سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 profile.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 profile.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir   به دستور اداره کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش باز نویسی و برای استفاده جهت مدیریت فرآیند نقل و انتقالات کارکنان محترم آموزش و پرورش (فرهنگیان) طراحی شده است.

با طراحی سامانه نقل و انتقال فرهنگیان، اداره کل آموزش و پرورش هر استان، به راحتی می تواند درخواست نقل و انتقال پرسنل خود را مورد بررسی قرار دهد. پرسنل نیز به راحتی و به صورت الکتزونیکی (غیر حضوری) می توانند درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان ( profile.medu.ir )، با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال (معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه) هر سال فعال است.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان از نشانی اینترنتی profile.medu.ir، به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو  به آدرس اینترنتی my medu.ir تغییر کرده است.

با توجه به ضروریت استفاده معلمان از این سامانه ما سعی داریم تمام نکات مهم این سایت را در این مقاله برای شما کاربران ارجمند توضیح دهیم تا پایان مقاله  با ما همراه باشید.

یکی از نکات قابل توجه، اتصال سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به نشانی اینترنتی profile.medu.ir، به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو  به آدرس اینترنتی my medu.ir می باشد. این عبارت به این معنا است که متقاضیان می توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش نیز برای ارائه درخواست انتقالی اقدام کنند.

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان

وجود ثبت درخواست نقل و انتقالات همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش از طریق سامانه نقل و انقالات فرهنگیان به نشانی profile.medu.ir انجام می شود. فرهنگیان واجد شرایط در زمان ثبت درخواست نقل و انتقالات می توانند به سایت مذکور مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایند.


فرهنگیان برای دریافت انتقالی درون استانی و یا برون استانی نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند و می توانند درخواست خود را به صورت غیر حضوری در سامانه پروفایل و یا کارتابل فرهنگیان | profile.medu.ir ثبت کنند.


سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir دارای امکانات گوناگونی هست، بعنوان مثال امکان ثبت درخواست نقل و انتقالی، مدیریت نیاز و مازاد نیروها و مدیریت درخواست های انتقال پرسنل و پیگیری درخواست ها به صورت اینترنتی (غیر حضوری) می باشد. از سایر  امکانات سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir می توان به موارد زیر اشاره کرد:

profile.medu.ir


✔ مدیریت سیستم

گزینه مدیرت سیستم مخصوص مسئولین استان و منطقه می باشد. از امکانات این بخش در سامانه profile.medu.ir می توان به موارد زیر اشاره کرد: این لیست مربوط به گزینه مدیریت سیستم می باشد.

🔘 تنظیم فرم های درخواست

🔘 تنظیم زمان نام نویسی، بررسی و اعلام نتایج درخواست ها

🔘  تنظیم رشته ها و میزان نیاز در هر منطقه

🔘 تنظیم رشته ها و دوره ها در هریک از استانها براساس جنسیت

🔘 مدیریت کاربران و …

✔ پنل آنلاین متقاضیان

فرهنگیانی که قصد نقل و انتقالی را دارند، باید به قسمت “پنل آنلاین متقاضیان” در سامانه profile.medu.ir مراجعه نمایند. از امکانات این بخش می توان به موارد زیر اشاره کرد: لیست زیر مربوط به این گزینه میباشد.

🔘  نام نویسی با استفاده از کد یکبار مصرف

🔘 مشاهده نتیجه درخواست

🔘 تعیین اولویت ها جهت انتقال

🔘  بارگذاری مدارک و مستندات

🔘 پیگیری وضعیت پرونده

✔ خدمات جانبی شرکت

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir ، تنها به فرهنگیان اختصاص ندارد و به ادارهای که خدماتی را در جهت پیشرفت امور مربوط به نقل و انتقال فرهنگیان ارائه می دهند نیز خدماتی را ارائه می دهد.

در ضمن در آینده سعی خواهیم کرد در مورد این خدمات مقالات نیز برای شما انتشار دهیم با ما همراه باشید.

سامانه ساهت آموزش و پرورش sahat.medu.ir، که توسط وزارت آموزش و پرورش با هدف دسترسی آسان دانش آموزان به سوابق تحصیلی خود و همچنین جمع آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها راه اندازی شده است.

ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

در ادامه راهنمای ورود به سایت profile.medu.ir، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان و ثبت درخواست ارائه داده شده است. فرهنگیان به منظور ثبت درخواست نقل و انتقالی ، باید به نشانی profile.medu.ir مراجعه نمایند. سامانه پروفایل به نشانی profile.medu.ir یکی از سامانه های پر کاربرد برای فرهنگیان به شمار می رود.

تنها افرادی مجاز به استفاده از امکانات این سامانه می باشند که کد پرسنلی وزارتخانه آموزش و پرورش را داشته و در استخدام رسمی یا قراردادی این وزارت خانه باشند. یکی از امکانات در نظر گرفته شده در سامانه profile.medu.ir، ثبت درخواست انتقالی موقت و دائم همکاران فرهنگی شاغل در اموزش و پرورش می باشد.

نحوه ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به صورت مرحله به مرحله به صورت زیر است:

  برای ورود به سامانه نقل و انتقال فرهنگیان به نشانی اینترنتی : profile.medu.ir مراجعه کنید.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

  از منوی بالای صفحه، گزینه “سامانه های استانی” را انتخاب کنید.

  استان مورد نظر خود را انتخاب نموده و بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک کنید.

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

  گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. (ثبت و ویرایش تقاضا / رویت فرم تقاضا / رویت نتایج)

Profile medu ir سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان سایت ثبت نام

زمان نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 - 1403

نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 – 1403​ می تونه درون استانی یا برون استانی باشه، با توجه به همین موضوع زمان ثبت درخواست در سامانه profile.medu.ir می تونه متفاوت باشه. طبق آخرین اخبار زمان ثبت انتقالی برون استانی و درون استانی از اردیبهشت تا خرداد ماه خواهد بود.

فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش باید در خصوص زمان نقل و انتقالات به این نکته توجه داشته باشن که بعد مهلت تعیین شده از سمت وزارت آموزش و پرورش برای ثبت درخواست انتقالی، نمی تونن درخواست خودشون رو ثبت کنند.

نوع فعالیتتاریخ اجرا
ثبت اطلاعات 10 اردیبهشت لغایت 7 خرداد
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش شهرستان و مناطق مبدااعلام نشده
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش استان مبدااعلام نشده
بررسی درخواست متقاضیان توسط آموزش پرورش شهرستان مقصداعلام نشده
بررسی ستاد و اعلام نتایجاعلام نشده

همه خدمات الکترونیکی که توسط آموزش و پرورش برای فرهنگیان صادر می شود به وسیله سامانه پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my.medu.ir در دسترس فرهنگیان محترم قرار می گیرد.

دانلود فرم نقل و انتقال فرهنگیان profile.medu.ir

مشاهده نتایج در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان

پس از اینکه درخواست افراد در سامانه نقل و انتقالات ثبت شد، متقاضیان دریافت انتقالی می توانند نتیجه درخواست خود را مشاهده کنند. مشاهده نتایج درخواست انتقالی در سامانه profile.medu.ir انجام می شود.

لذا لازم است که افراد برای مشاهده نتیجه درخواست خود به صورت غیر حضوری باید به این سامانه مراجعه کنند و با وارد کردن کد پرسنلی خود به سامانه وارد شوند و نتیجه درخواست خود را به صورت غیر حضوری و از طریق این سامانه، مشاهده کنند.

سامانه سجفا فرهنگیان یکی از سایت هایی است که به اساتید آموزش و پرورش، کارکنان، دانشجویان، اساتید و مهارت آموزان خدمات و امکانات مختلف خود را ارائه می کند که در مقاله زیر توضیح داده می شود.

شرایط ثبت درخواست نقل و انتقالات فرهنگیان profile.medu.ir

نقل و انتقالات دانشگاه فرهنگیان در دو دسته درون و برون استانی دسته بندی می شوند. انتقالی درون استانی به این معنیست همکار فرهنگی تقاضای جا به جایی در استان محل خدمت خود را دارد، اما در درخواست انتقالی برون استانی فرد تقاضای تغییر استان محل خدمت خود را دارد. این درخواست انتقالی ها ممکن است به طور موقت یا دائم باشد که فرد در فرم اینترنتی ثبت درخواست خود آن را ذکر می کند. انتقالات درون و برون استانی فرهنگیان مطابق جدول امتیازات افراد مشروط بر وجود شرایط ذیل انجام خواهد شد.

  • حداقل سنوات متقاضیان انتقال موقت و دائم باید مطابق جدول زیر باشد.
حداقل سنوات خدمت تجربی مجاز در آموزش و پرورش
نوع انتقالدرون استانیبرون استانی
موقت10 سال10 سال
دائم10 سال15 سال
  • ملاک محاسبه سابقه خدمت آموزشی تمام وقت در آموزش و پرورش، سوابق مندرج در حکم کارگزینی یا قرارداد تا تاریخ 31 شهریور ماه 1401 می باشد.
  • مدت سابقه خدمت به صورت نهضت سواد آموزی، حق التدریس، ماموریت به سایر دستگاه ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و… به عنوان سابقه خدمت برای انتقال محسوب نخواهد شد.

همچنین موافقت با موارد زیر در راستای سیاست های کلی خانواده به صورت استثنا انجام می شود:

  • همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال، با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح
  • بانوان فرهنگی که همسر آنان در سمت های مدیریتی کلان دستگاه های دولتی اشتغال داشته و یا شاغل در نیروهای نظامی و انتظامی بوده در صورتی که بدون درخواست خود فرد محل خدمت آقا به محدوده خارج از استان و یا منطقه محل خدمت خانم منتقل شده باشد با حداقل 5 سال سنوات تجربی
  • زوجین فرهنگی که محل خدمت آن ها در دو استان مختلف باشد به شرطی که حداقل دارای 5 سال سنوات تجربی باشند.

شرایط نقل و انتقالی درون استانی و برون استانی، انتقالی نیروهای قرار دادی و تبدیل انتقالی موقت به دائم با یکدیگر متفاوت می باشد، در ادامه این بخش مهم ترین شرایط ثبت در خواست نقل و انتقالات فرهنگیان در سامانه profile.medu.ir که برای سال گذشته می باشد توضیح داده شده است. لازم به لذکر هست این را نیز اضافه کنم به محض اینکه تغییری یا خبری در شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان ایجاد شود، این مقاله بروز رسانی خواهد شد.

برای ورود به سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان کلیک کنید.

profile.medu.ir نقل و انتقالات فرهنگیان

سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان به آدرس profile.medu.ir در سال 89 به دستور وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است. همکاران فرهنگی، برای ثبت درخواست خود مبنی بر نقل و انتقال، باید در بازه های زمانی تعیین شده به سایت profile.medu.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. اکثرا زمان انتقال معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه می باشد.

در ادامه این نکته را نیز اضافه کنم، سامانه نقل و انتقال فرهنگیان در خود مجهز به یک سیستم فرم ساز پیشرفته بوده که به کمک آن شیوه نامه های مختلف و فرم های امتیاز بندی نقل و انتقالات فرهنگیان برنامه ریزی می شود.

یکی از ویژگی های عالی سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان (profile.medu.ir)، امکان پردازش درخواست های همکاران فرهنگی با توجه به نیاز و مازاد کارکنان در مناطق و استان های متخلف کشورمان بوده است.

سامانه دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی lms.cfu.ac.ir با هدف برگزاری کلاس های آنلاین و ارائه خدمات غیر حضوری و با جلوگیری وقفه در آموزش، در اختیار اساتید محترم دانشگاها و دانشجویان گرامی قرار گرفته است. در واقع میتوان سامانه دانشگاه فرهنگیان یک مرجع رسمی اطلاع رسانی معرفی کرد.

شرایط نقل و انتقال درون استانی فرهنگیان

فرآیند نقل و انتقال فرهنگیان درون استانی سال تحصیلی 1400 – 1401 مطابق جدول زمانبندی انجام خواهد شد. مبنای انتقال افراد عدم نیاز واقعی مبدا و نیاز واقعی مقصد و تایید کارگروه توسعه مدیریت اداره کل بوده به گونه ای که در رشته فرد متقاضی در مبدا اضافه تدریس و در مقصد هیچ کسری ساعت موظفی ایجاد نگردد.

تصمیم گیری در خصوص نقل و انتقالات نیروی انسانی در دوره های فنی حرفه ای /کار و دانش و متوسطه اول / متوسطه دوم نظری بصورت يکپارچه بوده و در مقطع ابتدايی جنسیت مالک نقل و انتقالات نمی باشد. تصمیم گیری نهايی در اين خصوص با توجه به شرايط هر شهرستان ومنطقه بر عهده کمیته توسعه مديريت شهرستان / منطقه خواهد بود.

تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1402

فرهنگیانی که قصد ثبت انتقالی داشتند و از زمان ثبت نام آگاه نبودند و یا به هر دلیلی از ثبت درخواست جامانده اند و در بازه زمانی اردیبهشت تا 17 خرداد اقدام نکردند، نگران نباشند. وزارت آموزش و پرورش در ابلاغیه ای خبر از تمدید مهلت نقل و انتقال فرهنگیان 1401 – 1402 را خبر داد.  بنابراین معلملن می توانند تا تاریخ 15 تیر ماه 1401 نسبت به انتقالی اقدام کنند.

سامانه اعلام نتایج نقل و انتقال فرهنگیان 1402 profile.medu.ir

سامانه نقل و انتقال فرهنگیان  profile.medu.ir با توجه به بازه های زمانی مشخص فرآیند نقل و انتقال معمولا بین اردیبهشت تا مهرماه هر سال فعال است.

اگر شما نیز قصد دارید از نتایج نقل و انتقال خود باخبر شوید کافیست به ادرس اینترنتی profile.medu.ir مراجعه کرده و در قسمت پروفایل کاربری خود در  سامانه نقل و انتقال فرهنگیان درج خواهد شد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (365 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان 1402 profile.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید من تو سایت انتقالی دائم پر کردیم الان که چک می کنیم زده موقت برا کلان شهرم نیست چرا اینطور شده پرینتی که از کافینت گرفتیم هم هست زده نوع انتقالی دائم ولی تو سایت برامون زده موقت لطفا راهنمایی کنید با تشکر از سایت خوبتون🙂💙

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا