سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir

بنیاد ملی نخبگان با هدف و بر اساس اقدامات تکلیفی سند راهبردی کشور در امور نخبگان، با کمک سایر نهادهای کشور، تسهیلات متنوعی را برای اقشار مختلف اجتماع نخبگانی در سطوح مختلف فراهم آورده است.

و همچنین با هدفمند و تسهیل مسیر پیشرفت دانشجویان و دانش آموختگان صاحب استعداد برتر در دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، مهمترین هدف طرح های مختلف بنیاد است. برای اطلاع از کلیه طرح های بنیاد و خدمات این سامانه می توانید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir

معرفی سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir

بنیاد ملی نخبگان در راستایی شناخت نخبه ها و پرورش استعدادهای آن ها در سامانه سینا به نشانی sina.bmn.ir فرا گرفته شده است. همه متقاضیان و حتی اساتید می توانند با مراجعه به سامانهsina و ثبت نام در آن قادر به ارسال مدارک و اطلاعات خود خواهند شد.

همچنین به منظور شناسایی نخبگان و مستعدان برتر در زمینه‌های تخصصی، نظام اداری و حکمرانی که علاقه‌مند به جذب و اشتغال در فعالیت‌های اجرایی هستند، سامانه «شناسایی برای جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی کشور» در بنیاد ملی نخبگان سینا راه‌اندازی شده است.

بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir یک سازمانی ایرانی است که به شناسایی، جذب و پشتیبانی مادی و معنوی از نخبگان می‌پردازد. اساسنامه این سازمان در پانصد و شصت و دومین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دهم خردادماه ۱۳۸۴ تصویب شد. هیئت امنای بنیاد در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ اولین جلسه خود را تشکیل داد. رئیس این بنیاد، معاون رئیس‌جمهور می باشد.

راهنمای ورود به سامانه سینا sina.bmn.ir

سامانه سینا بنیاد نخبگان به نشانی sina.bmn.ir زیر مجموعه سازمان بنیاد ملی نخبگان می باشد این سامانه با هدف تشخیص افراد نخبه و مستعد طراحی  شده است. متقاضیان می توانند برای ورود به این سامانه به نشانی اینترنتی WWW.sina.bmn.ir مراجعه کنند.

برای ورود به سامانه سینا sina قبل از هر اقدامی می بایست در این سامانه ثبت نام انجام دهید. اگر در سامانه عضو نیستید به قسمت نام نویسی متقاضی بروید و پس از نام نویسی با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز ورود خود می توانید وارد سامانه شوید.

کاربرانی که قبلا در سامانه ثریا عضو بوده اند از طریق کد ملی به عنوان نام کاربری و نام کاربری ثریا به عنوان رمز عبور می توانند وارد سامانه شوند (در صورت بروز مشکل از قسمت تغییر رمز عبور می توانید نسبت به اصلاح رمز عبور اقدام نمائید)

  در صورتیکه با مشخصات فوق قادر به ورود در سامانه نیستید، به قسمت نام نویسی متقاضی بروید و پس از نام نویسی با استفاده از کدملی به عنوان نام کاربری و رمز ورود خود می توانید وارد سامانه شوید.

داوطلب جهت ورود به سایت سینا در قدم اول می بایست در مروگر خود آدرس سامانه sina.bmn.ir سینا را ســرچ کنند. همچنین می توانید از کلیپ آموزشی ورود به سامانه سینا در پایین همین نوشته استفاده کنید.

اکنون بعد از وارد شدن به صفحه اصلی سایت طبق کلیپ  بالا در کادر مشخص شده “ورود” نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. لذا دقت داشته باشید نام کاربری داوطلب کد ملی آن است و همچنین رمز عبور شما هم هنگام ثبت نام وارد کرده اید را در کادر مورد نظر وارد کنید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام اساتید راهبر در سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir

همان گونه که در ابتدایی مقاله نیز خدمات شما دوستان گرامی عرض کردیم سامانه سینا sina bmn یا همان سامانه یکپارچه مدیریت نظام و اجتماعات نخبگانی برای رفاه حال دانشجویان و اساتید راهبر راه اندازی شده است.

لذا برای استفاده از هر سامانه ای می بایست در ابتدایی کار در آن  ثبت نام انجام دهید سامانه سینا نیز مثل بقیه سایت ها از این امکان برخوردار است اساتید محترم راهبر برای اینکه بتوانند از تمام خدمات این سامانه استفاده کنند می بایست در قدم اول به آدرس اینترنتی  sina.bmn.ir مراجعه کرده و ثبت نام انجام دهند.

اساتید گرامی برای ثبت نام در این سامانه ابتدا باید نشانی sina.bmn.ir را در مرورگر خود جستجو نمایند. سپس از منوی صفحه اصلی سایت، بر روی گزینه “ثبت نام اساتید راهبر” کلیک نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام در سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir

فرم ثبت نام اساتید اطلاعاتی چون فایل رزومه، نوع راهبری، کد ملی، استان محل سکونت، تلفن همراه، مرتبه و گروه علمی، نام دانشگاه، دانشکده، استان دانشگاه را شامل است. در قدم اخر نیز با وارد کردن کد امنیتی و کلیک بر روی گزینه “ذخیره”، ثبت نام اساتید راهبر با موفقیت انجام خواهد شد.

راهنمای ورود به سامانه سینا sina.bmn.ir
استاد محترم لطفا فیلد رزومه رو حتما وارد نمایید.
 

استاد گرامی، به منظور تایید فعالیت‌های دستیاری (دستیار آموزشی، دستیار پژوهشی و دستیار علمی-اجرایی) دانشجویان برگزیده تحت راهبری خود، لازم است حساب کاربری خود را در این سامانه ایجاد فرمایید.

لذا لطفاً اطلاعات زیر را شخصاً تکمیل و نسبت به حفظ محرمانگی اطلاعات ورود اقدام فرمایید. تایید صورت گرفته با این حساب کاربری، از سوی شخص شما تلقی شده و مبنای پرداخت اعتبار دستیاری به برگزیدگان خواهد بود.

شایان ذکر است پس از تایید بنیاد، امکان ورود به حساب کاربری برای شما فراهم خواهد شد. نام کاربری شما برابر کدملی و رمز عبور پس از تایید کارشناسان مربوطه پیامک خواهد شد.

نحوه ثبت نام در سامانه سینا بنیاد نخبگان sina.bmn.ir

متقاضیان برای ثبت نام در سامانه سینا ابتدا به آدرس اینترنتی sina.bmn.ir مراجعه کرده تا وارد سایت شوند اکنون می بایست بر روی گزینه “نام نویسی متقاضی” کلیک کنید. سپس یک برگه جدید برای شما باز می شود.

راهنمای ورود به سامانه سینا sina.bmn.ir

با تکمیل کردن فرم که شامل اطلاعات فردی اطلاعات تماس اطلاعات کاربری اطلاعات شناسایی اطلاعات شغلی برجستگی های فرد می باشد را به صورت کامل تکمیل کنید و در نهایت بر روی گزینه “ذخیره” کلیک کنید. اکنون حساب کاربری شما در سامانه یکپارچه مدیریت نظام و اجتماعات نخبگانی ساخته شده است می توانید با بازگشت به صفحه اصلی سایت و مراجعه به کادر “ورود” به پنل کاربری سینا خود در این سامانه دسترسی پیدا کنید.

نکته بسیار مهم: » متقاضیان در بخش انتهایی ویژگی های فردی، باید حوزه فعالیت خود را “دانشجوی برتر” انتخاب نمایند. طبق نوشته زیر باید تیک دانشجویی برتر را وارد کنید و در اخر هم بر روی دکمه نارنجی رنگ “ذخیره ” کلیک کنید.


  ادبي   هنري   قرآني   مخترعين   دانشجوي برتر   دانش آموخته برتر   حوزوي

سؤالات متداول سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir

متقاضیان می توانند برای ورود به این سامانه به نشانی اینترنتی WWW.sina.bmn.ir مراجعه کنند.

 جهت سهولت در تشخیص افراد نخبه و دریافت مدارک و اطلاعات آن ها، اقدام به طراحی و راه اندازی سامانه سینا نموده است.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سینا بنیاد ملی نخبگان sina.bmn.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا