سایت دانشگاه آزاد iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از سامانه های مفید و کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی که به تازگی تاسیس شده است سایت جدید دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی iau.ir می باشد.

دانشگاه آزاد یکی از بزرگ ترین دانشگاههای سطح کشور است. این دانشگاه سالیانه تعداد زیادی دانشجو در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور جذب می نماید و افراد زیادی نیز هر ساله در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

بدیهی است که با این حجم از تعداد دانشجو وجود سامانه ها و سایت های مختلف برای خدمات رسانی در زمینه های گوناگون به اساتید و کارکنان و دانشجویان این دانشگاه امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

معرفی سایت دانشگاه آزاد iau.ir

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاههایی است که دارای سامانه های زیادی برای ارائه خدمت به دانشجویان و اساتید دانشگاه راه اندازی نموده است این دانشگاه با اهداف مختلف از جمله تسریع در روند ارائه خدمات، بهبود کیفیت ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف زمان، ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری و… اقدام به طراحی و راه اندازی این سامانه ها نموده است.

سایت دانشگاه آزاد iau.ir یکی از این سامانه ها است. این سایت در فروردین ماه 1400 برای ارائه خدمات مختلف در اختیار دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت و اکنون به ارائه خدمات به این دانشجویان می پردازد

در ادامه می توانید در مورد این سایت، نحوه ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد، امکانات و…. اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir

سایت جدید دانشگاه آزاد در سال 1400 و با آدرس اینترنتی iau.ir در دسترس اساتید و دانشجویان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد سراسر کشور قرار گرفته است.

این سامانه به ارائه خدمات مختلفی می پردازد و افراد مختلف می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات و امکانات مختلف آن استفاده نمایند.

همان طور که اشاره شد دانشگاه آزاد iau.ir دارای سامانه های بسیاری در جهت ارائه خدمت به دانشجویان این دانشگاه می باشد. در پورتال جدید دانشگاه آزاد تمامی این سامانه ها طبقه بندی شده و قرار داده شده است و دانشجویان و اساتید این دانشگاه می توانند با مراجعه به این سامانه به کلیه سامانه های دانشگاه آزاد از قبیل سامانه ساهم، سامانه ساجد، سامانه پژوهشیار، ساانه آموزشیار ، سامانه سیمرغ، صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد و …دسترسی داشته باشند.

سایت دانشگاه آزاد iau.ir به لحاظ فنی دارای ویژیگی های مطلوب و کار آمدی بوده و از نظر گرافیکی هم دارای امکانات خوبی می باشد.

تمامی افراد که به نوعی با دانشگاه آزاد در ارتباط هستند مانند اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد می توانند به این سامانه مراجعه نموده و علاوه بر استفاده از امکانات دیگر این سامانه، از طریق این سایت به هر کدام از سامانه هایی که مد نظر آن ها می باشد وارد شوند.

برای ورود مستقیم به سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir کلیک کنید.

ورود به سایت دانشگاه آزاد iau.ir

دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد می توانند با استفاده از سامانه جدید دانشگاه آزاد به صورت یک جا به تمامی سامانه های دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند و به فراخور نیاز خود به هر کدام از این سامانه ها که نیاز داشتند وارد شوند و از خدمات آن استفاده نمایند.

برای ورود به سایت جدید دانشگاه آزاد iau.ir باید در صفحه مرورگر گوشی و یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی iau.ir را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با سرچ این عبارت به طور مستقیم به سایت جدید دانشگاه آزاد وارد خواهید شد.

جدید دانشگاه آزاد

 

بعد از ورود به این سامانه و انتخاب گزینه و مشاهده لیست کامل خدمات، می توانید تمامی سامانه هایی که از طریق این پورتال می توانید به آن ها وارد شوید را مشاهده نمایید.

به سایت جدید دانشگاه آزاد

امکانات سایت دانشگاه آزاد iau.ir

سایت جدید دانشگاه آزاد به ارائه امکانات به اقشار مختلف در ارتباط با این دانشگاه نظیر اساتید و دانشجویان می پردازد. این افراد می توانند به سامانه جدید دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی iau.ir وارد شوند و از خدمات و امکانات آن استفاده کنند.

با استفاده از سایت iau.ir می توانید از تمامی اطلاعیه ها و اخبار دانشگاه آزاد مطلع شده و آن ها را مطالعه نمایید. رشته های مختلف دانشگاه آزاد بر حسب مقطع را مشاهده کرده و یا بین رشته های مختلف جستجو نمایید، علاوه بر این با استفاده از این سامانه می توانید نسبت به ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام کنید و از دیگر خدمات این سایت نیز بهره بگیرید.

سایت جدید دانشگاه آزاد

مهمترین ویژیگی این سامانه در واقع ارائه و طبقه بندی تمامی سامانه های دانشگاه آزاد است. با مراجعه به این سامانه می توانید به سامانه های مختلف دانشگاه آزاد دسترسی داشته و به فراخور نیاز خود به هر کدام این سامانه ها که نیاز داشتید وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایید.

از جمله مهمترین سامانه هایی که با استفاده از سایت دانشگاه آزاد می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سامانه آموزشیار

سامانه آموزشیار یکی از سامانه های جامع دانشگاه آزاد بوده در واقع هدف آن یکپارچه کردن خدمات ارائه شده به دانشجویان است. دانشجویان با استفاده از این سامانه می توانند برای انتخاب واحد، پرداخت شهریه ترم تحصیلی خود به صورت الکترونیک، مشاهده دروس ارائه شده در هر ترم و… اقدام نمایند.

سامانه پژوهشیار

سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد در جهت ارائه خدمات در مورد طرح های پژوهشی به دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. دانشجویان برای انجام تمامی امور مربوط به طرح های پژوهشی خود از خدمات این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده می نمایند.

سامانه ساهم

یکی دیگر از سامانه هایی که با استفاده از سایت جدید دانشگاه آزاد می توانید به آن دسترسی داشته باشید سایت ساهم است. سامانه ساهم به ارائه خدمات به اساتید دانشگاه آزاد اسلامی می پردازد. کلیه اساتید این دانشگاه می توانند با مراجعه به سامانه ساهم کلیه دستورالعمل ه ا و ابلاغیه های مربوط به این دانشگاه را مشاهده نمایند همچنین افراد متقاضی تدریس در دانشگاه آزاد می توانند درخواست تدریس در دانشگاه را با استفاده از این سامانه ارائه نمایند.

سامانه ساجد

  • سامانه ساجد به ارائه خدمات مختلفی می پردازد از جمله خدمات ارائه شده توسط این سامانه نظارت بر امور و عملیات مالی واحدهای دانشگاه آزاد می باشد.

سامانه منادا

  • سامانه منادا همان سامانه مدیریت نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد می باشد.  دانشجویان دانشگاه آزاد با مراجعه به این سامانه می توانند اموری مانند درخواست نقل و انتقال، درخواست میهمانی و… را ثبت نمایند.

سامانه صندوق رفاه دانشجویی

  • سامانه صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه آزاد یکی دیگر از سامانه های دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که دانشجویان برای درخواست وام دانشجویی و یا امور مربوط به وام تحصیلی می توانند به آن مراجعه نمایند.

 

سایت دانشگاه آزاد با آدرس iau.ir در دسترس دانشجویان این دانشگاه قرار دارد. کلیه اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به این سامانه از خدمات و امکانات مختلف آن استفاده کرده و به تمامی سامانه های مختلف دانشگاه آزاد دسترسی داشته باشند.

چنانچه برای ورود به سایت دانشگاه آزاد دچار مشکل شده اید یا ابهامی در مورد این سامانه دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

6/6 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا