سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور ، سامانه ای است که توسط اداره کل نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور با نشانی اینترنتی srsa.pnu.ac.ir راه اندازی شده است. این سامانه در راستای نظارت مستمر، پیگیری شکایات و بهبود فرآیندها ایجاد شده است. در ادامه این مقاله در صدد هستیم در رابطه با سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور ، نحوه ورود به این سامانه ، ثبت درخواست و شکایت از دانشگاه پیام نور، پیگیری دانشگاه پیام نور و … توضیح دهیم، تا پایان مطلب باما همراه باشید.

سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور

امروزه انجام بسیاری از کارها الزاما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند تنها به صورت غیر حضوری و برخط با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام بسیاری از امور مد نظر خود اقدام نمایند. دانشگاه های کشور نیز در راستای رفاه حال دانشجویان و ارائه خدمات متنوع به آنان، بهبود کیفیت و سرعت در روند انجام امور و جلوگیری از مراجعات و ترددات غیر ضروری سامانه هایی را راه اندازی نموده اند.

سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور سامانه ای است که توسط دانشگاه پیام نور و در جهت ثبت درخواست های الکترونیکی داوطلبان و ثبت اعتراضات آنان ایجاد شده است.

این سامانه با آدرس اینترنتی srsa.pnu.ac.ir در دسترس بوده و اساتید، دانشجویان و کارکنان واحدهای دانشگاه پیام نور می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت درخواست ، تقاضا و مشکلات خود اقدام نموده و در صورت داشتن مدارک و مستندات ، آن ها را بارگذاری نمایند.

سامانه رسیدگی به درخواست ها دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

مقاله پیشنهادی : سایت ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور با نشانی اینترنتی srsa.pnu.ac.ir در دسترس می باشد.

ورود به سامانه رسیدگی به درخواست ها دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

همان طور که اشاره کردیم سامانه درخواست دانشگاه پیام نور با نشانی اینترنتی srsa.pnu.ac.ir در دسترس می باشد. اساتید، دانشجویان و کارکنان می توانند با مراجعه به این سامانه در خواست خود را به همراه مستندات لازم ارسال نمایند.

با استفاده از این سایت، برخلاف روال قبل، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نبوده و می توانید ثبت درخواست و اعتراض خود را به صورت غیر حضوری و با استفاده از سامانه رسیدگی به درخواست های دانشگاه پیام نور به راحتی انجام نمایند.

 برای ورود به سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی srsa.pnu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

ثبت درخواست در سامانه شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور

در ادامه نحوه ثبت درخواست در سامانه شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور را توضیح خواهیم داد، پس از انجام فرآیند ثبت شکایت از پیام نور، درخواست ها و شکایات توسط کارشناس مربوطه رصد و بررسی خواهد شد و درخواست ها به نمایندگان دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور در استان ها ارسال می گردد، پس از این، درخواست ها توسط نمایندگان بررسی و پیگیری شده و مراحل در سامانه به اطلاع افراد خواهد رسید.

برای ثبت درخواست و شکایت از پیام نور می بایست ابتدا به سامانه رسیدگی به درخواست پیام نور وارد شوید.

پس از ورود به سامانه، برای ثبت شکایت بر روی لینک مشخص شده کلیک کنید.

سامانه رسیدگی به درخواست ها دانشگاه پیام نور

پس از انجام این مرحله به صفحه جدیدی وارد خواهید شد،

ثبت درخواست در سامانه شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور

فرم ثبت درخواست و اطلاعات خواسته شده از جمله موضوع درخواست، واحد یا فرد مورد اعتراض، ارتباط موضوعی درخواست، استان مورد اعتراض، شرح درخواست و … را به طور کامل و صحیح تکمیل نمایید.

ثبت شکایت از پیام نور در سامانه درخواست دانشگاه پیام نور

در گام بعد سوال “آیا برای همین موضوع قبلا به دانشگاه مربوطه و یا مرجع قانونی دیگر مراجعه نموده اید؟” را با گزینه بله یا خیر جواب دهید.

در صورتی که مدارک و مستنداتی در دسترس دارید از گزینه موجود در پایین صفحه، مدارک لازم را پیوست کنید.

پس از تکمیل فیلد مربوط به فرم ثبت درخواست، کادر مشخصات درخواست کننده را نیز کامل کرده و اطلاعات خواسته شده از جمله نام، نام خانوادگی، نوع ارتباط با دانشگاه، شماره دانشجویی، تحصیلات، استان، مرکز/واحد، آدرس پست الکترونیکی، شماره تماس و …. را تکمیل کنید .

تکمیل اطلاعات در سایت درخواست دانشگاه پیام نور

در انتها گزینه ثبت را بفشارید تا مراحل ثبت درخواست شما نهایی شود.

در انتهای مراحل به شما کد پیگیری ارائه خواهد شد، این کد را باید برای استفاده در مراحل بعد یادداشت و نگهداری نمایید.

مقاله پیشنهادی » نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور

پیگیری شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور

پیش از این نحوه ثبت درخواست و شکایت در سامانه رسیدگی به درخواست ها دانشگاه پیام نور را توضیح دادیم. پس از ثبت درخواست می توانید با مراجعه مجدد به سامانه از وضعیت درخواست خود اطلاع پیدا نموده و آن را پیگیری نمایید.

برای پیگیری شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور پس از ورود به سامانه ، در صفحه اصلی در فیلد مشخص شده، اطلاعات کد پیگیری و کد ملی را تکمیل کنید و گزینه جستجو را کلیک کنید.

پیگیری شکایات و انتقادات دانشگاه پیام نور

پس از این می توانید نتیجه درخواست خود را مشاهده کنید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت درخواست و شکایت پیام نور کلیک کنید 

دانشگاه پیام نور این امکان را برای دانشجویان، اساتید و حتی کارمندان این دانشگاه فراهم نموده تا بتوانند نظرات، مشکلات و انتقادات خود را در سامانه راه اندازی شده ثبت نموده و مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند. این سامانه با نام سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور و با نشانی اینترنتی srsa.pnu.ac.ir در دسترس می باشد.

در این مقاله در رابطه با سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور، نحوه ورود به این سامانه و ثبت و پیگیری شکایت و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » سایت گلستان دانشگاه پیام نور

سؤالات متداول سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور سامانه ای است که توسط دانشگاه پیام نور و در جهت ثبت درخواست ، شکایت و انتقادات اساتید ، دانشجویان و کارمندان ایجاد شده است.

سایت رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور با نشانی اینترنتی srsa.pnu.ac.ir در دسترس می باشد.

در این مورد در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رسیدگی به درخواست دانشگاه پیام نور srsa.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا