سایت مای مدیو اموزش پرورش my medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مای مدیو اموزش پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مای مدیو اموزش پرورش به نشانی my.medu.ir توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است و خدمات گوناگونی را به دانش آموزان ، فرهنگیان و دیگر افراد ارائه می کند.

سایت مای مدیو یکی از مهترین و کاربردی ترین سامانه های آموزش و پرورش می باشد. این سایت امکاناتی چون : دریافت فیش حقوقی برای معلمان و سایر خدماتی که مربوط به فرهنگیان می شود را زیر پوشش خود قرار داده است. یکی از مهم ترین امکانات پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش برای دانش آموزان، دریافت کارنامه می باشد.

یکی از دسته کاربران سامانه my medu.ir دانش آموزان هستند که قصد داریم به منظور افزایش سطح آگاهی محصلان عزیز کشورمان، به تمامی خدمات قابل انجام در سایت مای مدیو دانش آموزی بپردازیم و ضمن معرفی پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش، شما را با نحوه ورود دانش آموز به سامانه مای مدیو آشنا کنیم. با ما تا پایان مقاله همراه باشید.

سایت مای مدیو اموزش پرورش اختصاص به عموم افراد دارد. به عنوان مثال فارغ التحصیلان مقطع دیپلم و پیش دانشگاهی می توانند از بخش خدمات الکترونیک عموم این سامانه ، برای استعلام مدرک تحصیلی خود اقدام کنند. همچنین والدین می توانند از ابن بخش ، شکایات خود از مدارس را ثبت و یا از شهریه مدارس غیردولتی آگاه شوند.

سایت مای مدیو

سایت مای مدیو اموزش پرورش

سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir یا همان مای مدیو دانش آموزان، والدین آنها، فرهنگیان و عموم مردم با هدف ارائه خدمات نوین و الکترونیکی راه اندازی شده است که در این مقاله بصورت جامع در مورد سایت مای مدیو با یک دیگر صحبت خواهیم  کرد.

سایت مای مدیو my. medu .ir زیر نظر آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات گوناگون به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر افراد راه اندازی شده است. کاربران می توانند با ورود به  سامانه مای مدیو اقدام به انجام امور مورد نیاز خود نموده و به آسانی به سایت های زیر نظر آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

 
نام دانش آموزان اتباع در مای مدیو

ورود اطلاعات اتباع در سایت مای مدیو

 قابل توجه مدیران محترم، اولیا و دانش آموزان عزیز اتباع دوم تا دوازدهم تمامی دانش آموزان عزیز پایه های دوم تا دوازدهم اتباع، 48 ساعت پس از احراز هویت در سامانه سهما ( irmigration.ir ) وارد سامانهmy.medu.ir شوند و از طریق آیکن ورود اطلاعات اتباع، شناسه یکتای خود را ثبت کنند.

جهت انجام و ورود به سامانه مای مدیو my medu :

  1. نام کاربری my: کد دانش آموزی (مندرج بر روی کارنامه)
  2. گذرواژه: تاریخ تولد شمسی (مثال: ۱۳۹۲۰۸۰۴)
  3.  ورود اطلاعات اتباع
  4.  درج کد یکتا و تاریخ تولد شمسی و کد امنیتی
  5.  استعلام مشخصات
شدن گزینه تغییر نقش

تغییر رمز ورود به سامانه مای مدیو دانش آموزان

قابل توجه معلمان محترم آموزش و پرورش و اولیا گرامی ؛ فعال شدن گزینه تغییر نقش در سامانه مای مدیو my medu.ir

جهت مشاهده مراحل زیرا طی کنید:

  1. ورود به سامانه my.medu.ir
  2. علامت سه نقطه مشخص شده در تصویر
  3. گزینه تغییر نقش
  4. انتخاب نقش مورد نظر
مدیو

جهت مشاهده نام مدارس در لیست پیش ثبت نام سامانه مای مدیو my medu.ir طبق مراحل اقدام لازم را به عمل آورید:

  • ورود به کاربری سیدای مدیر مدرسه
  •  عملیات اولیه
  • سازماندهی و ثبت نام
  • سازمان مدرسه
  • گزینه ارسال به منطقه
  • رفرش صفحه
  • ورود مجدد به همین صفحه
  • کنترل پایه/رشته/ تعداد دانش آموز
  • ارسال دوباره به منطقه

چنانچه سازمان مدرسه از قبل تایید شده باشد، دوباره جهت رفع خطا، مراحل فوق انجام پذیرد.

  • ورود کارشناس منطقه با کاربری طرح وبرنامه
  •  عملیات اولیه
  • عملیات پیش ثبت نام
  •  بررسی سازمان مدرسه
  • مشاهده مدرسه مورد نظر
  • تایید سازمان مدرسه

 پس از ورود مجدد به سامانه my.medu.ir نام مدرسه در لیست مدارس منطقه مورد نظر مشاهده می شود.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی شهریور ۱۴۰۲

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی شهریور ۱۴۰۲

گزینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های نهایی شهریور ۱۴۰۲ در سامانه my.medu.ir فعال شده است.

شرکت کنندگان در این آزمون ها با درج نام کاربری(کد ملی) و رمز پیش فرض(سریال۶ رقمی شناسنامه) در سامانه، کارت ورود به جلسه خود را مشاهده و چاپ نمایند. شایان ذکر است کارت ورود به جلسه واجد بارکد(QR) می باشد و نیازی به مُهر و امضا توسط مدیر مدرسه ندارد مگر در مواردی که بدون عکس یا اطلاعات آن اشتباه باشد.

ورود به سامانه رتبه بندی معلمان

ورود به سایت مای مدیو اموزش پرورش

سامانه مای مدیو به نشانی my.medu.ir توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده‌ است و خدمات گوناگونی را به دانش آموزان ، فرهنگیان و دیگر افراد ارائه می کند. سایت مای مدیو با هدف خدمت رسانی به قشر در حال تحصیل جامعه، طراحی و تاسیس شده است.

پیش از این سامانه های دانش آموزی پادا، سیدا و … نیز معرفی شده بودند اما در حقیقت سامانه یکپارچه مای مدیو my.medu.ir با افزایش کیفیت، سهولت و دسترس پذیری خدمات باعث کاهش مراجعات حضوری به ادارات وزارت آموزش و پرورش، مدارس و موسسات آموزشی شده و همچنین صرفه‌ جویی‌ در وقت و هزینه دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را به دنبال داشته است.

ورود به سامانه مای مدیو mymedu ir برای دانش آموزان و فرهنگیان با استفاده از دو روش زیر امکان پذیر می باشد.

  • با استفاده از وارد کردن کد ملی و رمز عبور
  • از طریق درگاه دولت

فرهنگیان محترم آموزش و پرورش با داشتن کد ملی و رمز عبور خود می توانند وارد سایت شوند. سپس برای گرفتن فیش حقوقی ، حکم کارگزینی ، سوابق ، رتبه بندی و … اقدام نمایند. بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان در سایت مای مدیو mymedu ir دارای منوهای مختلف و با کاربردهای متنوع می باشد.

جهت ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراحل زیر را انجام دهید.

در قدم اول با گوشی یا کامپیوتر خانه خود متصل شوید برای ورود به سایت اعتراض به امتحانات نهایی 1402 به نشانی اینترنتی مای مدیو  my medu.ir مراجعه کنید.

my medu.ir %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4 %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4 %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C %D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B4 %D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4 %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86 %D8%A8%D8%AF%D9%88 %D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF.jpg

  • با انتخاب نقش دانش آموز یا فرهنگی وارد شوید اکنون شما میتوانید به پرتال کاربری خود در سایت مای مدیو وارد شوید  تا از خدمات آن استفاده کنید.
سایت مای مدیو

ثبت نام در سایت مای مدیو اموزش پرورش

سایت مای مدیو در اصل درگاهی برای ورود به سایر سایت های آموزش و پرورش می باشد و بخشی به نام ثبت نام یا ورود به سایت را ندارند.

سایت مای مدیو  یکی از پرکاربردی ترین سامانه های جامع آموزش و پرورش می باشد در سایت مای مدیو خدمات متعددی متناسب با نقش‌های مختلف کاربران (دانش‌آموز، فرهنگی، والدین و سایرین) ارائه می شود که از آن جمله می توان به خدمات:

دریافت کارنامه، ثبت نام آزمون‌ها و جشنواره ها، هدایت تحصیلی، درخواست نقل و انتقال بین مدارس، خرید کتب درسی «برای دانش آموزان»، دریافت فیش حقوقی ، حکم، ابلاغ معلمان my medu ir ، خلاصه سوابق درخواست نقل و انتقال، کارنامه رتبه بندی «برای فرهنگیان»، و خدمات عمومی شامل ثبت نام سنجش بدو ورود کودکان به دبستان my.medu.ir، جستجوی مدارس، و دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی «برای والدین و فارغ‌التحصیلان» اشاره کرد.

نحوه دریافت کارنامه با کد ملی

خدمات سایت مای مدیو اموزش پرورش

جدول زیر از مهمترین خدماتی میباشئد که توسط سایت مای مدیو به دانش آموزان گرامی ارائه می شود.

خدمات آموزشی

کارت ورود به جلسه  دانش آموزی

امکان انتخاب واحد توسط دانش اموز در سایت مای مدیو                                                  

مشاهد ه و دریافت کارنامه توسط دانش اموز

خرید کتاب درسی 1402

هدایت تحصیلی نهم آزمون رغبت و توانایی                                                                

نقل و انتقال دانش آموزان سمپاد

جستجوی مدارس

گواهی اشتغال به تحصیل

استعلام مدرک تحصیلی

نظر سنجی معلمان

دریافت کارت امتحان نهایی

خدمات پرورشی

سامانه نماد

کارنامه طرح پاک دانش آموزان

ثبت نام آزمون ها، جشنواره ها و دریافت گواهی ها

المپیاد علمی دانش آموزی

آزمون تیزهوشان (سمپاد)

کارت جشنواره ها و مسابقات ورزشی

جشنواره خوارزمی

آزمون نمونه دولتی

 

پیش ثبت نام غیرحضوری اول ابتدایی

ورود دانش آموزان به سایت مای مدیو

با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش می توانید اقدامات لازم برای دریافت کارنامه دانش آموز my.medu.ir را انجام دهید. همانطور که می دانید پیش از این دریافت کارنامه از سامانه پادا انجام می شد اما با اعمال تغییرات جدید در راستای تحولات در سامانه های وزارت آموزش و پرورش و گسترش دولت الکترونیک، دانش آموزان می توانند از طریق سایت مای مدیو my medu ir خدمات مختلفی  را دریافت کنند.

نحوه ورود به my medu.ir دانش آموز بسیار ساده است. کافیست بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه my medu.ir مطابق تصویر باید نوع کاربری خود را در کادر انتخاب نقش تعیین کنید. اگر بر روی تصویر زیر کلیک نمایید مستقیما به صفحه اصلی my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش هدایت می شوید.

وضعیت دانش آموز ایرانی یا اتباع را انتخاب کنید. دانش آموزان عزیز ایرانی باید با با وارد کردن کد ملی و ۶ رقم سریال شناسنامه در کادرهای مربوطه، کد امنیتی را وارد کرده و روی گزینه ورود پنجره الکترونیک آموزش و پرورش بزنند.

دانش آموزان اتباع عزیز هم باید کد دانش آموزی خود را در کادر مشخص شده وارد نمایند و بعد از درج تاریخ تولد شمسی، کد امنیتی را وارد نمایند. با انتخاب گزینه ورود به حساب کاربری my.medu. ir خود منتقل می شوید حالا که به حساب کاربری خود وارد شدید، از بخش خدمات my medu.ir دانش آموز می توانید خدمت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در ادامه به اختصار کاربرد هر بخش را با یکدیگر مرور می کنیم.

اپدیت سایت مای مدیو

حذف گزینه انتخاب نقش هنگام ورود به سامانه

 ورود فرهنگیان به سامانه مای مدیو :

1- فرهنگیانی که کدملی و رمز عبور دارند

 نام کاربری: کد ملی فرهنگی رمز عبور: رمزی که قبلا با آن وارد شده اید

 ۲- فرهنگیانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند یا رمز عبور ندارند.

 کلیک بر روی گزینه (ورود از طریق درگاه دولت)، وارد کردن شماره همراه، کد امنیتی و ورود به صفحه ( ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف) توجه: شماره همراه وارد شده حتما باید با مالکیت کدملی شخص فرهنگی باشد. پس از ورود از قسمت مشخصات با کلیک بر روی تغییر رمز عبور می توانند رمز عبور خود را ایجاد ویا تغییر دهند.

راهنمای ورود دانش آموزان به سایت مای مدیو :

دانش آموزان ایرانی: نام کاربری: کد ملی دانش آموز رمز عبور:  6 رقم سریال شناسنامه که توسط مدیر در سیدا ثبت شده است.

دانش آموز اتباع: نام کاربری: فیداکد  یا کد دانش آموزی رمز عبور: تاریخ تولد شمسی

اگر دانش آموز متولد 1396/06/04 می باشد باید رمز عبور وی بدین صورت وارد شود: 13960604 (بدون فاصله و خط ممیز)

راهنمای ورود عموم مردم: کلیه شهروندان از طریق گزینه ورود از طریق درگاه دولت و  وارد کردن شماره همراه، کد امنیتی و ورود به صفحه ( ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف) و وارد کردن رمز پیامک شده به شماره همراهی که با مالکیت کدملی شخص می‌باشد میتوانند وارد در سامانه مای مدیو شوید. 

سؤالات متداول سایت مای مدیو اموزش پرورش my medu.ir

برای ورود به سایت مای مدیو اموزش پرورش کافیست به آدرس اینترنتی my medu.ir مراجعه کنید.

برای ورود به سایت مای مدیو درگاه دولت آموزش و پرورش می بایست به آدرس سایت my.medu.ir مراجعه نمایید.

برای ورود به سایت مای مدیو اموزش پرورش کافیست به آدرس اینترنتی my medu.ir مراجعه کنید.

شماره تماس پشتیبانی مای مدیو : شماره تماس : ۸۲۲۸۱۱۱۱-۰۲۱ داخلی ۳۰۵۵

سامانه پشتیبانی مای مدیو : روش دوم نیز استفاده از سامانه پشتیبانی مای مدیو یا همان سامانه ارتباطات مردمی وزارت آموزش و پرورش است. آدرس medu.gov.ir/contact مراجعه نمایید.

5/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مای مدیو اموزش پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا