواست ها و پیگیری مراحل مختلف به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به سامانه های و بسترهای آنلاین ایجاد شده انجام می گیرد، این روند باعث تسریع و تسهیل در روند انجام بسیاری از کارها شده و علاوه بر صرفه جویی در وقت و زمان باعث کاهش هزینه و پیشگیری از ترددات و مراجعات حضوری می شود.

در ادامه این مطلب به توضیح در رابطه با سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی، svs.bonyadmaskan.ir ، آموزش راهبر بنیاد مسکن روستایی و ثبت نام در آن ، پیگیری درخواست بنیاد مسکن روستایی و … می پردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

برای مشاوره تلفنی در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید. 

ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل 

1613 907 909

سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی

سیستم جامع مدیریت خدمات فنی و مهندسی ساخت و ساز روستایی یا سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی، در راستای ارتقای اهداف دولت الکترونیک و در جهت تسریع انجام امور اجرایی و فنی روستاییان و کاهش مراجعات حضوری به مراجع مربوطه راه اندازی شده است.

سامانه راهبر بنیاد مسکن خدماتی مربوط به ثبت درخواست دریافت تسهیلات، تغییر کاربری، پیگیری درخواست و… در اختیار متقاضیان قرار می گیرد از جمله مهترین خدمات این سامانه مربوط به امور زمین، صدور پروانه ساخت، تغییر کاربری و درخواست تسهیلات جهت ساخت و تعمیر مساکن روستایی می باشد.

سامانه ساخت و ساز روستایی بنیاد مسکن با آدرس اینترنتی svs.bonyadmaskan.ir در دسترس می باشد و روستائیان می توانند با مراجعه به سامانه راهبر بنیاد مسکن، برای ثبت درخواست، پیگیری درخواست خود ، پرداخت وجوه بابت ارائه خدمات فنی بنیاد مسکن اقدام نمایند.

این عزیزان می توانند با استفاده از گوشی تلفن هوشمند یا با مراجعه به کافی نت ها و دفاتر پیشخوان بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفا با استفاده از بستر آنلاین فراهم شده ثبت نام خود در سامانه راهبر بنیاد مسکن را انجام داده و تقاضای مد نظر خود را بدون مراجعه به بنیاد مسکن استان محل سکونت خود انجام نمایند.

معرفی سامانه راهبر بنیاد مسکن

با مراجعه به سامانه راهبر بنیاد مسکن می توانید برای انجام کارها و ثبت درخواست امور مربوط به زمین، ثبت درخواست تسهیلات، اصلاح و تغییر کاربری ، صدور پروانه ساخت، ثبت درخواست الحاق به محدوده طرح و … اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه پیگیری ثبت نام مسکن ملی 1402

ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی svs.bonyadmaskan.ir

سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در راستای ارائه خدمات به روستاییان به صورت غیر حضوری ایجاد شده است. روستاییان می توانند با مراجعه به این سامانه برای ثبت و پیگیری درخواست های مختلف مربوط به زمین از جمله صدور درخواست پروانه ساخت، دریافت تسهیلات، نوسازی و بازسازی واحد مسکونی و … اقدام نمایند.

لازم است دقت داشته باشید که سامانه راهبر بنیاد مسکن یا سیستم جامع مدیریت خدمات فنی و مهندسی ساخت و ساز روستایی سامانه ای مخصوص به روستاییان و ساخت و ساز نواحی روستایی کشور می باشد و خدمات مربوط به ساخت ساز در شهرها از طریق این سامانه انجام نمی پذیرد.

برای ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن روستایی باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه راهبر بنیاد مسکن یعنی svs.bonyadmaskan.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید.

پس از جستجوی این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام وام ودیعه مسکن saman.mrud.ir

(آموزش تصویری ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن )

سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی
ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن

ثبت درخواست در سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

بنیاد مسکن جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات مربوط به خود سامانه هایی را راه اندازی نموده است. علاوه بر ایجاد سامانه‌هایی برای انجام امور ساخت و ساز مربوط به شهرها، سایت راهبر بنیاد مسکن نیز در راستای خدمت‌رسانی به روستاییان کشور در امر ساخت و ساز راه اندازی شده است.

پیش از این انجام بسیاری از این امور به صورت حضوری و با مراجعه به مراجع مختلف انجام می گرفت ولی در حال حاضر روستاییان عزیز برای انجام امور مربوط به ساخت و ساز نیازی به مراجعه حضوری به شهرها ندارند و می توانند درخواست خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه راهبر بنیاد مسکن ثبت نمایند.

ثبت درخواست ها در سامانه راهبر بنیاد مسکن در سه دسته  تسهیلات، خدمات فنی صدور پروانه ساختمانی، مغایرت و اصلاح تقسیم بندی انجام می گیرد و کاربران باید با توجه به نوع نیاز خود دسته مربوط را انتخاب نموده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در ادامه نحوه ثبت درخواست در سامانه راهبر بنیاد مسکن ارائه شده است.

برای ثبت درخواست در سایت راهبر بنیاد مسکن ابتدا به روش گفته شده در بالا به این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه در صفحه اصلی گزینه ثبت درخواست متقاضیان را کلیک کنید.

ثبت درخواست متقاضیان در سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی

 

در صفحه جدید گزینه ” جهت شروع ثبت درخواست کلیک نمایید ” را بفشارید. در ادامه متن موجود را مطالعه نموده و پس از مطالعه بر روی گزینه متن بالا را مطالعه نموده ام کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست در سایت راهبر بنیاد مسکن

با انجام این مراحل به صفحه جدید مربوط به ثبت درخواست وارد می شوید.

نوع درخواست مد نظر خود را انتخاب نمایید. در این قسمت می توانید کلیه مدارک لازم برای ثبت درخواست را با استفاده از دکمه مخصوص مشاهده نمایید. در ادامه بر روی گزینه ثبت درخواست کلیک کنید.

نحوه ثبت درخواست در سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی

پس از این باید بنا به نوع درخواست خود فرم مربوطه را تکمیل نمایید. پس از انجام ثبت نام و تکمیل موارد و بارگذاری مدارک خواسته شده، کد رهگیری برای شما ارسال خواهد شد و باید این کد رهگیری را برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

مقاله پیشنهادی » سامانه مسکن ملی فرهنگیان maskan.medu.ir

پیگیری درخواست متقاضیان در سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

برای پیگیری درخواست بنیاد مسکن روستایی نیز می توانید از طریق svs.bonyadmaskan.ir اقدام کنید. بعد از این که به سامانه راهبر بنیاد مسکن مراجعه نموده و درخواست خود را ثبت نمودید درخواست و مدارک بارگذاری شده توسط متقاضیان بررسی شده و به صورت سیستمی به بنیاد مسکن شهرستان مربوطه ارجاع خواهد شد.

پس از این کارشناس بنیاد مسکن، برای برسی موضوع اقدام می نماید. بعد از انجام بررسی های لازم پاسخ استعلام به دهیاری اعلام خواهد شد.

لازم است دقت داشته باشید که نتیجه تمامی مراحل مربوطه از طریق پیامک به متقاضیان اعلام می شود و متقاضیان می توانند با استفاده از این مورد از روند کار و سطح پیشرفت آن مطلع شوند.

همچنین با استفاده از کد ملی و کد رهگیری که پیش از این و به هنگام ثبت درخواست به شما ارائه شد می توانید به سامانه راهبر بنیاد مسکن مراجعه نموده و روند انجام مراحل را مشاهده نمایید.

برای پیگیری درخواست با استفاده از سامانه راهبر بنیاد مسکن باید ابتدا به این سامانه وارد شوید.

بعد از ورود به سایت بر روی گزینه ” پیگیری درخواست متقاضیان ” کلیک کنید.

پیگیری درخواست متقاضیان در سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی

 

پس از ورود به صفحه جدید کد رهگیری و کد ملی خود را در کادرهای مربوطه وارد کنید . پس از این بر روی گزینه بررسی وضعیت کلیک نمایید.

پیگیری درخواست در سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی

بعد از انجام این مراحل می توانید از روند کار و درخواست ثبت شده خود در سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir مطلع شوید. در ضمن اگر شما نیز برای مالک خوذ مختار هستید وارد دریافت کنید به سامانه وام خودمالکی مراجعه کنید.

 

برای ورود مستقیم به سایت راهبر بنیاد مسکن روستایی svs.bonyadmaskan.ir کلیک کنید.

سامانه راهبر بنیاد مسکن ، سامانه استعالم فنی و مهندسی ساخت و سازهای روستایی است و به منظور انجام خدمات و ثبت درخواست ها به صورت غیر حضوری راه اندازی شده است.

در این مقاله به معرفی سایت راهبر بنیاد مسکن، نحوه اطلاع از جواب استعلام بنیاد مسکن با کد رهگیری، ثبت نام سایت بنیاد مسکن و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سامانه اظهارنامه اجاره املاک زیر نظر سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir در دسترس می باشد و متقاضیان می توانند برای ثبت نام اظهارنامه مالیات بر درآمد اجاره املاک با مراجعه به این سامانه اقدام نمایند.

سؤالات متداول سامانه راهبر بنیاد مسکن svs.bonyadmaskan.ir

افرادی که قصد ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن را دارند می بایست به آدرس اینترنتی www.svs.bonyadmaskan.ir مراجعه نمایید. همچنین آموزش تصویری ورود به سامانه راهبر بنیاد مسکن در متن بالا درج شده است.

سامانه راهبر در واقع سامانه استعلام فنی و مهندسی ساخت و سازهای روستایی است و به منظور ثبت درخواست ها در حوزه ساخت و ساز روستایی توسط بنیاد مسکن جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از این موضوع به متن مقاله مراجعه نمایید.

با استفاده از کد ملی و کد رهگیری خود می توانید پس از ورود به سامانه برای پیگیری درخواست ثبت شده خود اقدام نمایید.

بله با استفاده از راهبر بنیاد مسکن می توانید برای ثبت درخواست تغییر کاربری زمین روستایی مد نظر خود اقدام نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.7/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه راهبر بنیاد مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا