سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سامد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو در خصوص سایت سامد دانشگاه آزاد می باشد، دانشگاه آزاد یکی از بزرگ ترین دانشگاههای فعال در سطح کشور می باشد، هر ساله تعداد افراد زیادی در واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد در سرتاسر کشور مشغول به ادامه تحصیل در رشته های مختلف می باشند. یکی از ویژیگی های دانشگاه آزاد این است که علاوه بر امکان تحصیل حضوری، امکان آموزش مجازی و از راه دور را نیز برای افراد فراهم نموده است. سامانه سامد دانشگاه آزاد با نشانی اینترنتی saamed.iau.ir​ سامانه ای  است که در کنار سامانه وادانا در این زمینه فعالیت نموده و به دانشجویان ارائه خدمت می نماید.

در ادامه این مطلب در باره ی سایت سامد دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سایت saamed.iau.ir​ ، تغییر رمز عبور سامانه و … به طور کامل توضیح خواهیم داد.

سایت سامد دانشگاه آزاد

دانشگاه ازاد اسلامی یکی از مراکز آموزشی مهم و بزرگ در سطح کشور می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاههایی است که دارای سامانه های زیادی برای ارائه خدمت به دانشجویان و اساتید دانشگاه می باشد، این دانشگاه با اهداف مختلف از جمله تسریع در روند ارائه خدمات، بهبود کیفیت ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف زمان، ارائه خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری و … اقدام به طراحی و راه اندازی این سامانه ها نموده است.

امروزه و بخصوص پس از ایجاد همه گیری کرونا و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، این شیوه یعنی آموزش مجازی و از راه دور طرفداران زیای پیدا نموده است .

سایت سامد دانشگاه آزاد یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که به نشانی اینترنتی saamed.iau.ir​ یا samed.isfahan.iau.ir​ در درسترس می باشد. این سامانه در کنار سامانه وادانا دانشگاه آزاد و برای ارائه خدمات بهتر راه اندازی شده است.

باید توجه داشته باشید که سایت سامد دانشگاه آزاد در بعضی استان های کشور مانند یزد، اصفهان، خوزستان و … به ارائه خدمات می پردازد.

مقاله پیشنهادی » سامانه ساجد دانشگاه آزاد

ورود به سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir​

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم سایت سامد دانشگاه آزاد به ارائه خدمات آموزش مجازی در برخی استان ها می پردازد. استان های اصفهان ، سیستان بلوچستان ، بوشهر،کرمان ، خوزستان ، لرستان، فارس، هرمزگان ، چهار محال و بختیاری ، یزد از سامانه سامد استفاده می نمایند.

دانشجویان با تکمیل اطلاعات کاربری می توانند به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شده و درکلاس های آنلاین شرکت کرده یا از جلسات ضبط شده استفاده کنند.

برای ورود به سایت سامد دانشگاه آزاد باید در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه یعنی saamed.iau.ir​ یا samed.isfahan.iau.ir​ را تایپ و سرچ نمایید. پس از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت سامد دانشگاه آزاد وارد خواهید شد و می توانید پس از ورود به حساب کاربری خود از خدمات ارائه شده استفاده نمایید.

سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir

پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ورود به سامانه کلاس های مجازی کلیک کنید. پس از این به صفحه جدید وارد خواهید شد و می بایست اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

ورود به سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و گزینه ورود به سایت را بفشارید.

ورود به سامانه سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir

پس از انجام این مراحل و با ورود به پورتال کاربری خود در سایت سامد دانشگاه آزاد می توانید برای شرکت در کلاس آنلاین اقدام کنید. همچنین امکان مشاهده نمرات، مشاهده کلاس های ضبط شده و … امکان پذیر است .

نام کاربری و رمز عبور سایت سامد دانشگاه آزاد

همان طور که مشاهده کردید با ورود اطلاعات نام کاربری و رمز عبور و می توانید به سایت سامد دانشگاه آزاد وارد شوید. توجه داشته باشید که  نام کاربری و رمز عبور سامانه، شماره دانشجویی شما می باشد. بهتر است به جهت رعایت نکان ایمنی پس از اولین ورود به سامانه، رمز ورود خود را تغییر دهید و رمز عبور ایمن تری را انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی » سایت دانشگاه آزاد iau.ir

شرکت در کلاس های سامانه سامد

پیش از این در مورد نحوه ورود به حساب کاربری و رمز عبور و نام کاربری این سامانه به طور کامل توضیح دادیم، پس از ورود به پورتال کاربری خود در این سامانه می توانید اقدام به شرکت در کلاس های سایت سامد دانشگاه آزاد نمایید.

به این منطور پس از ورود به حساب کاربری خود از میان گزینه های موجود در صفحه بر روی گزینه درس های من کلیک کنید.

پس از این می بایست کلاس مورد نظر خود را انتخاب نموده و در ادامه گزینه کلاس مجازی را بفشارید.

با انجام این مراحل و با فشردن گزینه پیوستن به جلسه می توانید به کلاس آموزش مجازی خود وارد شوید و از کلاس های آموزش مجازی بهره مند شوید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر فقط درس زبان ترکیبی دانشجویان استان های نام برده شده در این سامانه برگزار می گردد اما ممکن است در آینده دروس دیگری نیز اضافه شود.

برای ورود مستقیم به سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir کلیک کنید.

همان طور که مطالعه کردید سایت سامد دانشگاه آزاد در راستای رفاه حال دانشجویان از راه دور و ارائه خدمات آموزش مجازی ایحاد شده است، دانشجویان استان های اصفهان ، سیستان بلوچستان ، بوشهر،کرمان ، خوزستان ، لرستان، فارس، هرمزگان ، چهار محال و بختیاری ، یزد می توانند با ورود به این سامانه از خدمات ارائه شده استفاده نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت سامد دانشگاه آزاد ، نحوه ورود به این سامانه saamed.iau.ir​ و شرکت در کلاس های مجازی و … به طور کامل توضیح داده شد. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت انتخاب واحد دانشگاه آزاد

سؤالات متداول سایت سامد دانشگاه آزاد saamed.iau.ir

سایت سامد دانشگاه آزاد یکی از سامانه های دانشگاه آزاد است که در راستای ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان دانشگاه آزاد ایجاد شده است ، این سامانه در کنار سایت وادانا دانشگاه آزاد و برای ارائه خدمات بهتر آموزش مجازی راه اندازی شده است.

این سامانه با نشانی اینترنتی saamed.iau.ir​ یا samed.isfahan.iau.ir​ در دسترس می باشد.

در این باره در متن مقاله بالا توضیح داده شده است، برای آشنایی با این موضوع به متن مقاله بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سامد دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا