سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

سایت مهارت خانه طلاب با هدف بسط و گسترش عدالت در زمینه آموزش و همچنین دسترسی آسان به محتواهای آموزشی، مهارتی ، کاربردی و … برای طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور راه اندازی شده است. با مراجعه به این سامانه با نشانی اینترنتی karbordi.ismc.ir می توانید از دوره ها و خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایید.

امروزه و با فراهم شده بسترهای الکترونیکی مناسب در کشور، انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص سایت مهارت خانه طلاب ، karbordi.ismc.ir ، ورود به مهارت خانه طلاب ، ثبت نام در مهارت خانه طلاب و … توضیح دهیم با ما همراه باشید.

سایت مهارت خانه طلاب

امروزه در تمامی عرصه ها نیاز به کسب مهارت و افزایش توانمندی ها احساس می شود، مانند دیگر زمینه ها و مراکز حوزه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در همین راستا و در جهت افزایش سطح توانمندی و مهارت های طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور و همچنین در راستای ایجاد عدالت آموزشی و تسریع و تسهیل در روند دسترسی به این آموزش ها سایت مهارت خانه طلاب ایجاد شده است.

این سامانه از سال 99 و با آدرس اینترنتی karbordi.ismc.ir راه اندازی شده است. در این سایت دوره های مختلفی که برای افزایش توانمندی و سطح مهارت های طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در نظر گرفته شده وجود دارد و طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه می توانند در دوره مورد نظر خود شرکت نموده و سطح دانش و مهارت های خود در زمینه های مختلف را بالاتر ببرند.

شاید بسیاری از افراد در مورد امکانات و دوره های مختلف این سامانه، ورود به مهارت خانه طلاب، ثبت نام در مهارت خانه طلاب و دچار ابهام باشند در ادامه این مطلب در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

ورود به سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir با اهداف افزایش سطح توانمندی طلاب حوزه های علمیه و بالا بردن سطح مهارت ها و برای خدمت رسانی هر چه بهتر و دسترسی هر چه بیشتر به مقوله عدالت آموزشی، استفاده از دانش و سطح مهارت اساتید مجرب، پرورش مربیان، استفاده از ظرفیت آموزش مجازی در برگزاری دوره های مهارتی و آموزش علاقمندان و… راه اندازی شده است.

طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه می توانند با ورود به این سامانه karbordi.ismc.ir از دوره های مهارتی متنوع و مختلف در نظر گرفته شده اطلاع پیدا نموده ودر دوره مد نظر خود شرکت نمایند. پس از برگزاری دوره از شرکت کنندگان آزمون های آنلاین به عمل خواهد آمد و پس از طی مراحل به آنان گواهی شرکت در دوره اهدا خواهد شد

برای ورود به سایت مهارت خانه طلاب باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت مهارت خانه طلاب می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی karbordi.ismc.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت مهارت خانه طلاب وارد خواهید شد و می توانید از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

سایت مهارت خانه طلاب

طلاب استان قم، افرادی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده اند، برای ورود به حساب کاربری خود باید از گزینه ورود اقدام نمایند.

به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ورود و ثبت نام کلیک نمایید.

ورود به سایت مهارت خانه طلاب

پس از ورود به صفحه جدید گزینه ورود طلاب و اساتید را انتخاب نمایید.

نحوه ورود به سایت مهارت خانه طلاب

پس از این به صفحه پیشخـوان برخط خدمات حــوزه های علمیه وارد می شوید. در این پنجره می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

مراحل ورود به سایت مهارت خانه طلاب

پس از انجام این مراحل می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه karbordi.ismc.ir وارد شوید.

ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

علاقمندان به شرکت در دوره ها و استفاده از خدمات سایت مهارت خانه طلاب می بایست ابتدا در این سامانه ثبت نام نموده و پنل کاربری خود را ایجاد نمایند. پس از اینکه در سامانه karbordi.ismc.ir ثبت نام نمودید می توانید به حساب کاربری خود وارد شده و از امکانات این سامانه استفاده نمایید.

نحوه ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب به این صورت می باشد.

ابتدا به سامانه karbordi.ismc.ir وارد شوید. بعد از ورود به صفحه اصلی گزینه ورود و ثبت نام را انتخاب نمایید.

ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب

در صفحه جدید از میان گزینه های موجود در صفحه، گزینه عضویت در سامانه را انتخاب کنید.

نحوه ثبت نام در سایت مهارت خانه طلاب

پس از انجام این مراحل به صفحه مربوط به احراز موبایل وارد می شوید.

احراز موبایل در سایت مهارت خانه طلاب

اطلاعات خواست هشده از جمله کد ملی، شماره تلفن همراه، جنسیت، تاریخ تولد، کد امنیتی موجود در صفحه را در کادرهای مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه ارسال کلیک کنید.

پس از طی این مرحله کدی به تلفن همراه ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد، کد دریافتی را در کادر مخصوص وراد نموده و گزینه بررسی را بفشارید.

با طی این مراحل، نام کاربری و رمز عبور برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین این اطلاعات به شماره تلفن همراه شما نیز ارسال می گردد. در گام بعدی  گزینه ادامه ثبت نام را انتخاب کنید.

در صفحه جدید اطلاعات درخواست شده از جمله نام ، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه  و … را به درستی تکمیل نمایید. در قسمت مدارک اجباری می توانید  فایل اسکن شده مدارک خود را در این سامانه بارگزاری نمایید. پس از انجام مراحل بر روی گزینه ذخیره اطلاعات کلیک کنید.

در صفحه جدید نیز مجددا اطلاعات خواسته شده را تکمیل کرده و برای انجام ثبت نام نهایی گزینه ذخیره و تایید اطلاعات را کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل و انجام ثبت نام پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام خود در  این سامانه دریافت خواهید کرد.

دوره های سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

همان طور که پیش از این هم اشاره شد طلاب و دانش اموختگان حوزه های علمیه می توانند با ورود به سامانه karbordi.ismc.ir  از لیست دوره های موجود اطلاع پیدا نمایند. در صورت تمایل می توانید به صورت رایگان در دوره های مد نظر خود شرکت نموده و از دانش و مهارت اساتید مجرب حوزه های مختلف استفاده نمایید.

در طول زمان دوره ها و مهارت مختلفی از طریق این سایت در حوزه های مختلف برگزار می شود،  طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه کشور می توانند با توجه به علاقه و تمایل خود ا ز میان لیست دوره ها ی موجود ، دوره مد نظر را انتخاب نمایند.

همان طور که پیش از این هم اشاره کردیم دوره های سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir در عرصه ها و زمینه های مختلف برگزار می گردد. در حال حاضر لیست دوره های برگزار شده از طریق این سامانه در عرصه های مختلف به شرح زیر است.

دوره های عرصه آموزش

دوره مخاطب شناسی نوجوان، دوره روش تبلیغ در مدارس، دوره مراحل تربیت دانش آموزان، دوره مخاطب شناسی نوجوانان، دوره نقش ورزش در تربیت دینی، دوره روش کلاس داری، دوره مهارت برنامه ریزی، دوره تکنولوژی آموزشی، دوره ویژیگی های نوجوانان امروزی

دوره های عرصه پژوهش

دوره مهارت روش تحقیق، دوره مهارت روش تحقیق ویژه اساتید، دوره مهارت گزارش نویسی ،دوره روش تحقیق سازماندهی، دوره روش تحقیق موضوع و عنوان تحقیق، دوره روش تحقیق طرح تحقیق و ….

دوره های عرصه های تهذیب

دوره تبلیغ قرآن محور، دوره روش برداشت، دوره روش دسته بندی و بیان آیات، دوره فعالیت های اداره قرآن، عترت و نماز، دوره اصول و فنون راهنمایی و مشاوره، دوره زی طلبگی، دوره مهارت تقویت اراده، دوره مهارت رفتار فردی، دوره نقش مربی در تربیت دینی و اخلاقی، دوره کمال گرایی افراطی، دوره ویژگی های مربی و معلم، دوره احکام بیماری، دوره اخلاق حرفه ای در درمانگری، دوره آشنایی با نیاز سنجی و غربالگیری معنوی، دوره دوره بیماری های داخلی، گوارشی، دوره سلامت و مراقبت های معنوی بالینی ، دوره مهارت های بهداشت و سلامت جسمی، دوره مبانی کلیدی احکام، دوره آداب و آثار نماز ، دوره آثار نماز و نقش آن در کاهش آسیب های اجتماعی، دوره احکام بانک ها، دوره نماز مسافر، دوره روش محاسبه خمس و …

دوره های عرصه تبلیغ

دوره آموزش مواسات، دوره رموز موفقیت در تبلیغ خارج کشور، دوره خاطرات و نکات ناب قرآنی، دوره جامع تبلغ ویژه مبلغان هجرت، دوره مهارت های ویژه مبلغان بینات، دوره مهارت های ویژه مبلغین بینات، دوره روش پاسخگویی به شبهات، دوره مهارت مدیریت مساجد، دوره اعتیاد رفتاری، دوره نقد مسیحیت، دوره مدیریت تحصیلی، دوره ادعیه صحف و ….

دوره های عرصه هنر ، رسانه و فضای مجازی

دوره آسیب شناسی شبکه های اجتماعی،دوره  آموزش تا و برش کاغذ، دوره دوره آموزش ساخت فتوکلیپ با موبایل و …

دوره های عرصه اجرا و مدیریت

دوره مدیریت زمان، دوره مهارت تصمیم گیری ، دوره مهارت سازماندهی، دوره مهارت مدیریت و سازمان، دوره مهارتی، مقدماتی آموزشی پیشرفته همه جانبه روستا، دوره آموزش صحت قرائت نماز

دوره های عرصه اجتماعی سیاسی

دوره مهارت ارتباط موثر، دوره مهارت مواجه با مفاسد و آسیب های اجتماعی با موضوع پیشگیری از اعتیاد، دوره مهارت مواجه با مفاسد و آسیب های اجتماعی – مهارت های زندگی، دوره مهارت مواجه با مفاسد و آسیب های اجتماعی – روش های درمان، دوره مهارت مواجه با مفاسد و آسیب های اجتماعی -عملیاتی و اجرایی،  دوره مهارت خودآگاهی و خود یابی، دوره جهاد تبیین، دوره جهاد تبیین در اندیشه رهبری، دوره انتخابات و رسالت طلاب، دوره مهارت امر به معروف و نهی از منکر، دوره امر به معروف و نهی از منکر، دوره آسیب های اجتماعی و دوره های مددکاری

دوره های مهارت های عمومی حین تحصیل طلاب

دوره مهارت مطالعه، دوره مهارت مباحثه، دوره  بایسته های روحانیت، دوره  تقدیر معیشت، دوره  تبیین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، دوره  کارگاه تلبس، دوره دوره ویژه طلاب وظیفه آموزش و پرورش، دوره مهارت تند خوانی، دوره مهارت کار با سامانه نجاح و …

علاقمندان پس از شرکت در دوره های مختلف مد نظر خود می توانند گواهی پایان دوره خود مبنی بر گذارندن دوره ها را دریافت نمایند. طلاب پس از این و با مراجعه به سایت مهارت خانه طلاب می توانند برای دریافت استعلام و اطلاع از اعتبار مدرک دروه شرکت کرده اقدام نمایند.

برای استعلام گواهی ها و مدارک دوره های طی شده در سامانه مهارت خانه طلاب لازم است پس از ورود به این سامانه از قسمت استعلام گواهی از نوار منو موجود در بالای صفحه اقدام نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت مهارت خانه طلاب کلیک کنید.

سایت karbordi.ismc.ir سامانه ای است که با هدف افزایش سطح مهارت و توانمندی طلاب حوزه های علمیه و دانش آمختگان و برگزاری دوره های آنلاین در زمینه ها و عرصه های مختلف و متنوع  ایجاد شده است، این سامانه با آدرس اینترنتی karbordi.ismc.ir در دسترس بوده و افراد علاقمند می توانند با مراجعه به این سامانه karbordi.ismc.ir از دوره های مختلف و متنوع مهارتی که توسط اساتید خبره و مطرح کشور برگزار می شود استفاده نمایند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت مهارت خانه طلاب ، karbordi.ismc.ir، نحوه ورود به مهارت خانه طلاب ، ثبت نام در مهارت خانه طلاب و … پرداختیم، در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

سامانه مهارت خانه طلاب سامانه ای است که با هدف بسط و گسترش عدالت در زمینه آموزش و برگزاری دروه های مختلف آموزشی و مهارتی ویژه طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه را ه اندازی شده است.

با مراجعه به آدرس اینترنتی karbordi.ismc.ir و با استفاده از نام کاربری و  رمز عبور خود میتوانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایند.

در خصوص دوره های مختلف سامانه مهارت خانه طلاب در زمینه ها و عرصه های مختلف در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. با مراجعه به سایت karbordi.ismc.ir می توانید لیست دروه های به روز را مشاهده نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

2/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت مهارت خانه طلاب karbordi.ismc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا