سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد EPT

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد EPT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همان گونه که میدانید زبان انگلیسی در آزمون دکتری و طی دوره های تحصیلی برای داوطلبان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، دانشجویان می بایست حتما در یکی از آزمون‌ های زبان داخل کشور یا بین ‌المللی پذیرفته شوند.

در کشورمان نیز آزمون های زبان انگلیسی معتبر گوناگونی بعنوان مثال تافل، آیلتس، TOLIMO ،MSRT و … برگزار می شوند که انتخاب شرکت در هر آزمون به رشته و دانشگاه هدف دانشجویان بستگی دارد که کدام را انتخاب می کنند.

ولیکن زیادی از داوطلبان متقاضی با توجه به این ایراد، زمان و انرژی اضافی را صرف کردن آمادگی بابت پذیرش در آزمون ‌های بین‌ المللی می‌ کنند در صورتی که چنانچه هدف آن ها تنها تحصیل در دانشگاه‌ آزاد باشد می‌ توانند با وقت و هزینه کمتری در آزمون زبان انگلیسی این دانشگاه با نام EPT شرکت کنند برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ثبت نامEPT  به آدرس english.iau.ac.ir مراجعه کنید.

در ادامه مقاله قصد داریم سایت ثبت نام EPT را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد EPT

معرفی سایت سامانه نام آزمون EPT

همان گونه که ابتدایی مقاله نیز به آن اشاره کردیم آزمون ept مخصوص دانشجوهای پزشکی دانشگاه آزاد می باشد لذا آزمون های ept چند مرتبه در سال توسط خود دانشگاه آزاد برگزار می شود این آزمون ها در سایت ثبت نام EPT اطاع رسانی می شود.

یکی از سوالات پرتکرار کاربران این می باشد که نتایج آزمون ept چند روز بعد اعلام می شود ؟ در پاسخ باید بگویم که تقریبا 2 هفته بعد از برگزاری ept، در یک مرحله و از طریق سایت آزمون EPT اعلام میشه. EPT مخفف English Proficiency Test یک آزمون معتبر در زمینه زبان انگلیسی می باشد که توسط دانشگاه آزاد ویژه دانشجویان و متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری برگزار می گردد.

مقاله پیشنهادی » انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

سایت ثبت نام EPT با هدف ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیانی طراحی شده که تمایل به شرکت در این آزمون ها را دارند.

برای دیدن نتایج آزمون Ept دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی می بایست به آدرس اینترنتی www.English.iau.ac.ir/ept برای مشاهده نتیجه این آزمون مراجعه کنند در ادامه مقاله نیز خواهیم پرداخت به نحوه ثبت نام و اعلام نتایج EPT.

ثبت‌نام آزمون (EPT) مردادماه ۱۴۰۲ از امروز 9 مرداد ماه آغاز می‌شود.

نحوه ورود به سامانه ثبت نام آزمون EPT

برای ورود به سایت ثبت نام EPT  کافیست ابتدا وارد صفحه سرچ خود شوید و آدرس اینترنتی english.iau.ac.ir را سرچ کنید تا مستقیم وارد سایت ثبت نام EPT شوید. مراحل ورود به این سایت توسط کلیپ آموزشی در ادامه مقاله خدمت شما قرار میگیرد.

دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی   english.iau.ac.ir/ept   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جهت ورود مستقیم  به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون EPT کلیک کنید.

سایت ثبت نام آزمون EPT ای پی تی

در این مرحله ثبت نام در سایت ept تنها شما اقدام به ثبت اطلاعات شخصی خود خواهید کرد و ایـن مرحلـه بـه منزلـه ثبت نام شما در آزمون EPT نخواهد بود. پس از این مرحله مـی بایسـت مرحلـه دوم ایـن راهنما را نیز انجام داده تا ثبت نام شما در آزمون کامل کنید.

مراحل ثبت نام آزمون EPT

در قدم اول ثبت نام در سایت ept ای پی تی به آدرس اینترنتی english.iau.ac.ir مراجعه کنید و بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت بر روی گزینه “سامانه ثبت نام آزمون E PT” را از سمت چپ صفحه انتخاب نمایید.

حالا بر روی گزینه “ثبت نام در آزمون مورخ 11-19-1401” کلیک کنید. (گزینه طبق اعلام دانشگاه آزاد تاریخ آن بهروز می شود.)

بعد از کلیک  به یک صفحه جدید انتقال داده می شوید که می بایست در آن صفحه شماره دانشجویی مقطع دکتری خود و کد امنیتی را در فیلد های مورد نظر تایپ کرده و در نهایت بر روی گزینه “ورود به مرحله ثبت نام” کلیک کنید.

در ادامه مراحل ثبت نام در ept یک صفحه جدید برای شما خواهد شد که داوطلبان متقاضی می بایست عکس پرسنلی خود را طبق مراحل خواسته شده سایت ثبت نام EPT بارگذاری کنید و بعد از آن نوع آزمون خود را انتخاب کنید.

اکنون اگر اطلاعات وارد شده شما صحیح می باشد می بایست بر روی گزینه ” تایید و پرداخت هزینه آزمون “ کلیک کنید و در نهایت با تکمیل فرم پرداخت الکترونیکی هزینه آزمونEPT به صفحه سایت ثبت نام EPT انتفال داده میشوید.

مقاله پیشنهادی : سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد

در ضمن اگر که عملیات پرداخت شما با موفقیت صورت پذیرد اطلاعات پرداخت به شما نمایش داده خواهد شد و نیز یک ایمیل حاوي این اطلاعات به آدرس ایمیـل در فرم ثبت نام ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید تمام مراحل ثبت نام در سایت ept بصورت فایل PDF توسط دانشگاه آزاد اسلامی تهیه دیده شده است که در ادامه مقاله میتوانید بصورت لینک مستقیم آن را دانلود کنید.

شرایط ثبت نام آزمون ept

یکی از اساسی ترین شرطی که برای ثبت نام در آزمون های EPT توسط دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع رسانی شده است این می باشد که شما باید مقطع دکتری تخصصی این دانشگاه باشید.

در ضمن به این نکته توجه کنید که  متقاضیان شماره دانشجویی نه رقمی خود را به جهت ورود به سایت ثبت نام EPT در اختیار داشته باشند.

ثبت‌نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

یکی دیگر از سوالات متداولی که ذهن اکثر متقاضیان آزمون ept را مشغول خود کرده است زمان ثبت نام آزمون EPT می باشد که باید در این مورد باید به شما توضیح دهیم که هر ساله در باز های مختلفی آزمون های EPT برگزار می گرددند زمان ثبت نام آزمون های ای پی تی توسط دانشگاه آزاد اسلامی و در سایت ثبت نام EPT  به نشانی nglish.iau.ac.ir اعلام میشود که برای سال 1401 نیز آزمون های خرداد، تیر و شهریور نیز برگزار شده است. اما طبق روال سال های گذشته ثبت نام در آزمون های EPT تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

ثبت‌نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

 ثبت‌نام آزمون EPT اردیبهشت 1402 از  امروز چهارشنبه 16 فروردین آغاز و تا پایان روز شنبه 26 فروردین ادامه خواهد داشت.

این آزمون روز جمعه 15 اردیبهشت ماه هم‌زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، یزد، همدان، ارومیه، قزوین، گرگان، خرم آباد، اراک، ساری، بوشهر، زاهدان و جمعاً 21 حوزه برگزار خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه روز سه‌شنبه  12 اردیبهشت ماه است.

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی   http://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت‌ نام اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام آزمون EPT (English Proficiency Test) برای آموزشکده‌ها و دانشگاه‌ها که این آزمون را برای ارزیابی سطح زبان انگلیسی داوطلبان مورد استفاده قرار می‌دهند، ممکن است در هر دوره یا زمانی متفاوت باشد.

برای ثبت نام در آزمون EPT، شما باید به سایت رسمی آزمون مراجعه کنید و فرم ثبت نام را پر کنید. در این فرم، شما باید اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید، از جمله نام، نام خانوادگی، شماره دانشجویی (اگر دانشجو هستید)، تاریخ تولد و اطلاعات تماس. همچنین شما باید انتخاب کنید که در کدام شهر و در کدام مرکز آزمون مایلید شرکت کنید.

بعد از پر کردن فرم ثبت نام، شما باید هزینه آزمون را پرداخت کنید. قیمت آزمون ممکن است در هر دوره متفاوت باشد و باید به سایت رسمی آزمون مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقی در این مورد به دست آورید. پس از پرداخت هزینه، شما باید تأییدیه ثبت نام خود را دریافت کنید. روز آزمون، شما باید با داشتن کارت شناسایی معتبر به مرکز آزمون مراجعه کنید. در آزمون EPT، شما برای انجام چهار بخش عمده شامل شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی آزمودنی هستید.

نتایج آزمون معمولاً در عرض چند روز اعلام می‌شود و شما می‌توانید نمره خود را هم از سایت رسمی آزمون دریافت کنید. امیدواریم که این مطلب به شما در ارتباط با ثبت نام در آزمون EPT کمک کند.

ثبت نام آزمون (EPT)   مرداد ماه ۱۴۰۲ از امروز 9 مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا  یکشنبه 15 مرداد ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. این آزمون روز جمعه مورخ ۲7 مرداد ماه  ۱۴۰۲ هم زمان درشهرهای در شهرهای تهران ، تبریز، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، کرمانشاه ، رشت ، کرمان ، اردبیل ، کرج ، ساری  یزد،همدان،ارومیه،قزوین،گرگان،خرم آباد ، اراک ، زاهدان ، بوشهر جمعا ۲۱ حوزه برگزار خواهد شد.

کلیه دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی   https://english.iau.ac.ir/ept   نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. .

مراحل دریافت کارنامه نتایج آزمون EPT

بعد از شرکت در آزمون های ای پی تی ( EPT ) بدون شک دنبال دریافت نتیجه آزمون خود نیز هستید که به نحوی می بایست کارنامه نتایج آزمون را باید از سایت ثبت نام EPT  به نشانی english.iau.ac.ir میتوانید دریافت کنید. مراحل دریافت کارنامه بسیار کار آسانی می باشد که در تصویر زیر بصورت کامل مشخص می باشد.

نحوه دریافت کارنامه نتایج آزمون EPT

برای دریافت کارنامه آزمون باید به قسمت سمت راست سایت ثبت نام آزمون EPT به باکس با عنوان “کارنامه آزمون ” مراجعه کنید و مراحل دریافت کارنامه را تکمیل کرده و در نهایت بر روی دریافت کارنامه کلیک کنید.

سامانه استعلام مدرک دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی estelam.iau.ir یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که در زمینه استعلام مدرک تحصیلی این دانشگاه و اخذ تاییدیه تحصیلی خدمت رسانی می کند. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاه های کشور است که دارای تعداد واحدهای زیادی در سرتاسر کشور بوده و در طول هر سال تحصیلی تعداد دانشجویان زیادی در این دانشگاه تحصیل می نمایند.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام EPT

EPT آزمونی می باشد که برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی که توسط دانشگاه آزاد برای دانشجویان مقاطع دکتری برگزار می گردد.

تنها آدرس رسمی سایت آزمون ept به نشانی اینترنتی english.iau.ac.ir می باشد.

توضیحات کامل در مورد english.iau.ac.ir سایت ثبت نام ept در مقاله درج شده است.

6/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد EPT

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا