دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 پس از انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه داوطلبان ، در مرداد ماه منتشر می گردد. تمامی شرکت کنندگان در کنکور ریاضی که با استناد به مندرجات موجود در کارنامه اولیه خود، مجاز به انتخاب‌رشته دوره های روزانه و غیر روزانه شده باشند می توانند با مراجعه به سایت سنجش برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 و اطلاع از جزئیات مربوط به انتخاب‌رشته اقدام نمایند.

در ادامه مقاله زیر، ضمن توضیح در رابطه با بررسی زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی ، در رابطه با سایت دانلود دفترچه، نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته 1402 و … نیز به طور کامل توضیح خواهیم داد، برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع آزمون سراسری my.sanjesh.org

تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان برای انجام انتخاب رشته به طور کامل در این دفترچه درج شده است و بهتر است داوطلبان پیش از شروع به انتخاب رشته با مطالعه دقیق این دفترچه، اطلاعات لازم و مورد نیاز را کسب نموده و سپس اقدام به انجام انتخاب رشته خود نمایند.

در ادامه این مطلب می توانید توضیحات تکمیلی در رابطه با دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402، سایت دریافت دفترچه، زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته و … را مطالعه بفرمایید، ما را در ادامه مطلب همراهی کنید.

سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در گروه آزمایشی ریاضی 1402 که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و انتشار کارنامه، مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اند می توانند برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 و مطالعه آن اقدام نمایند.

تمامی شرکت کنندگان در آزمون کنکور سراسری که در نوبت دی یا تیر ماه ۱۴۰۲ و یا هر دو نوبت در این آزمون شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند در روند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ که در مرداد ماه برگزار می گردد شرکت نموده و اقدام به انتخاب رشته نمایند.

این داوطلبان پس از قبولی در مرحله اول کنکور می توانند با دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی۱۴۰۲ ، از میان رشته های مندرج در دفترچه، کد رشته محل های مد نظر خود را استخراج نموده و در فرم انتخاب رشته سایت سنجش آموزش وارد نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی ۱۴۰۲ چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری منتشر می گردد، کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 1402 می توانند در موعد مقرر شده با مراجعه به سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 که همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایند.

دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

این دفترچه حاوی کلیه اطلاعات مهم و ضروری برای انجام انتخاب رشته، از جمله کد رشته محل ها، ظرفیت هر رشته محل، شرایط و ضوابط انتخاب رشته، جنسیت پذیرش، شرایط و ضوابط رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پردیس خودگردان و شهریه پرداز، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی (اعم از باآزمون و پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») برای گروه‌های علوم تجربی، علوم انسانی و علوم ریاضی و … می باشد، لذا مطالعه دقیق دفترچه و رعایت موارد مندرج الزامی است.

مقاله پیشنهادی « سازمان سنجش آموزش کشور

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی ۱۴۰۲ چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری منتشر می گردد، کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور سراسری 1402 می توانند در موعد مقرر شده با مراجعه به سایت دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 که همان سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایند.دفترچه انتخاب رشته کنکور حاوی کلیه اطلاعات مهم برای انجام انتخاب رشته درست از جمله کد رشته محل ها، ظرفیت هر رشته محل، شرایط و ضوابط انتخاب رشته، جنسیت پذیرش و … می باشد، لذا مطالعه دقیق دفترچه و رعایت موارد مندرج الزامی می باشد.

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم، تمامی اطلاعات مورد نیاز داوطلبان انتخاب رشته کنکور ریاضی در قالب دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت و عزیزانی که با توجه به نتایج اولیه کنکور و پس از انتشار کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی مقرر شده برای انجام انتخاب رشته اقدام نمایند.

علاوه بر کسب نمره خوب و قابل قبول در آزمون کنکور سراسری، یکی دیگر از موارد مهم برای تحصیل در رشته مناسب ، طی مراحل انتخاب رشته داوطلبان به صورت صحیح و با اشراف به کلیه قوانین و ضوابط انتخاب رشته می باشد. از این رو انتخاب رشته درست و اصولی با رعایت تمامی ضوابط و شرایط مربوط به پذیرش دانشگاه ، ظرفیت رشته محل ها و … نقش مهمی در قبولی یا عدم قبولی داوطلبان خواهد داشت، فلذا پیشنهاد می شود پیش از شروع به انجام انتخاب رشته با دقت کلیه مفاد و مندرجات موجود در دفترچه را مطاله نموده و در ادامه اقدام به انتخاب رشته نمایند.

همان طور که اشاره شد برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 می بایست به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور وارد شوید. برای ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sanjesh.org را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور وارد خواهید شد و می توانید برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 اقدام کنید.

پس از ورود به صفحه اصلی سایت، از منوی موجود در صفحه گزینه سراسری را انتخاب کنید.

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

با ورود به صفحه جدید می توانید تمامی لینک های فعال را مشاهده کنید.

بر روی عبارت “راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو (سراسری سال 1402) دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی” کلیک کرده و دفترچه انتخاب رشته خو درا دانلود نمایید.

توجه داشته باشید که دفترچه انتخاب رشته گروه های مختلف به صورت مجزا بر روی سایت قرار می گیرد و داوطلبان هر گروه آزمایشی می بایست برای دانلود دفترچه انتخاب رشته گروه آزمایشی خود اقدام نمایند.

همان طور که اشاره کردیم تاکنون دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر نشده است ولی برای اطلاع نسبی از شرایط و مقررات ، دانشگاه ها ، ظرفیت و … می توانید برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401 از طریق لینک زیر اقدام نمایید. به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1401

بروز رسانی جدید: دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی

داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری، که حد نصاب لازم را کسب نموده و پس از انتشار کارنامه آزمون، مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش در بازه زمانی مقرر برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی اقدام نمایند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و در مرداد ماه منتشر خواهد شد، معمولا این دفترچه حدود 1 الی 2 روز پیش از موعد شروع انتخاب رشته در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

تاکنون دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402 منتشر نشده است ، پس از انتشار دفترچه مذکور در این صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

مقاله پیشنهادی : سایت پاسخگویی سازمان سنجش

با توجه به اینکه کنکور سال 1402 در دو مرحله برگزار شد، ممکن است داوطلبان شرکت کننده با این سوال مواجه شده باشند که آیا برای دو نوبت کنکور دی و کنکور تیر ماه دفترچه انتخاب رشته جداگانه ای در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت؟

داوطلبان باید توجه داشته باشند که بر طبق اخبار منتشر شده توسط سازمان سنجش و آموزش کشور، برای هر دو نوبت کنکور تیر و دی ماه، یک دفترچه انتخاب رشته کنکور در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

برای ورود مستقیم به سایت sanjesh.org کلیک کنید.

 

همان طور که در متن بالا هم به طور کامل توضیح داده شد، داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی که پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شناخته شده اند می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش در بازه زمانی مشخص شده برای این امر، برای دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی اقدام نموده و پس از مطالعه دفترچه و با رعایت شرایط و موارد مندرج اقدام به انتخاب رشته خود نمایند.

در این مقاله در رابطه با دانلود دفترچه انتخاب رشته علوم ریاضی 1402 ، سایت دانلود دفترچه، زمان انتشار دفترچه و …. توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

از آنجایی که تمامی مراحل کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می پذیرد ، لذا داوطلبان انتخاب رشته نیز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور با نشانی اینترنتی sanjesh.org برای دانلود دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایید.

دفترچه کنکور ریاضی پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و در مرداد ماه منتشر خواهد شد، تاکنون دفترچه انتخاب رشته منتشر نشده است در صورت انتشار اطلاع رسانی لازم انجام می پذیرد.

در رابطه با نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بالا را مطالعه فرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا