بازیابی رمز عبور سایت همگام hamgam.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بازیابی رمز عبور سایت همگام hamgam.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

چگونه رمز عبور سامانه همگام را بازیابی کنیم

دانش آموزان برای گرفتن رمز همگام باید به صورت حضوری به مدارس محل آموزش مراجعه کرده و کد همگام خود را از سرپرست یا معاون اجرایی آموزشگاه اخذ نمایند. بازیابی رمز همگام hamgam.medu.ir فقط ازطریق مدیران مدرسه و در بعضی حالات ازطریق سرپرست فناوری آموزش و پرورش بخش، قابل گرفتن می باشد.

جهت ورود به سایت همگام در صورتیکه شما با یکی از عناوین کاربران سطح مدرسه مثل : دانش آموز، آموزگار، پیشکار، دستیار اجرایی، و … ) شما هدف ورود به سامانه همگام را دارید کافیست به مدیر مدرسه خود رجوع کنید تا دسترسی مناسب نقش شما را تولید کرده و به شما رمز عبور ورود به سامانه را تحویل دهد.

hamgam.medu.ir

نحوه بازیابی رمز همگام hamgam.medu.ir

متقاضیان به منظور ورود به سامانه همگام hamgam به اطلاعاتی چون نام کاربری  کد ملی و کد همگام احتیاج دارند. ( کد ملی هر فرد نام کاربری ایشان در پرتال همگام می‌باشد. ) در مواقعی امکان‌پذیر است دانش آموزان رمز همگام خود را فراموش کنند.

در این صورت به‌علت بازیابی کد همگام باید به دانش‌سرا مراجعه نموده و رمز تازه را از مدیر مدرسه تا بدست‌ آوردید. درضمن بازیابی رمزعبور همگام تنها ازطریق مسئول مدرسه امکان پذیر است. در ادامه مقاله راهنمای وصول و بازیابی کد همگام از طریق مدیر مدرسه برای والدین به صورت تصویری عرضه داده شده است.

راهنمای فراموش کردن رمز عبور پورتال همگام hamgam.medu.ir در صورتی که رمز مربوط به سایت همگام را فراموش کرده اید و یا با پیغام” مشخصات وارد شده اشتباه می باشد” رو به رو هستید، باید اقدامات که در ادامه مقاله برای شما توضیح خواهیم داد را انجام دهید.

 

سامانه همگام جامع ترین پورتال ملی مدارس کشور بوده و با هدف ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یکپارچه سازی کلیه سامانه های مرتبط در دسترس می‌باشد.

بازیابی رمز همگام

اکنون سوال خیلی از شما کاربران سایت همگام hamgam.medu.ir  ( کد همگام را فراموش کردم ) دانش آموزان برای بدست‌آوردن کد همگام ، باید به مدرسه رجوع نمایند و رمز همگام تازه را اخذ نمایند. روال بازیابی و گرفتن رمز همگام از طریق مدیران مدرسه به صورت تصویری در ادامه مقاله بیان شده است. بازیابی کد همگام توسط مدیران مدرسه:

برای بازیابی رمز عبور همگام  ابتدا می بایست به سامانه همگام به آدرس اینترنتی hamgam.medu.ir مراجعه کنید. و بعد از ورود به سامانه همگام  بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

https://hamgam.medu.ir/portal/home.php

با کلیک بر روی گزینه “ورود” وارد صفحه فرم ورود به سایت همگام می شوید. اکنون می بایست کد ملی  و رمز عبور همگام خود را وارد کادر های مربوط کنید و در نهایت روی گزینه “ورود” کلیک کنید.

بازیابی رمز عبور همگام

اکنون باید نقش خود (انتخاب نقش مدیر) و سازمان مربوطه را مانند تصویر زیر انتخاب کنید:

بازیابی رمز عبور همگام

اکنون شما وارد پرتال کاربری خود در سایت همگام شده اید پس از ورود به صفحه اصلی، بر روی گزینه “مدیریت کاربران” کلیک کنید طبق تصویر زیر:

بازیابی رمز عبور همگام

بعد از کلیک بر روی گزینه “مدیریت کاربران” وارد قسمت دیگری می شوید که می بایست بر روی گزینه “ویرایش” کلیک کنید.

رمز همگام را فراموش کردم

کد ملی دانش آموز و نقش پدر یا مادر را انتخاب کنید و در نهایت بر روی گزینه “جست و جو” کلیک کنید:

دریافت رمز عبور در سایت همگام

اکنون شما در بخش مدیریت،  پرتال کاربری خود در سایت همگام هستید اکنون می بایست بر روی فلش رمز عبور همگام کلیک کنید:

سپس روی گزینه ok کلیک نمایید: رمز عبور جدید همگام خود را یادداشت کنید:

سایت همگام

شما با موفقیت رمز عبور کاربری همگام فردی را تغییر داده اید.

لینک سایت همگام : hamgam.medu.ir

سامانه همگام، یکی از سامانه های مفید و کاربردی بوده و دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه همگام hamgam.medu.ir به بخش های مختلف این سامانه دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایند این سامانه ها در جهت ایجاد بستری برای ارائه امکانات بیشتر به دانش آموزان و کادر آموزشی مدرسه و تسهیل دسترسی آن ها ایجاد شده اند.

آموزش تغییر رمز عبور سامانه همگام

1.در قدم اول تغییر رمز عبور همگان وارد سامانه ‎ی hamgam.medu.ir شوید.

2. در منوی بالای سایت، دو گزینه برای انتخاب دارید، ورود کاربر (معلمان) و ورود مدیر (مدیر و معاونین).

3. در این مرحله باید کد ملی دانش‎ آموز را در قسمت نام کاربری تعیین کنید و بعد نیز رمز همگامی که از پیش‌ از متعلق به دانش ‎آموز بوده را وارد کنید.

4. هنگامی که اطلاعات ارائه داده شد، نقش و آموزشگاه را مشخص کنید.

5. وقتی روی نام و نام خانوادگی کلیک می‎ کنید، صفحه ‎ای باز می ‎شود که روی آن نوشته شده «تغییر رمز عبور».

6. با وارد کردن رمز عبور پیشیین خود و رمز عبور جدیدی که در نظر گرفته ‎اید، رمز خود را تغییر دهید و در پایان نیز گزینه‎ ی ذخیره را تعیین کنید. در نظر داشته باشید که رمز همگام تنها مرتبط به دانش ‎آموزان نیست و معلمان و مدیران آموزشگاهها نیز می‎ توانند از آن استفاده کنند.

تغییر رمز عبور همگام توسط دانش آموزان

برای تغییر رمز عبور همگام توسط دانش آموزان ابتدا وارد سامانه همگام شوید و نام کاربری و رمز عبور دریافتی خود را وارد نمایید تا وارد صفحه اصلی سایت همگام شوید.

بازیابی رمز عبور همگام

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه همگام از قسمت تنظیمات گزینه تغییر کلمه عبور را انتخاب نمایید. (طبق تصویر)

hamgam.medu.ir

سپس در صفحه باز شده در بخش های خواسته شده رمز عبور کنونی خود را به همراه رمز عبور جدید که مورد نظر شما می باشد را بنویسید و در اخر تغییرات انجام شده را تایید و ذخیره نمایید.

بازیابی رمز همگام

با موفقیت مراحل تغییر رمز عبور همگام توسط دانش آموزان انجام خواهد شد.

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند باید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان Azmoon.Medu.IR شرکت کنند. برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم داوطلبان باید از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم اقدام نموده و پس از طی مراحل، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

سؤالات متداول بازیابی رمز همگام hamgam.medu.ir

طبق آموزش درج شده در مقاله عمل کنید.

با ورود به پرتال کاربری خود در سایت همگام و انجام مراحل توضیح داده شده در مقاله 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (50 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه بازیابی رمز عبور سایت همگام hamgam.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا